April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Toch wel even een nieuwtje met jullie delen.
    Alyshia zegt haar eerste woordje..... PAPA!
    Papa is natuurlijk zo trots als een pauw

2. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Roel is ook gek op kiekeboespelletjes! Ik doe het vaak achter het muurtje van onze keuken. Geweldig vindt hij dat. Verder hier ook weinig spectaculaire ontwikkelingen. Roel is niet zo vlot... Kruipen nog niet, draaien wel, maar terugdraaien lukt hem ook nog steeds niet.

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hier nog één die veel mist op het oude vertrouwde forum. :( Denk ook dat het niet meer terug komt.

En ik denk trouwens dat vele anderen gezellig op een ander forum zitten.
    Want het ene forum dat ooit aangemaakt is door Simone, is nu ineens uit de lucht. Vind ik een beetje vreemd.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Maar wat bedoelen jullie met toevoegen? Er hoeft toch niets toegevoegt te worden. We zijn toch allemaal mama's met prachtige beebjes. Ik kan er wel een heel boekwerk over schrijven. Wat zeg ik niet één, maar wel tien :)

Over andere fora weet ik niets dat boeit me zelf ook niet zo. en dat er april-mama's zijn die niet meer terug (willen) komen is jammer, maar hun eigen keus. Dat wil dan toch niet zeggen dat wij het bijltje er ook bij neer moeten leggen? Wat geweest is is geweest...laten we vooruit kijken en niet steeds achteruit.

H25 super dat er Papa gezegt wordt.

Marleen...je zult zien dat Roel ons straks allemaal versteld doet staan met dingen die hij ineens kan. De één is sneller in het één en weer langzamer met het ander. Ieder z'n eigen tempo.

Kwebbel

5. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Her verbaast me trouwens steeds weer dat als ik het eten voor Tijn nog pureer er m.i zo weinig overblijft. Er zit nu 1 gekookte aardappel en een stuk of 8 spercieboontjes in het bakje, maar die haal ik er echt niet meer uit. Is dat bij jullie ook zo?

Kwebbel

6. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Kwebbel: Ik denk dat Roel wel snel met praten is. Ik was ook snel met praten en niet snel met kruipen en lopen. Als ik nu al hoor hoeveel geluid hij maakt en zoveel verschillende toontjes dan denk ik dat hij wel snel praat. Is niet echt ergens op gebaseerd hoor, maar is gewoon een gevoel.

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik maak altijd grote hoeveelheden voor een paar keer. Dan valt het dus niet zo op dat er niet zoveel overblijft. Ik had van de week twee hele grote winterwortels en drie aardappels gekookt en Roel eet daar dan 3 keer van. Maar dan heeft hij best grote porties.

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen daar kan je maar zo eens gelijk in hebben. Enne hij eet al zo een hele boterham met korst weg. :)

9. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Haha, qua eten gaat het inderdaad wel super! Vanaf het begin af aan eigenlijk wel. Alles gaat er in! Als iets zo goed gaat dan is het al snel gewoon he. Dan is het niet meer zo bijzonder, maar door jouw opmerking denk ik daar dan wel aan. Vaak let je er dan op wat je kind nog niet kan in vergelijking met andere kids. Maar ik kan natuurlijk ook kijken wat ie al wel doet! :)

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dat van grote porties is ook makkelijker, maar hier eet hij dan met de pot mee...wij met z'n allen spercieboontjes en tijn dan ook en dan is een grote portie weer niet zo handig.......mmmmm snap je het nog :rolleyes:

11. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Euh nee... haha. Roel eet hier ook vaak met de pot mee, maar dan kook ik gewoon nog meer extra. Dus gewoon 3 aardappels extra en wat extra groente en geef ik 1 portie meteen en de andere drie (of vier) porties vries ik dan in en dat krijgt hij dan op dagen dat wij bv patat of nasi of zo eten.

12. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ben ik helemaal met je eens kwebbel.
    Maar mis wel de gezelligheid die er voorheen was. :(
    Tuurlijk moeten we vooruit kijken :)

Jochem kletst hier ook al lekker. Papa en mama overduidelijk.
    Andere woordjes is soms wat gissen. ;)

Jochem eet hier in principe nu mee met de pot.
    Op dagen dat we iets eten, wat hij niet mag ofzo, doe ik een potje of iets uit de vriezer. Alleen vlees schiet er weleens bij in.

