hA IEDEREEN. Ik lees hier dat veel baby s last hebben van krampen hebben wij bij Esmee gelukkig geen last van Bij Anne wel heel veel die huilde echt 20 uur per dag en ook gedeeltelijk door krampjes.Wij hebben bij Anne een wonder middel gevonden sab simplex is alleen in duitsland te krijgen bij de apotheek maar wij reden er graag een aantal kilometertjes voor. Het hielp echt gelijk bij Anne Ze werd een hele andere baby. Hier gaat het Allemaal goed Esmee is wel de hele morgens wakker van 7 tot 12 maar dan slaapt ze de rest van de dag en avond dus dat is heerlijk. We zijn wel over gestapt naar andere voeding want esmee bleef maar honger houden ze krijgt nu voeding voor hongerige babys dit gaat een stuk beter nu blijft ze tenminste onder de liter per dag. sab wat ontzettend vervelend zeg dat je nu weer zon pijn moet hebben je wil toch echt genieten nu hoop echt dat de ab snel aanslaat en je snel weer genezen bent. groetjes gerdien
Ik heb dat dus ook.. IK dacht dat het erbij hoort bij het aanhappen, maar dat is dus niet zo? Ik zit er ook aan te denken om een lactatiedeskundige in te schakelen, want ik vind het vaak ook geen doen. Na de voeding doen mn tepels ook zo zeer. Net of er spelden in prikken..
ik heb wel gehoord inderdaad van die difrax S flessen, dat daar geen lucht in komt waardoor ze dus ook minder krampjes hebben. ik gebruik nu avent maar ik heb niet het idee dat ze veel lucht binnenkrijgt ofzo. Wel ontzettende krampjes nog steeds, vooral savonds en snachts. Ik merk dat ze heel veel pijn heeft als ze moet poepen, het zit echt verstopt soms waardoor ze echt uren krijst. Zodra ze dat gepoept heeft is het over. Nu geven we haar tussen de voedingen door steeds wat water, kijken of dat helpt. Heb verder echt al zoveel dingen geprobeerd dat ik het ook niet meer weet. De nachten blijven een drama hier, ze slaapt snachts gewoon helemaal niet. de hechtingen is ook nog steeds een drama, dat grote ´gat´zegmaar wat er zit is zo diep en breed, dat ik niet het idee heb dat het ooit nog uit zichzelf dicht gaat zodra je loopt of ook maar iets doet beweegt dat natuurlijk ook allemaal. Morgen komt er weer een arts kijken dus ik ben benieuwd. Ik merk wel dat ik het allemaal ontzettend zwaar vind, ik zie er een beetje tegenop om straks alles alleen te moeten doen. Maar misschien komt dat omdat alles nu een beetje tegenzit, dat hoop ik tenminste. Bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes, ben blij dat ik hier af en toe mijn verhaal (en voorlopig geklaag ) kwijt kan, lucht enorm op! Met Simone en Luna gaat alles goed, wel druk met verhuizen natuurlijk allemaal best zwaar. Ze heeft nog geen internet dus houdt me via sms een beetje op de hoogte! nix meer van kelly gehoord?of heb ik dat gemist... hoop dat alles goed is en je kleine man alweer lekker thuis is!
hey lees veel over krampj de dr brown flessen schijnen goed te werken heb ik gehoord ze zijn alleen wel prijzig hier is het ook drama yorgos wil alleen maar bij me liggen anders is het huilen bij mn man houd ie het 5 tot 10 min vol en dan begint ie weer.. als ik aleen thuis ben kan ik niet eens naar de wc zonder dat ie huilt... soms dan dnek ik ooh hij slaapt nu al 10 min dan leg ik m in bed ofzo en begint na 1 min gelijk te krijsen.. iemand tips of is het gewoon een mamas kindje?
