Goh spannend. Ik hoop voor jullie dat zijn hoofdje er mooi van opknapt. Volgens mij heeft een jongentje hier in de straat ook een helmpje. Kun je die in verschillende motieven ed. krijgen?
Af en toe geef ik vlees. Als we bijvoorbeeld kipfilet eten dan snijd ik een stukje heel fijn en bak die eerst appart voordat ik ga kruiden.
Ik geef zo ongeveer 150 gram klaargemaakte groente met aardappels en dat gaat vaak op maar soms blijft er over. Verder 1 hele geraspte appel of geprakte banaan. Ze geeft zelf wel aan hoeveel ze lust
O jeetje daar ben je zeker ingetrapt. Moeilijk he als alle foto's mooi zijn. Wij hebben toen de tijd drie van de zes genomen.
Dit is voor algmene controle. In utrecht volgen ze hem nog tot 5 jaar ( is standaard) In het algemene ziekenhuis in de buurt, volgen ze hem ook nog, maar hoelang weet ik niet. Eigenlijk kijken ze hoe lang hij is, gewicht en even praten hoe het gaat. Ik sta snel weer buiten haha. Fijne avond ! Liefs, Kili
hey meiden,al tamelijk veel bijgelezen maar echt nog niet alles.... zit beetje in de knoop haha,alles lijkt zo moeizaam te gaan....met die fulltime heb ik me echt overpakt!maar ja kom.ik raak er wel uit hoor haha ben neit depri ofzo,zeker niet...gewoon beetje moe jurre doet sinds twee weken dingen die niet voor een baby bedoeld zijn,dat wil zeggen dat hij echt groot word hij kruipt,zit alleen,trekt zich recht in park,aan tafel,.....overal dus.... zo dit was even lekker ego,sorry....zal proberen iets vaker te komen en iets vaker te reageren. heb zelfs geen tijd meer om te msnen haha!
Kan me voorstellen dat je met je fulltimebaan af en toe tijd te kort komt Tearke. Jeetje wat gaat Jurre hard zeg, goed om te horen dat verder alles goed gaat
hoi meiden.. ben al een hele tijd hier niet geweest was ook veel te vinden bij de zwanger april mama's maar omdat ons zoontje is overleden 16 dagen na de bevalling een hele tijd neit geweest.. toch wil ik nog even ale mama's en papa's naturlijk feliciteren en jullie echt alle geluk van de wereld wensen met jullie nieuwe kleine wondertje liefs
ja hij is op 14 april geboren en op konninginnedag weer overleden..ja erg heftig vandaag dak ook lang neit gewest ben
Gaan zitten kost hier ook moeite. Hannah duwt haar ellebogen naar achter en kreunt erbij los.... Maar het wil nog niet lukken. Wel duwt ze zichzelf achteruit de kamer en box door. Om er dan vervolgens achter te komen dat ze niet meer bij haar speelgoed kan
Ik kan me voorstellen dat fulltime werken naast de zorg voor je gezin en huishouden best zwaar is ja... Ik ben regelmatig ook te moe om iets te doen en ik werk 30 uur thuis....
met rechttrekken in het park bedoel ik dat hij zicht optrekt aan de kant van zijn parkk(box) op zijn voeten en zo zijn hele box doorstapt(met vallen en opstaan natuurlijk) heb jurre nu duidelijk gemaakt dat hij nu een beetje mag stoppen want de volgende stap is los stappen haha dat wil ik nog even niet,hij gaat al veel te vlug,ik kan niet volgen.ik wil mijn kleine babyke nog eventjes houden haha jeetje leonie,pfff heb hier weinig woorden voor.wil je enkel heel veel sterkte wensen...moedig dat je hier toch nog even komt piepen... je bent hier wel altijd welkom hoor!je bent tenslotte ook een aprilmama... maar kan me voorstellen dat het wel moeilijk is