Heb mijn mening over de hele discussie al hiervoor vermeld. Dit is en blijft een internetforum met mensen die je alleen kent uit de berichten die hier gepost worden. Het gaat dan wel erg ver om mensen op die informatie te veroordelen als je ze persoonlijk niet kent. Ik hoop dat we het vanaf nu gezellig kunnen houden hier en dat deze discussie nu kan worden afgesloten....
Tóch hoop ik op goed nieuws voor je. Nog geen positesten dus... Werkse... Fijn dat het goed met wayne gaat. Lekker zo, heb je weer eens iets aan je avond hé Lastig die schoonmoeders zucht.... (die van mij woont 'lekker' in groningen, komt dan ook niet zo vaak) Stond Ingriman ook achter je? Das dan wel een fijn idee toch? Ja, was wel weer ff tijd dus Makkelijk dan toch die bv Fijn dat het dus ook goed gegaan is.
Zal wel je moeder instinkt zijn Ik wordt ook sneller wakker nu Hannah er is. Op de een of andere manier helpt je dat om je kindje te beschermen. Alleen maar goed toch? Leuk leuk leuk! En tja, dat is wel ff wennen. Maar ik hoop toch dat je genoeg afgeleid wordt om er helemaal van te kunnen genieten. Werd er hier door manlief ook al van beticht ik vind iedereen zo uit zijn mond stinken. Hij lag laatst smorgens met zijn gezicht tegen de mijne, ik hoefde nog net niet over te geven. Normaal vind ik het niet fris ruiken en meer niet...
Hmm, lekker! Schattig jochie die Wayne. Grappig dat hij net moest niezen, lest net dat de hond er nu ook gek op is. Voortaan 2 danoontjes voeren Dag lieve Mats, Leuk dat je er bent! Is beter dan achter het behang plakken Ja dát kan flink stinken ja! Zo van: heb je eindelijk door dat ik wil zitten mama? Leuk hoor Fijn dat hij er nu een beginnetje mee maakt. En straks heeft hij ze ineens te pakken! Ik heb je toch niet aangestoken, anders raad ik je aan ff niet online te komen, wordt de rest niet ook nog ziek Beterschap meid!
Bedankt voor de felicitaties, lastig dat Ben niet zo lekker in zijn vel zat. Gelukkig ging het vanavond weer iets beter. Geen nieuws is goed nieuws toch? Heerlijk om mee te lachen ook toch?
Ben wel benieuwd naar zijn mooie winteroutfit Hier heeft Hannah een romper zonder mouwen aan, zomer pj en slaapzak. Daaroverheen katoenen dekentje. Het is 'snachts zo'n 15-18 graden in haar kamertje maar als ik haar nekje voel, dan is het vaak nog klam, dus wel warm genoeg. De verwarming waren we niet van plan aan te doen, maar ik weet natuurlijk niet hoe warm het bij haar is als het vriest. Sowieso lopen er dikke verwarmingsbuizen door haar kamertje. De termostaat staat beneden op minimaal 15 graden. Dus als het vriest komt er automatisch warm water door die buizen. Maar we zullen zien. Als het daar onder de 14 graden komt, zet ik de verwarming ook open. Maar probeer eerst nog wel een extra dekentje... heel verhaal... zucht. hihi, handig hé die ontdekkingdingen
Even snel want ik ben moeeeeeeee.... Maar Isra en Corina bedankt voor de felicitatie en belangstelling voor deze bijzondere dag. Tijn gedoopt en alvast Isa's verjaardag gevierd. (morgen 3 jaar) Het was een mega gezellige drukke dag. Familie en vrienden hier in huis...rond half 8 ging de laatste weg. Meiden en Tijn liggen er nu in. Ik heb alles vluchtig gelezen, maar ik ga zo op één oor. Zal morgen zien of ik wat kan spammen en meer reageren. Fijne avond nog. Kwebbel
Dat is nou dat eroverheen lezen. Wilde telkens je feliciteren en nog vergeten.... Dus bij deze; Gefeliciteerd met de doop van Tijn en alvast met de verjaardag van Isa! Fijn dat het een mooie dag was...
