Jeetje waar zit iedereen zeg? Is iedereen druk met naar de deur rennen voor 11 november of zo. Hier is nog steeds geen kip te bekennen.
Dat was ver zoeken. Dit topic stond wel erg ver onderaan. Komt hier niemand meer? effe samenvatten vanaf vrijdag: Sab geweldig filmpje van Daimy die zelf worteltjes aan het eten is.En leuke kerstkaart. Vermanen nog gefeliciteerd met je verjaardag. (Beter laat dan nooit). Leuke ideeen voor kerstkaarten. Hebben we vorig jaar al gedaan. Dit jaar moet het maar met 2 kindjes onder de kerstboom. Waar is iedereen gebleven???? Komt toch niet omdat ik er nu niet zo vaak ben? In ieder geval. Hier slapeloze nachten omdat ik heel bang ben dat we volgende week nog niet in ons huis kunnen.We hebben nog 1 weekend, maar er moeten nog zoveel kleine klusjes gebeuren, dat ik het echt niet meer zie zitten en er ook de halve nachten van wakker lig. Met de meiden gaat het goed. Benthe heeft wel een fikse verkoudheid te pakken en heeft een week lang elke avond veel moeite gehad om in slaap te komen. Tot gisteravond, toen sliep ze vanaf 7 uur gewoon door tot 7 uur vanochtend. Kwam waarschijnlijk omdat ik gisteravond niet thuis was om haar te troosten (ouderavond op school). Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Moet nu weer lesgeven en daarna weer naar het huis om te verven. Ik meld me wel weer eens.
Vervelend Astrid. Hopelijk lukt het nog wel. Heel veel succes en sterkte. Goed om jezelf denken hoor!
Hier even goed nieuws, vandaag alles weer op gemeten van Damians koppie. De oude meting was van ong. 5 weken geleden en die was 9.8% (8-10% is helmpje) en de meting van vandaag was 5.9% Ik dacht al verbetering te zien, nu vooral hij veel op zijn buik gaat en ook veel rechts kijkt, maar dit had ik niet durven hopen natuurlijk. Je kon het verschil ook duidelijk zien met het vorige bandje. Maar goed wat ik dus zeggen wil: Damian hoeft geen helmpje Sorry Corina
Wauw angel wat een GEWELDIG nieuws. Jeetje wat een verbetering!! Echt SUPER!! \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
hey meiden sorryyyyyyyyyy dat ik zolang niets van me heb laten horen dus hier komt even een echo bericht heb het ontzettend druk de kinderen beginnen nu te wennen aan het idee zonder papa en worden vooral s'ochtends heeel vroeg wakker zeg maar gerust half 4 4 uur praat heel veel met ze maar ik merk nu ook dat ze bang zijn om mij kwijt te raken zoals gisteren sint maarten lopen ,liepen met een hele groep en ik bleef een kein stukje achter moest even een sigaretje opsteken helemaal in paniek de meiden want mama was weg, dit is voor mij zeer vermoeiend want ik kan zelfs niet naar de wc gaan zonder dat er 3 achter de deur staan (sterker nog als ik de deur niet op slot doe staan ze bij me) heb gegrepen dat dit er dus echt bij hoort en vanzelf over gaat zolang ik ze gerust stel en ze laat zien ik ben er nog, maar nu komt het moeilijkste Angélina vroeg me dus mama kan toch niet doodgaan tja wat moet je daarop antwoorden, heb geantwoord dat dat wel kan maar dat mama nu niet zo ziek is als papa en dat papa heel ziek was en daarom dood is gegaan maar ja dan krijg je nu dus weer de angst want mama is jawel ziek dus de kinderen helemaal onder de indruk zelfs tot overgeven aantoe omdat ze bang zijn wat mij natuurlijk vreselijk veel pijn doet maar goed dit is dus de reden dat ik even wat minder ben nogmaals vergeten doe en kan ik jullie niet maar ik moet me focussen op de meiden zij hebben mij echt nodig dus ik kan jullie niet bij houden en vind het dus ook niet leuk om op sommige dan niet te reageren wil jullie alleen niet ons pupke onthouden dus hier een foto van onze kwispel hoop dat jullie het begrijpen veel liefs nathalie
@Nathalie: Tuurlijk begrijpen we dat! Je hebt het gewoon ook hartstikke druk met vijf kids! Wat een super lieve pup!
Wat een leuk filmpje! Leuk zo zelf doen en er dan achterkomen dat je het bakje niet kan uitlikken Hier ook zo'n leuke actie foto:
Heel fijn hé! Wat vervelend dat het niet zo lekker gaat. Maar ik zou niet zomaar overgaan op de fles. Hoever zijn jullie al met groente en fruit dan? En een stukje lopen met de speelgoedbox? Wat moet ik me daar bij voorstellen? @ Sab, ik vind foto 5 zo schattig. Net of ze een elfje is @ Chelleke: wat hebben jullie toch een charmeur in huis Vooral die dieren erbij op de foto Balen van je pc... Ik heb hard gelachen om die giebel Je maakt ons wel nieuwsgierig Pff, heel vervelend al die problemen met pc's. Hier is de pc door manlief in elkaar gezet (ict), en ook hier zijn de problemen niet zomaar weg hoor. Heel slim. Hebben wij ook gedaan sinds de laatste crash... Heb ze ook op dvd gebrand en die foto's staan nu bij verschillende familieleden op de pc. Extra backup 8) Wat is er dan? O meid, dat is zo vervelend! Misschien een idee om hulptroepen op te trommelen voor je huis? Maar aan de andere kant, die zal je al wel ingezet hebben ook. Ik zou een prioriteitenlijstje maken. Wat er écht moet gebeuren vóór je er in kan en wat daarna ook wel kan gebeuren. Misschien helpt dat ook tegen de slapeloze nachten. Wel vervelend die verkoudheid van Benthe. Is altijd zo naar om ze moeite te zien hebben met ademen hé. Gelukkig ging het al beter. WAT GEWELDIG NIEUWS VOOR DAMIAN!!!! Wel balen voor Jochem ja, maar het is bewezen dat het helpt, een troost toch? Wat nou sorry, je hebt 5 kinderen rondlopen en je runt het in je eentje ÉN je hebt ook nog tijd om hier langs te komen. RESPECT 8) Maar wat moeilijk is dat toch om aan kinderen te vertellen dat ziekte niet meteen betekend dat je dood gaat, maar dat het geen garantie is dat je blijft leven. Wij kunnen het wel bevatten, maar zij? Pff sterkte hoor! En wat een scheet van een hondje!
Zo meteen een samenvatting Wil nog even een paar foto's delen van het spinazieavontuur: De spinazie is dus in de smaak gevallen Ze likt haar bordje leeg!
Een stoere tuinbroek gescoord in 2ehands verkoop. Is mt 80 , maar dat klopt volgens mij niet helemaal. Heb er dus aan de achterkant elastiek in gezet, zit ie iets beter
Zo, dan gaan we nu weer ff verder aan de slag hiero. Manlief is thuis, dat scheelt wel. Morgen weer naar de ka. Heb haar dus tussentijds niet gewogen, maar aan haar is wel te zien en merken dat ze wat meer vet op dr botten heeft Ik heb ook een berg mt 68 kleren opgeborgen, dus ze is ook wel gegroeid nu. Ik wilde haar ook wel weer eens iets anders aandoen Morgen ook verjaardag van mijn neefje, en we gaan de hele dag daar rondhangen. Is ook wel weer gezellig. Maar dan moet ik nu wel ff door het huis heen. Dus miss, dat ik vanavond nog even langsvlieg