April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hee hallo,

Paar drukke dagen achter de rug dus daarom minder tijd om hier te komen kijken en kletsen.. gelukkig vandaag lekker vrij! Heb ook weinig gepland, dat is ook wel eens lekker..

Astrid, hoop dat het toch weer opschiet met de klusjes en je gewoon lekker over kunt. Weet hoe stressvol die laatste dagen kunnen zijn (zijn 4 jaar geleden verhuisd naar nieuwbouw) maar uiteindelijk komt het altijd goed! In ieder geval veel succes!

Corina, vervelend dat Jochem een helmpje moet. Maar hoop wel dat het goed gaat helpen! En beter nu dan dat ie er later last van krijgt...

Chelleke, bij jou juist geen helmpje. Fijn dat het zich vanzelf oplost.

Nathalie, natuurlijk zijn je meiden nu het belangrijkst! Hoop dat zij (en jij en Nagéamo) er goed doorheen gaan komen! Maar wat een lief knuffelig puppie heb je, echt een schatje!

Leuke foto Vermanen! En dat filmpje van Sab had ik ook nog niet gezien, ook erg grappig. Vind dit toch een leuke fase, nu met alle eerste hapjes. Mooi om te zien hoe ze het eten aan het ontdekken zijn, haha!

NOg even over die Pc-problemen, hoor van allerlei mensen dat de pc kapot is die de virusscanner van AVG hebben. Misschien ligt het daaraan?

Vermanen, ben zelf ook benieuwd naar de kerstkaarten maar kan ze vandaag ophalen.
    En wat leuk die staartjes bij Hannah! Staat haar echt super. Daar lijkt ze meteen een paar maanden ouder door, haha!

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo, net even naar het weeguurtje geweest. Jasmijn was in drie weken tijd een halve kilo aangekomen :confused: , dus dat gaat wel goed met die hapjes! Ze weegt nu 6640 gram..

Daarna even naar de Prénatal en de Ikea, had wat spulletjes nodig. Wat mooie dozen gekocht om de kleertjes in op te bergen die ze niet meer aankan.

Zo kan ik ze per maatje inpakken, als je dan wat zoekt ben je sneller klaar... en het staat wat netter op zolder.

Net het fruithapje gedaan en mevrouw ligt nu lekker in de box te spelen.

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Kleine mededeling: Zie banner!

Ik ga zo even bijlezen, eerst even eten. Voelde me de afgelopen weken niet zo heel erg lekker, dus wel meegelezen maar niet meegeschreven. Leuk filmpje van Tijn, dat heb ik wel gezien, en leuke foto's van Hannah, Daimy, en het goede nieuws van Damian! Van harte gefeliciteerd! Dit wist ik nog uit mijn hoofd, straks lees ik even bij!

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Kleine mededeling? :confused: GROTE mededeling! Wauw! Gefeliciteerd!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Jeetje Nikita! Van harte meid!
    Hartstikke goed, wat een nieuws. Ik word er helemaal blij van :D :)

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Nikita GEFELICITEERD man :D:D.. wat leuk! Hoe voel je je? ben je gewoon ziekjes geweest of ben je ziekjes van je zwangerschap?

HOe zijn je tentames trouwens gegaan?

Wat fijn dat Damian geen helmpje hoeft.

Nathalie wat een lief hondje zeg! echt een schatje :D

Hier gaat het wat minder.. dani is weer hefig ziek en heeft weer puffers.. zijn temp schommeld ook heel erg.. hoop dat het snel voorbij is want dit vind ik niks :( Ook de nachten zijn hierdoor al heel de week bar en bar slecht.. moet er wel 6 keer uit elke avond. Ohh en tandje 1 is door hier :D

7. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Gefeliciteerd Nikita met jullie super nieuws!

8. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Nikita gefeliciteerd ;)

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Whoehoe Nikita, super banner! Van harte meid. GEWELDIG! :D:D

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Meiden, bedankt voor jullie felicitaties! Kan het soms nog niet helemaal bevatten hoor...

Book nog bedankt voor je lieve smsje. Heel fijn.

Esjuh: Wat naar zeg, arme Dani! Wordt maar weer snel beter lieve jongen!

Corina: Hoe is het nu met jou eigenlijk? En met de helmenstory?

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ja Mats en ik waren erg benieuwd hoe het was gegaan.. Lekker genieten nu van deze bijzondere tijd :D

12. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: GEFELICITEERD!

13. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Wat vervelend nou! Sterkte ermee voor jullie allemaal.

14. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ha gefeliciteerd meid. Spannend hoor een tweede in aantocht.

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Beterschap. is niet leuk als je kleine man zo ziek is.

16. Bri

Bri Niet meer actief

Wooooow! ik wilde alleen even bijlezen en toen zag ik de super-banner van Nikita! Gefeliciteerd meid!

Chelleke, fijn dat Damian geen helmpje hoeft.
    nathalie: wat een lief hondje! en ja, hoe zorg je dat je kinderen zich veilig voelen, zonder ze voor te houden dat jij nooit dood zou kunnen gaan.... dikke knuffel.

vermanen: wat een heerlijk eigenwijze pippi langkous op die foto's. Mooi dat ze zelf d'r afwas doet!

17. Bri

Bri Niet meer actief

2 keer hetzelfde posten hoeft natuurlijk ook weer niet....

18. kili

kili Niet meer actief

Hallo allemaal,

Zo, weer even bijgelezen, was namelijk een weekje weg op vakantie. Was naar de weerterbergen. Andy heeft erg genoten.

Bedankt voor de halfjaar felicitatie !
    Het gaat erg hard inderdaad !

Nikita: Gefeliciteerd met je zwangerschap !
    Erg leuk nieuws zeg !

Wat fijn dat Damian geen helmpje hoeft !

Ik zie leuke kerstkaarten ideeen voorbij komen. Haha, ik zal ons idee niet vertellen. ( Ja, ook een fotokaarts, foto;s zijn gemaakt, alleen heb ik ze zelf nog niet, ze moeten nog gefoto shopt worden).
    Maar ze zijn denk ik wel leuk geworden. En nee, geen kerstpakje oid.
    Als ik ze heb, show ik ze wel even hier.

Verder is het hier goed. Andy is naar het ziekenhuis en cb geweest. Hij woog 8080, en is 69 cm. ondertussen. Gaat dus erg hard.
    Omdat ze in het ziekenhuis zo tevreden waren, hoeft hij pas in april terug. ( regionaal ziekenhuis).
    In Utrecht in feb. Dus we mogen eindelijk even zonder ziekenhuis oid.

Het is een heel verhaal geworden.

Fijn weekend alvast !

Liefs,

Kili

19. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    wowie nikita, super nieuws zeg, van harte gefeliciteerd, een fijne en onbezorgde zwangerschap gewenst!

En Damian geen helmpje, super. Het is en blijft een kanjer.

Hier weer nieuws van onze vlotte dame, ze loopt door de box en trekt zich overal aan op. Ze staat af en toe aan 1 arm en probeert los te staan. We hebben van de week leren loopschoentjes gekocht want het duurt niet lang meer denk ik. Ze wil en zal lopen. Het is maatje ieniminie, maatje 18, kleiner hebben ze niet, ze heeft namelijk nog maatje 17.
    Ze is wel wat gegroeit en maat 62 gaat nu wat klein worden, niet alles hoor. B roekjes passen nog goed, ze heeft kleine korte beentjes en maillootjes heeft ze zelfs nog in 56. Echt ukkiepukkie dus. Maar laat haar maar schuiven. Ik zal even kijken of ik wat kan spammen.

20. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie

Deel Deze Pagina