Ik ga ook nog ff bankhangen en dan lekker slapen. Morgen een halve dag werken en 's middags lekker vrij. Groeten!
helemaal vergeten met mijn zeefhoofd. Van Harte gefeliciteerd! Fijn dat jullie een geweldige dag hebben gehad! Krijgen we nog foto's te zien? Tot morgen en slaap lekker
hye meiden @esjuh jaa op school gaat het wel alisjha doet erg haar best, alleen angélina is best een probleem die zal waarschijnlijk de kleuterklas opnieuw moeten doen zij is vooral boos weet haar plek niet meer volledig in de war en had ik al gezegd boos ik probeer zoveel mogenlijk met haar te praten maar booszijn is een gevoel die kan je niet uit of aan zetten helaas dus we zien wel hoe het loopt @ladi ja nagéamo rolt altijd naar links en ook zo weer terug @sabje ja daar heb je wel een punt mootje vind het nog niet nodig om te zitten luilak is over 2 dagen al 7 maanden hahaha maar komt vast nog wel een keer hoop ik @4cats fijn dat je een goede werkdag heb gehad persoonlijk vind ik het ook belangrijk dat je naast mama ook jezelf kan en mag blijven (mits de situatie het toelaat dan he), dionne en noelle zijn echte zussen he ongelooflijk hahaha, trouwens best een lekker ding dat lievelieve hartsvriendje hahaha (mag ik best zeggen toch) @ingrid ik ben ook altijd zooo nieuwsgierig hoor haha denk dat dat toch wel normaal ook is stel je voor dat het wel vlak naast je is @mats leuk van je te horen je hebt best al praatjes he hahaha @tearke ik hoop dat je toch wel goed nieuws krijgt en je een broertje of zusje mag verwelkomen haha @kwebbel en vermanen sorry beetje laat maar alsnog gefeliciteerd meiden sorry zal eerlijk bekennen dat ik niet alles heb bijgelezen sorry voor degene die ik overgeslagen heb kan iemand alvast die duif hierheen sturen sorry meiden echt doe echt mijn best dit weekend weer even bij mijn vriendin wezen logeren met de kinderen was gewoon even nodig soms zit ik er even doorheen en moet ik gewoon even weg, wel lief mijn vriendin had als verrassing allemaal honden benodigdheden gekocht voor ons zooo lief o.a speeltjes, hondenetensbakken, voeding, koekjes, halsband,riem, bench enz enz zoo lief he ga mijn best doen om kwispeltje te spammen en natuurlijk mootje ook alleen kan die verdomde camera écht nergens vinden dat vind ik dus echt vreselijk want mijn bevalling staat erop van nagéamo meiden ik ga naar bed proberen te rusten knuffel nathalie
Goedemorgen, Naat, wat voor maat heeft Nagéamo nu eigenlijk? Heeft hij z'n vroge start al een beetje ingehaald? Lief van je vriendin. Wanneer komt de puppie of heb je hem al? KWebbel, ben benieuwd naar de spam! En gefeliciteerd met Is d'r 3e verjaardag. Is ze veel verwend? Jochem heeft wel 's ochtends iedere keer hele koude handen. Toch is de temperatuur prima. De kachel staat niet echt aan op zn kamer, maar de thermostaat staat op 21 graden. Winterjas is ook nog wel wat warm nu. Maar z'n zomerjas werd te klein. Hij heeft sinds afgelopen week ook slofjes aan z'n voeten. Hij had steeds nogal koude voeten Meiden, hou er nu alsjeblieft over op. Wees verstandig en laat hetrusten. En niet iedere keer met nieuwe punten en verwijten komen. Vecht het per pb of msn uit, dan blijft het voor de rest wat gezelliger.
Moet nog ff bijlezen maar ik vond dit wel ff heel toepasselijk: http://www.nu.nl/news/1776040/50/%27Onl ... ds%27.html
Hallo, blij dat we weer van jou horen. We zien je graag. Blij dat je even bij je vriendin terecht kon. Scheelt wel weer even denkik. Weer eventjes opgeladen nu? Ooh, écht balen is dat als je niet meer weet waar je zoeken moet he! Leuk al die speeltjes voor kwispeltje. Ik hoop dat hij jullie veel plezier brengt. Sterkte met je meisjes, ze zullen het allemaal moeilijk hebben. De een uit dat alleen wat anders dan de ander. Is er niemand anders met wie angélina goed contact heeft? Het wil soms wel eens helpen om haar bij diegene eens uit te laten huilen en te praten. Misschien omdat het bij jou thuis te vol is met emoties? Ik opper maar wat hoor. Sterkte meid!