April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nee iemand heeft hem helemaal zelf gemaakt voor me :D
    met photoshop enzo.
    ik laat ze denk ik wel bij wij jonge ouders afdrukken, gewoon als eigen foto zegmaar ;)

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Vind hem super zo echt waar!
    wie heb je zover gekregen? hihi

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    je hebt pb :D

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
  5. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Hoi hoi,

Mooie foto's voorbij zien komen! Kan er ook geen keus uit maken, heb je dus weinig aan :)

Vandaag naar Burgers zoo geweest. Was erg gezellig :D:D.

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Wauw! Wat een leuke foto's! Die van Daimy zijn erg leuk en die van Damian zijn ook super! Wat een koppies! Wij gaan ook nog foto's maken van Roel voor een kerstkaart. Ik wil hem alleen in een emmer zetten.

Ook jouw foto is leuk Booky! Ziet er gezellig uit!

7. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Hey hey
    Ik heb er een witte laken onder gedaan en een witte boa bijgelegt :D
    Ik ga nog wel een paar dingen mee doen in paint shop pro
    Kijken wat daar allemaal uitkomt.
    Maar mijn pc is kapot en daar staat alles op (niet de foto's), dus moet even wachten. (zit nu op de laptop van vriendlief)

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dat is grappig. Wij zouden gisteren ook naar Burgers Zoo gaan, samen met het gezin van Rob zijn zus. Maar omdat heel de week was gezegt dat het slecht weer was, hebben we het maar uitgesteld. Maar ik moet zeggen dat het weer gisteren dus helemaal niet verkeerd was :rolleyes:

ps leuke foto

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuke foto's allemaal. Wat vonden jullie dan van het filmpje van Tijn?

Kwebbel

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Haha nee klopt we hebben prima weer gehad- Nks geen regen gezien :)

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
  12. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hihi thanks Marleen ;)

Zal vanaaf even weer goed bijlezen. En reageren :)

Kwebbel

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tsjonge, iedereen heeft hetzelfde idee voor een kerstkaart haha! Hier zijn ze in ieder geval besteld, ben erg benieuwd..
    Laat de foto nog niet zien, maar kan wel een tipje van de sluier oplichten, ze zit in haar poppenwagen, haha! En dus met een kerstjurkje aan..

Mooie foto bij Burgers Zoo Booky ;)

Vervelend dat je pc kapot is Chelleke! Maar mooie foto's heb je gemaakt.

Kwebbel, wat een leuk filmpje van Tijn! Hij giechelt zo lekker (kan Jasmijn ook zo doen).

14. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Dank je wel meis.
    Wbt de pc, we hebben 'm helemaal geformarteerd en nu moet ik alles er weer opnieuw opzetten, echt even niet grappig, maarja het is niet anders ;)

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Bij ons was het net andersom. ook onze pc was 'niet goed meer' Hij moest helemaal leeggehaald en weer alles opnieuw geinstalleerd, er is ook een hele nieuwe harde schijf ingekomen die bleek kapot. Hij is 5 dagen weggeweest. Nu is de computer van manlief en de laptop van mij. dus ik heb er niet zoveel last van gehad. Manlief is wel 4 dagen bezig geweest met alles opnieuw te installeren.
    Ik hoop voor je dat je pc het gauw weer doet.

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo was ik weer even...
    Heb de hele dag lekker langzaamaan gedaan. Heb het hele weekend kunnen rennen en vliegen en dat ging niet zo lekker.
    Vrijdag had ik het helemaal gehad. Was een taart aan het bakken en alles wat ik deed ging fout oid... dus taart weggegooid en heb ff lekkers gehaald bij de multivlaai.
    En helaas kwamen zaterdag de rode duveltjes weer op bezoek dus geen nod... :'(
    Maar goed. Heb een hele gezellige verjaardag gehad. Van mijn kant af waren alle zussen en mijn broertje en ouders er. Super gezellig altijd als we met z'n allen zijn. Ik had vanaf donderdagavond mijn oudste neefje op bezoek die kon ook lekker uitslapen.
    Van manlief heb ik een nieuw bedeltje van Hannah gekregen (bij de geboorte een armbandje met hoofdje gekregen maar die was ik kwijt geraakt) het nieuwe bedeltje laat hij donderdag aan een andere armband zetten. Die armband heb ik ooit van mijn ouders gekregen dus zit ook wel emo waarde aan.
    Pff lang verhaal. Maar goed. Verder geld gekregen voor een naaimachine en een sleutelhanger waar je digitale pics op kan laden. Kan ik overal met ons meisje pronken ;)
    Met moeder en zussen besproken dat we as zaterdag naar de margriet winterfair gaan. Gezellig met alle meiden, Hannah inclusief. De mannen moeten op pa en zwager na allemaal werken, toevallig ;)

Vandaag lekker bij mijn moeder geweest. Hannah heeft een gave tuinbroek, maar die was wat breed (duh) dus heb even elastiek in het achterpand gezet. Daarnaast patroon uitgetekend voor een flanellen pj met eendjes;)

Kolven gaat nu steeds beter. Heb sinds 3 dagen elke keer ook een 2e tsr. Dus de productie komt langzaamaan beter op gang. Ook de hoeveelheid. Vanmorgenom 10 80 cc, en om half 2 60 cc. Om 4 uur heeft Hannah gezellig bij me gedronken, dus ga ik nu nog even aan de melkmachine ;) :)

Ik weet dat ik de hele dag heb gehad om bij te lezen, en dat het niet veel pagina's zijn maar ik ga vanavond ff de strijk doen en daarna op de bank. Ik lees morgen weer bij. Bedankt nogmaals voor de felicitaties!

17. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ja dat zijn geen leuke dingen nee :rolleyes:
    Ik ben denk ik ook nog wel even bezig, want hier is dus helemaal leeg gemaakt, gelukkig is de schijf nog heel, maar komt goed.
    Ik ben al lang blij dat ik mijn foto's nog heb, die staan op een externe schijf :D

18. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Pff daar heb je echt geluk mee gehad. Wij dachten eigenlijk dat de pc het een jaar geleden al zou opgeven dus we hebben steeds backups gemaakt en alles ook op de laptop gezet. nu heeft hij het niet letterlijk begeven maar de harde schijf was wel kapot dus voor het zelfde geld hadden we dan nu niks meer.

19. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nee dan ben je niet blij nee.
    Ik heb dat 2 jaar geleden gehad. Super veel foto's kwijt omdat ik te laks was met back ups maken :oops:

20. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Oeps. Nou ja dan weet je in ieder geval dat je het nooit weer zult vergeten te doen.

Deel Deze Pagina