Hey buddy ja moet je maar op avent.nl kijken. Het heeft het bij Ben wel verminderd, als ik hem uit een normale fles geef heeft hij daarna meer krampjes. Sab ik dacht dat juist bij die avent flessen wel lucht binnen komt zodat ze hem niet vacuum kunnen zuigen en daar juist weer kramp van kunnen krijgen :-S. Ik heb verder echt met je te doen, het zit je inderdaad niet echt mee. Cristel geen tips helaas, wel heel vervelend. Ben is sinds gister ook vrij aanhankelijk, maar het maakt niet uit of mijn vriend of ik hem op pak maar inderdaad zodra je hem in bed legt begint hij dan weer te huilen. Vannacht had hij trouwens echt een vreselijk poepluier, het was er aan alle kanten langs gelopen, zijn beentjes en hele rug zaten onder. Het was ook veel dunner dan normaal.
Sab: Grappig dat Cristel met de Dr. Brownflessen als tip komt, die heb ik namelijk meegenomen uit de stad vandaag. Starterspakket in de aanbieding bij Prenatal: 3 flessen incl. spenen en rager van 22,50 voor 17,99. Officieel gaat de aanbieding aankomende week pas in. Jari heeft door zijn nieuwe voeding ook redelijk veel krampjes doordat bij die voeding veel lucht komt tijdens het bereiden, en nu gaat z'n fles ook veel langzamer. Bij Avent was het of binnen 5 minuten leeg of hij kreeg er niks uit. Een tussenspeen was er niet. Nu heeft hij net z'n eerste fles ermee gekregen en bij deze voeding is de geadviseerde tijd 20 minuten en weet je hoe lang hij er over gedaan heeft? 20 minuten! Ik denk dat het werkt. Maar of het daadwerkelijk werkt weten we met een uurtje Wel ontzettend vervelend voor jou zeg, met je kleine meid die 's nachts maar niet wil slapen. Dat in combinatie met je hechtingen etc. maakt het allemaal niet makkelijker. Is het anders een idee om de kleine af en toe een nachtje weg te brengen? Ik weet dat ze nog erg jong is maar je zal toch zelf ook een beetje op krachten moeten komen en blijven. Ik kan me goed voorstellen dat je bang bent voor de tijd dat je er weer alleen voor staat. Het is na die toestanden met die hechtingen ook niet bepaald prettig om een dondersteen te hebben die 's nachts niet wil slapen. Het komt vast goed allemaal! En ik hou je sowieso op de hoogte over de dr. Brownflessen, of ze hier dus werken of niet. Cristel: Zit Yorgos misschien in een 'sprongetje'? Ze hebben dan een aantal dagen of soms wel twee weken een hangerige periode waarin ze alleen maar bij mama willen zijn. Daarna is het weer over en zie je vaak dat ze in één keer weer wat meer kunnen. Bij mijn broertje en zusje kon je echt het oei, ik groei!boek ernaast leggen. Het klopte altijd weer met een sprongetje. Verder heb ik weinig ideeen, het is voor mij allemaal nog best abracadabra soms MissC: Ja warm he? Hier ook al zulk lekker weer! Net lekker de stad in geweest en straks weer! Een vriendin van me komt lekker even twee uurtjes oppassen, gaan we voor het eerst even op pad zonder baby. We gaan lekker uit eten op het terras. Ik hoop dat ik nog één van mijn jurkjes pas, maar dat zal wel niet... Difrax schijnt overigens inderdaad ook wel te helpen tegen krampjes maar volgens de verkoopster zijn de dr. Brownflessen en de Bfree flessen het beste.
gerdiendejong bedankt voor de tip over sab simplex (leuke naam ook ) heb even gegoogled en een heleboel positieve dingen gevonden het schijnt een echt wondermiddeltje te zijn! Ik heb ook een site gevonden waar je het kan bestellen dus het is onderweg , ik hoop zo dat het helpt! Als het goed is word het al binnen 3 dagen bezorgd nikita hier is het ook zo dat daimy binnen 5 minuten haar fles leeg heeft, en ze krijgt nu toch al 120 cc begin nu toch te denken dat het best wel eens aan de fles zou kunnen liggen.. thanks voor de tip dat je ze bij prenatal kunt kopen, ga marcel er meteen op af sturen tis inderdaad wel heerlijk weer he! kan niet wachten tot ik ook kan gaan wandelen!
