Heee Tearke! Goed weer eens iets van je te horen! Kan begrijpen dat je het erg druk hebt en moe bent. Dikke knuffel voor jou en Jurre! Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met hem! Tis nu al een snelle jongen, haha.
Jeetje, Leonie. Nog veel sterkte gewenst! Hoop dat je het met de tijd een beetje een plaatsje kunt geven..
Meiden ik kom me eigen weer heel voorzichtig melden. Ik las zo af en toe nog is mee en lees nu dat sommige het toch wel jammer vinden dat het oude forum waar we zo gezellig kletste met zijn alle er niet meer is. Althans er nog wel is maar niet meer zoveel op geschreven/gekletst wordt. Ik moet ook zeggen dat ik alle gezellig gespreken ook wel mis en me daarom weer voorzichtig ga melden hier en ik hoop dat het weer wordt zoals dat het geweest is. Nou dan ook even een update over mijn lieve kleine kanjer. Hij kruipt door de hele kamer heen, ik ben nu echt bezig met opvoeden wat mag wel en wat mag niet! Verder staat hij al en gisteren ging hij vanuit zijn knietjes zelf staan tegen de leuning van de bank *trots* Verder is hij nu erg verkouden en dat is wel heel zielig.
Leonie wat heftig meid dat jullie kindje is overleden. Je zou wel door een hele moeilijke heftige periode zijn gegaan en nog steeds. En wat knap dat je toch weer even bij ons langskomt. Veel sterkte.
GElukkig , de gezelligheid komt weer terug. Booky, ben natuurlijk wel benieuwd naar je foto's he. Leonie, jeetje wat heftig! Hoe is het gekomen dan? Als je er liever niet over praat, begrijp ik dat goed. Veel sterkte! Wow Tearke dat gaat al snel bij Jurre. Kan me goed voorstellen dat het niet meevalt om full time te werken. Vind het zelf zo al zwaar en werk ongeveer 25 uur. Maar heb daarnaast ook nog administratiewerk wat ik doe. En Isra bij jou ook al. Leuk trouwens om je hier weer te zien. Ben blij dat je er weer bent. Hier ook nog niet echt vlees in zn groentehap. Omdat we net als Marleen vaak dingen eten die hij nog niet echt mag. Wel doe ik af en toe een stukje kip ofzo apart houden. Maar vergeet het vaak. Vandaag voor de 4e keer naar de osteopaat met Jochem. Hopelijk valt de schade een beetje mee.
Ik heb net met Roel foto's gekeken op de laptop. Hij vond het zo leuk! Zat echt te schaterlachen! @Tearke: Oh is een park een box! Nu snap ik hem!
Er komt vanmiddag trouwens iemand van Vie Viela voor oppassubsidie. Iemand daar ervaring mee? Mijn moeder past op en je kunt daar dus een vergoeding voor krijgen. Ben benieuwd of het niet te ingewikkeld is allemaal.
hey isra!blij je weer te zien...jurre zijn verjaardagsmaatje is ook al een felle kerel zo te horen.... zal ik even gezellig ouderwets spammen? hihi
die ene met die klodder aan zijn kin is lekkerrrrrrrrr haha had net melkje gekregen en hij is weer zo verschrikkelijk aant zeveren,denk dat hij met stekende tandjes klaarzit.....
en een filmpje!niet duidelijk want het is met de gsm gefilmd...vond die op het einde zo leuk hihi hij vroeg zich af wie er aan de andere kant van het scherm zit het is echt wl onduidelijk hoor maar kom.... http://tinypic.com/player.php?v=2lsxhuh&s=4
Ik geef gister aan dat ik het jammer vind dat de overgebleven mama's ook steeds minder van zich laten horen, ben één avond weg en pfffff direct kon het bijlezen beginnen Maar heerlijk hoor meiden om te horen (lees lezen) hoe het met jullie en jullie kroost is. En wat gaan de beebs hard. Jurre laat prachtige foto's van zichzelf zien...wat is hij toch al groot. En de kleine van Isra die al de hele kamer door banjerd....ik hoor je de woorden al zeggen Isra, euch....neenee Esjuh balen is het dat je steeds de puffer weer moet gebruiken, hopelijk kan je hem nu wat langer in de kast laten liggen. Kruipen.....hebben de meiden nooit gedaan. Met bilschuiven kwamen ze ook vooruit. Leonie....alsnog gecondoleerd met dit zwaar verlies. Ik kan je me niet herinneren vanuit het ander topic maar moedig dat je je hier even komt melden. Ik heb je verhaal onder het topic vlinders gelezen. Heftig hoor! Corina...ben benieuwd wat de therapeut vandaag zegt. Tijn raced in z'n loopwagen door het huis. De meningen zijn altijd sterk verdeeld over het gebruik hiervan,maar ik laat tijn er zo'n 10 minuten per dag inzitten en geweldig dat hij het vind En eindelijk weer eens 1 nachtje doorgeslapen.....vonden met name mama en papa erg fijn. Kwebbel