Idd weer een heel verhaal, maar geeft niks hoor. Sterkte met alles! Hoe is het vandaag gegaan met je moeder. Krijgt ze ook meteen de uitslag of later pas? Spannend zeg, dan kan ik me helemaal voorstellen dat je savonds ligt te piekeren..
Hai Bri, Heb zelf weinig tips, maar eventueel kun je 's avonds ipv "live voeden" kolven en dan die voeding met pap geven?
Ach, vervelend. Jasmijn heeft er soms ook last van. Wat wel goed helpt om het weg te poetsen is wat daro op een watje (van dat fysiologische zoutoplossing). Ze vindt het niet altijd leuk maar het helpt wel het beste.
Er zijn inderdaad minder mensen dan eerder. Maar zelf kom ik soms een aantal dagen niet, puur door drukte. Kan gewoon niet iedere dag de tijd vinden om even wat te schrijven. Lees soms alleen snel even mee.
Super! Leuk is dat hè. Zondag zei Jasmijn "mama" en maandag hoorde boniman haar "ma" zeggen. Maar of dat nu echt bewust was of meer toeval? Sindsdien heeft ze het niet meer gedaan iig.
daar ben ik het helemaal mee eens! Het blijft leuk om van anderen te horen hoe het met hun beebjes gaat!
Lief dat je het vraagt. De benauwdheid is inmiddels weer over en hij is weer helemaal in zijn doen.. gelukkig. Hoop nu dat het langer weg blijft als 2 weken we gaan nu ook wat langer door met de puf. En wil wel tandjes spammen maar ik mag het echt niet zien hihi.. zodra ik er 1 heb spam ik
Ik hoop dat het snel gaat helpen Corina! Hoe gaat het trouwens met de nieuwe winkel? En is alles bij jullie thuis weer wat rustiger en heb je weer wat meer tijd voor elkaar?
Geen idee! Hier ook nog geen kruiper. Maar sommige kindjes slaan dat ook gewoon over en gaan meteen staan uiteindelijk..
Fijn dat ze nu wel gegroeid is. Hoop dat het zich doorzet. En ben benieuwd naar je nieuwe look! Wel ff spammen hè!
Zo ben weer bij. Kon me hier trouwens ook een blauwe winterjas herinneren Sab! Wat is daar mee gebeurd... Hier gaat het verder z'n gangetje. Jasmijn heeft dus vandaag voor het eerst een paar stukjes boterham gehad. Ging erg goed volgens boniman. Verder zijn we de laatste voeding aan het vervroegen. Gisteren was die rond negen uur (terwijl het eerder half elf was). Dus dat gaat de goede kant uit. Dit is zo ongeveer haar schema: 7.30 bv 8.30 weer slapen, heel verschillend hoe lang, soms tot 10 uur, andere keren tot half twaalf als ze wakker is: koekje 11.30 boterham en daarna bv of afgekolfde melk op werkdagen (tot nu toe 150 cc maar zal misschien minder worden nu ze een boterham krijgt) 13.00 slapen tot 14.30 fruithap (ca. 80 tot 100 cc) 15.30 bv of 150 cc afgekolfde melk op werkdagen 18.00 groentehap (ca 80 tot 100 cc) en danoontje 4 maanden 19.00 slapen tot late voeding 21.00 bv Tussendoor krijgt ze ook af en toe wat sap. Het lukt haar nog niet om dit uit de tuitbeker te drinken, dus dat doen we in een flesje met speen. 's Middags na haar slaapje blijft ze dus meestal wakker tot de groentehap, maar als ik zie dat ze het niet volhoudt gaat ze tussen vier en vijf nog even een uurtje naar bed. Boniman haalt haar dan weer op als hij thuiskomt.
Heb je foto's van je nieuwe haar Vermanen? Ben wel erg benieuwd moet ik zeggen! Goed dat Hannah in drie dagen twee ons is aangekomen! Gaat vast helemaal goedkomen!
Goede avond, Ff uit het hoofd. Sorry als ik het 1 en ander vergeet Wat goed dat Tijn al zelft wilt gaan zitten. Toch handig 2 van die zussen als het niet lukt Corina hopen dat het helmpje snel resultaat geeft. Wordt ie nog knapper Vermanen, wauw die Hannah gaat als een speer nu . Super zeg . Sab fijn dat Daimy nu zo lekker aan het eten is gegaan . Groente en fruit gaat hier ook een beetje op gevoel. In die potjes zit 200 gram. Laatst heb ik 200 gram eigen gemaakt prutje gegeven en dat ging allemaal op. Marleen, hier ook nog geen vlees. Kook ook vaak extra voor Mats een portie om mee te eten en de rest in de vriezer. Mooie foto's Ingrid Esjuh, fijn dat Dani weer wat meer in z'n doen is. Hopen dat het voorlopig zo blijft . Hier gaat alles z'n gangetje. Mats is nu aan het tijgeren door de kamer heen. Van de week nu voorzichtig nu heeft ie er al een aardig tempo inzitten . Ook gaat ie op handen en knieeen zitten en heen en weer wiebelen, ben benieuwd wanneer het 'echte' kruipen begint. Vandaag foto's opgehaald van Mats, ze waren allemaal echt erg leuk. Mats was die dag in topvorm . Op alle foto's een bigsmile. En jawel mama is erin getrapt en heeft alles genomen .