Sab, dat is veel te snel hoor, dat Daimy haar fles leeg heeft! DAn is het niet gek dat ze krampjes heeft. Misschien eens een 123 speen proberen. Wij hebben ook zo'n gulzigaard en die speen werkt prima! Hier werken wij met de Difrax s flessen, werken prima! Jochem heeft bijna geen krampjes! Vandaag lekker een eind wezen wandelen. Was een doodop, maar daarna even lekker geslapen in de zon! Gevolg dat ik nu beetje rozig ben! Was ook zo akelig wit tijdens mn zwangerschap. Binnenkort maar eens met zonnebank kuurtje beginnen!
ik zag dat je bij de prenatal ook online kunt bestellen, dus heb nu 2 van die dr brown flessen besteld, ik ben heel benieuwd 5 minuten is inderdaad erg snel, ze zuigt ook zo hard aan die speen dat er heel de tijd van die luchtbelletjes omhoog komen. Eten doet ze in ieder geval wel goed oh lekker he dat zonnetje corina, ik ben ook nog zo wit inderdaad, denk dat ik toch af en toe eens probeer buiten te zitten Wel heerlijk hoe snel dat vocht verdwijnt , had jij dat ook? mijn benen zijn nog maar de helft van wat het op het eind van de zwangerschap was heb ook opeens weer enkels dat is wel fijn
oh en missc...heel herkenbaar, dat gemis van die buik! ik las dat altijd , en dan dacht ik nou ik ga dat echt niet missen, en ben ook heel blij dat ze er nu is hoor..maar toch af en toe zon raar gevoel van gemis..beetje een leeg gevoel.vind het ook nog zo onwerkelijk dat heel die buik opeens is verdwenen..moet er echt nog aan wennen allemaal.
zat gisteren trouwens opeens te denken, stel dat we voor een 2e kindje gaan(nee voorlopig niet hoor ) dan wil ik eigenlijk weer met dezelfde groep mama's kletsen! lijkt me zo raar omdat helemaal ópnieuw te beginnen, wij kletsen nu toch al 9 maanden zo met elkaar! Dus dan moeten we maar afspreken om tegelijk zwanger te worden
Ik mis mn buik eigenlijk helemaal niet. Ik vind het heerlijk dat ik weer gewoon kan bukken en op mn buik kan liggen. Nu nog een wat strakkere buik en ik ben helemaal blij! Roel heeft vanmiddag de hele middag buiten gelegen in de kinderwagen. Hij heeft geslapen als een roos! Hij vindt het heerlijk om buiten te zijn.
haha april 2010 ofzo? nee nu nog even niet, mis mijn buik wel soms maar ben ook wel blij dat ik mijn schoenen weer aan kan doen en zo nog een heleboel dingen, kan opeens weer aan tafel zitten en mijn stoel aanschuiven in plaats van er een meter vandaan te zitten haha. maar toch als ik terug kijk op mijn zwangerschap dan wil ik dat zeker allemaal nog een keer meemaken!
ik moet woensdag met Tygho naar het CB voor een gesprek over inbakeren... denk niet dat ik er aan wil beginnen maar een beetje info is nooit mis. Tygho heeft vanacht voor het eerst in een slaapzakje geslapen en gelijk 5 uur achter elkaar geslapen...dus ik denk dat bakeren niet eens nodig is. Enneuh sab...ik denk niet dat ik in 2010 al weer mee doe hoor Ik zou wel willen maar dan moeten we volgend jaar ALWEER verhuizen en dat zie ik nog niet zo zitten