Nikita.....Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een geweldig nieuws. Nathalie...prachtig puppie zeg. En hopelijk krijgen je kids snel vertrouwen en rust dat jij nog lang niet bij ze weg gaat. Karin....ben benieuwd naar de foto's. Wat gaat die kleine meid hard zeg. Damian geen helmpje nodig...goed hoor. Corina....hoe is het met Jochem en met jezelf? Bri....ben je weer volledig geacclimatiseerd? Kili.....fijn dat Andy het zo goed doet. Esjuh...sterkte met de kleine man. Hier erg druk geweest en aankomende weken ook mega druk. Zijn ons feestje voor 29 november aan het voorbereiden. Met tijn gaat het goed. Kan goed zelf zitten nu en eten gaat als een trein. Naast de hapjes krijgt meneer nog steeds borstvoeding wat goed gaat. Lijkt wel of dat hier steeds makkelijker gaat. Iedereen een goed weekend. Kwebbel
Wat heb je voor feestje op 29 november Kwebbel? Fijn dat de BV zo goed gaat! Ik had de foto's van Noelle al op Hyves gezien. IK verbaas me er echt over dat ze zo snel is Karin! Fijn dat Andy voorlopig even niet naar het ziekenhuis hoeft en dat het zo goed gaat met hem! He, wat sneu dat het met Dani even niet zo goed gaat Esjuh.. Roel heeft net voor het eerst brood op! Meteen een hele boterham met korsten. Ging super! Ik had niet verwacht dat de korsten ook zo goed zouden gaan. *trotse mama*
Marleen...wat goed zeg dat Roel een boterham met korst naar binnen werkt. En dat zonder kokhalzen? Als Tijn wat grote stukjes in z'n mond krijgt is het echt kokhalzen geblazen. Wij zijn dan 6 en een kwart getrouwd en vieren dan mijn verjaardag. We doen dat niet hier in huis, maar in een molen bij de bossen. Dus moeten daarvoor het één en ander regelen. Kwebbel
Klinkt leuk Kwebbel! Roel heeft het inderdaad op zonder kokhalzen. Ik had ook echt niet verwacht dat het meteen zo goed zou gaan! Ik had van de week al wel rijstwafel geprobeerd en dat ging ook goed. (in hele kleine stukjes) . Roel zat nu echt te kauwen op zijn brood.
Goed van Roel hoor. Heb het net tegen Tijn verteld hoe Roel een boterhammetje eet Blijft rustig hier. Wij gaan zo naar Oberhausen shoppen. Kwebbel
hey , ik meld me ook weer eens hoefde niet zoveel bij te lezen geloof ik... Zag leuke eet spam van hannah! en ik zag een ontzettend lief filmpje van Tijn! wat is hij trouwens groot geworden! haha geweldig, daimy is ook zon lachzak als je haar kietelt leuk idee voor jullie feest zeg, bij een molen! Astrid, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat de verhuizing toch nog goed verloopt, zover dat mogelijk is met verhuizen succes en sterkte! Boni, fijn dat Jasmijn zo goed is aangekomen weer! Altijd leuk om te weten he. en ben benieuwd naar je kerstkaart! Nikita, jou heb ik natuurlijk al gefeliciteerd! kwam je nog tegen op je roze wolk Esjuh, knuffje voor lieve Dani! Angel, wat super dat het bij Damian zo verbeterd is dat hij geen helmpje meer hoeft zeg! wat een meevaller! Nathalie, wat een ontzettend lieve pup! hoe gaat het verder met je? Corina, hoe gaat het met jullie? En wanneer krijgt Jochem ook alweer zijn helmpje? Karin, leuke foto's van die kleine grote noelle had ze al op hyves gezien Marleen , wat goed van Roel zeg, een hele boterham! wij proberen het nu ook af en toe, maar hele kleine stukjes en soms komen ze uitgekauwd weer uit der mond vallen wel een leuk gezicht! zo ben aardig bij, sorry als ik iemand vergeet!
Dan even een update van hier...eigenlijk gaat alles super! Daimy's onderste 2 tandjes zijn nu helemaal goed door, en dat is te merken ook. Ze is weer helemaal vrolijk en terug in haar ritme Ook eet ze opeens alles wat je maar op de lepel doet Broccoli en Bloemkool zijn favoriet, en van fruit Peer en Mango . Maar ze eet echt alles , ze slikt het door en zit alweer met haar mond open op de volgende hap te wachten. Had het nooit verwacht haha. Wat zijn trouwens ' normale' hoeveelheden om te geven, van fruit en groente? Ze heeft ook nog steeds 4 flessen, maar ze lijkt wel nooit vol te zitten misschien wat in te halen? Verder is heerlijk wijs en word ze echt groot. ze wil alleen maar staan op de bank, en in de box ook maar al te graag. vind het een beetje eng nog, ze is nog zo klein, maar het ziet er zo grappig uit Dus ja eigenlijk vooral aan het genieten hier, met brusje gaat het ook goed, eigenlijk helemaal nergens last van, en ik voel de kleine ook al 'kietelen' in mijn buik geweldig gevoel weer, en zo herkenbaar. wel veeeel eerder als bij Daimy toen. zal zo mijn meisje nog eens spammen
@Sab: Goede berichten dus! Bijzonder gevoel he... dat gekietel in je buik. Ook helemaal goed dat Daimy nu wel de smaak te pakken heeft met eten!