Vind ze de flesvoeding niet lekker of pakt ze de fles gewoon niet? Als het de voeding is kun je eventueel half afgekolfde melk en half fv geven. kan ze aan de smaak wennen.
Iets te laat maar alsnog gefeliciteerd! ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en goed verwend bent.
dag dames, ik kom weer even lastig zijn... welke foto vinden jullie het leukste? en dan niet letten op de achtergrond want Daimy word eruit gephotoshopt foto 1
Sab, ik vind die zonder muts het leukste. Maar vind het wel vervelend dat je ons idee voor een kerstkaart hebt gejat, haha! Vanmorgen ook zo'n jurkje met muts gekocht, wij moeten de foto alleen nog maken..
jaja ik maak er morgen denk ik nog een paar, in daglicht. Deze heb ik vanavond even snel gemaakt toen ik het jurkje bij haar pastte we hebben gelukkig nog even
Alleen het tuincentrum hier in de buurt, maar daar zagen we er eentje liggen. We wilden al een kerstkaart met haar maken dit jaar dus hebben hem meteen maar meegenomen..
Hihi wij hebben gisteren foto's gemaakt voor een kerstkaart http://s250.photobucket.com/albums/gg26 ... rum/kerst/ Sab leuke foto's
je maakt het moeilijk maar ik vind deze toch ook wel erg leuk. leuk idee voor kerstkaart hebben jullie. mischien ook een goeie tip voor ons....
Vind ze allemaal gaaf Sab. Sorry, aan mij heb je niets. (bij Wij Jonge Ouders of niet? ) Vind de echte kaart wel super hoor! Wow Chelleke die van jou zijn ook super! Ligt Damian op een kleedje ofzo? Ik ga komende week even iets proberen.