Nog 2 weekjes dan mogen we Jochen z'n helmpje ophalen.

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Geven jullie allemaal al vlees aan jullie kids? Ik nog niet. Moet dat nu al? Meestal eten wij vlees dat niet geschikt is voor baby's (hamburger, slavink, kipschnitzel en zo...) En hoe doen jullie dat dan? Apart of gewoon mee prakken of pureren?

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Marleen...dat is inderdaad een idee. Ga ik ook maar eens doen.

Corina....wat goed ook van Jochem dat er al gepraat word. En spannend hoor dat het helmpje nu bijna echt is. Hopelijk gaan jullie snel resultaat zien en heeft Jochem er niet zo veel last van.
    Wel een foto voor en na maken he.

Kwebbel

15. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier pas vlees vanaf de 8 maanden. Of het moet in een potje zitten en als ik het hier ga geven dan gewoon fijn meegeprakt / gepureerd.

Kwebbel

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hallo kippies :D

Het is idd rustig, het scheelt wel dat ik niet meer zoveel hoef bij te lezen, en dat de samenvattingen zijn afgeschaft :) lekker overzichtelijk :D

net vast Daimy's nieuwe autostoel besteld, ze gaat er voorlopig nog niet in , maar hij was in de aanbieding ;)

kwebbel ik vind dat met fruit ook, daar blijft ook echt niets van over soms :(

h25, ze is wel snel zeg met papa zeggen! knap hoor!

Corina er gebeuren inderdaad vreeeemde dingen ;)

Knap hoor al die los zittende kindjes, en tijn die al zelf probeert te gaan zitten!
    Hier tuimelt daimy nog steeds zo om :) terwijl ze wel al heel goed en stevig zelf staat. ze draait het een beetje om geloof ik ;)

Bri dat klinkt niet zo lekker, deane zijn oogje vol met snot :( is de snotslurper geen optie? :)

17. HEt valt idd op, hoe stil het hier de laatste tijd is.. Best jammer.. Maar ik ben er zelf ook schuldig aan..
    Ik betrap me er vaak op, dat ik lees, en dat ik dan echt niets uit mijn vingers krijg om te zeggen. Raar maar waar..

Tuulijk is het altijd leuk om te lezen hoe het met de ukkies gaat en de ontwikkelingen..

Ze worden ook al weer zo groot.. Wayne doet ook pogingen om te gaan zitten.. Alleen lukt het nog niet om helemaal overeind te komen..
    Als hij in zijn wippertje zit, lukt het hem wel, maar dat is dan ook maar een klein stukje..

Hij probeert ook al te kruipen, alleen snapt hij niet dat hij daarvoor toch echt zijn knietjes onder zijn billen moet doen, en op zijn armpjes moet staan. Tis nu net of hij aan het droogzwemmen is..

Voor een paar weken geleden, was er hier bij AH, zo'n fotograaf, dan kon je voor 2,50 een fotoshoot doen, en dan kreeg je een gratis foto.. Dus wij met Wayne erheen.. Alleen vertikte hij het om te lachen.. Echt vanalles geprobeerd maar niks hoor..

Nou vandaag konden we de foto's bekijken, de gratis foto halen, en eventueel de andere foto's kopen... Nou we hebben de gratis foto gehaald, en mijn moeder heeft nog een velletje van 2 foto's gekocht, waarvan wij er ook 1tje hebben gekregen..

Ik zal ze zo even spammen. Maar ik ben blij da tik niet alle foto's gekocht heb, de hele serie bedoel ik.. Want hij kijkt op de meeste foto's boos.. Hihi... Eigenwijs jochie..

Nou ja.. Ik zal de foto's es ff gaan spammen..

18. [​IMG]
    Deze foto hebben we dan van mijn moeder gekregen..

19. [​IMG]
    En dit is die gratis foto.. En zoals hier, kijkt hij dus op bijna alle foto's die gemaakt zijn..

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Corina, schiet al op he zijn helmpje!
    Heb je trouwens erg leuk gedaan, die foto's van hoe zijn helmpje werd gemeten zegmaar, stapje voor stapje zo. Leuk om later terug te zien ook.

Marleen hier nog geen vlees, ben allang blij dat ze nu zo goed groente eet, dus vlees wil ik nog even mee wachten. Is geloof ik ook nog niet nodig nu.

Deel Deze Pagina