ja idd kwebbel hier bij kind en gezin zijn ze ook tegen het gebruik van die loopwagentjes.ik zou zeggen de boom in met kind en gezin(ging bijna een ander woord gebruiken maar dacht plots aan vermanen ) jurre is ook zo gek op zijn loopwagentje hihi... hij zit er ook elke dag een paar keer in hoor. hmmm lekker he dat doorslapen,deze week had ik het verschot van mijn leven,hij was om half zeven in bed gegaan onze jurre en de volgende ochtend om zeven uur werd hij pas weer wakker!jeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaa heb vandaag een vrij dag dus kan ik eventjes achter het laptopje kruipen...vanmiddag shoppen,jurre en layla worden zaterdag gedoopt....dus word stilaan tijd eens om kleren te gaan zijn allemaal dingen waar ik weinig tijd voor heb,en daar word ik soms gek van heb alleen maar tijd om te poetsen(vlugvlug)koken voor jurre te zorgen(doe ik met alle plezier) en te werken heb zooooooo weinig vrije tijd.i kzeg het heb zelfs bijna geen tijd om te msnen met de vrienden daarop haha erg he
Hey meiden, ik had al ergens het verhaal van leonie gelezen, dus heb het ff opgediept. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Hier kunnen jullie het verhaal lezen van onze aprilmama Leonie. Jammer dat het topic gesloten is, ik had nog wel een steunbetuiging willen neerzetten. Maar aangezien ze nu hier langs kwam heb ik het hier maar gedaan.
@ corina, ik hoop ook dat de schade een beetje meevalt. En dat Jochem niet veel gepijnigd wordt vandaag.... Hoe is het trouwens met de winkel en je familie? Allemaal weer een beetje op de rails gekomen? @ Marleen. ik heb helaas geen ervaring met die subsidie. Het enige wat ik weet is dat die als inkomen gerekend wordt dus als je moeder bijv. een uitkering oid krijgt dan wordt de subsidie daarvan afgetrokken. @ Tearke, zo jij ook weer vrij zie ik en meteen het hele topic weer vol met onze kanjer Jurre. Fijn dat je even aan me denkt Ik vond die kwijlfoto ook geweldig! Dat filmpje is ook leuk, aangezien we toch weten dat Jurre die donkere figuur is Aanstaande zaterdag dopen, ja dan is het zachtjes aan wel tijd Geniet maar even lekker van je vrije dag hoor! @ Kwebbel, viel je niet uit bed van schrik toen je er achter kwam dat je hebt doorgeslapen? Leuk dat Tijn een echt racemonster is. En zolang je op hem let vind ik zo'n loopauto helemaal niet verkeerd hoor.
Zo, was ik ook weer even in mijn rustpauze. Kids lekker op bed, even rust. Ze waren helemaal afgedraaid om 11 uur al. Die gasten hadden lopen klieren vannacht, dus even slaap in te halen dus. Over een halfuurtje Hannah weer uit dr bedje halen voor de fles, dus nog even rustig aan. En ja hoor Hannah kan staan Na al die verhalen van zittende en staande en kruipende aprilbeebs moest ik toch eens kijken hoever ons dametje is. Ik zette haar tegen de boxrand aan met haar handjes om de spijlen en ja hoor! Ze bleef staan! Toen ik het aan vermanenman wilde laten zien was ze ineens geïnteresseerd in het speelgoed en liet ze dus los... Op schoot kan ze zich nu ook al aardig zittende houden. Maar op de grond of in de box kiepert ze om. Ik merk nu wel dat ze de wipper HELEMAAL zat is. Maar ja, na ieder hapje of flesje moet ze er toch eventjes in om alles te laten zakken. Zodra ze 'los' mag is ze helemaal blij en begint ze te lachen! Morgen heb ik alledrie de neefjes weer over de vloer en zal ik eens proberen weer foto's de maken van de 4 kleinkids. De laatste keer was niet goed gelukt en die daarvoor was Hannah nog maar 2 maanden. Eerst maar eens verzinnen hoe ik het ga aanpakken.
haha,ja zijn lekker laat he met ons dopen?maar het moest eens passen om ze alletwee samen te kunnen laten dopen he aangezien nico en ik beiden in het weekend ook werken..... maar kom,beter laat dan nooit he.kan hij later zelf kiezen wat hij ermee doet en vermanen,even rust is altijd lekker he,hoelang slapen ze nu ongeveer? ja jurre laat ook soms nog eens los,met alle luide gevolgen vandien haha
[quote="Vermanen]@ Marleen. ik heb helaas geen ervaring met die subsidie. Het enige wat ik weet is dat die als inkomen gerekend wordt dus als je moeder bijv. een uitkering oid krijgt dan wordt de subsidie daarvan afgetrokken.[/quote] Ik zal het vanmiddag dan wel horen.. Mijn moeder krijgt geen uitkering. Mijn ouders zijn allebei al boven de 65 jaar en krijgen dus wel AOW en pensioen. Volgens mij kunnen ze niet korten op AOW en pensioen.
Die gasten laat ik zo lang slapen als ze willen maar om 15 ga ik wel even kijken zeg maar Idd als je loslaat zijn de gevolgen voor jezelf hihi Ik zal eens even een leuke Hannah foto spammen
Oh Tearke ik bedoelde eigenlijk, dat als je Jurre as Zaterdag laat dopen, het nu wel tijd is om kleren te gaan kopen daarvoor Wanneer je hem laat dopen is jouw keus hoor.
Hoe vinden jullie mijn nieuwe ticker? Heb nu Hannah dr koppies rechtop gezet, passen dr meer in de ticker
Flesjestijd! Nog ff een vraagje, aangezien ik een nieuwbakken flessenmama ben... Hoe doen jullie dat als je een hele dag wegbent? Heb je een thermoskan heet en een fles koud water oid?
Marleen....hier geen ervaring met oppassubsidie. Ik weet wel dat daar vaker vragen over zijn geweest hier op het forum onder het hoofdstuk oppas. Vermanen...een topic wat gesloten is kan altijd weer heropend worden door ons als ts daar om vraagt. Leuke banner en wat verandert je dame toch steeds weer. Tearke...leuk hoor een doop samen met neef en nicht. Maak er een gezellige dag van. Ben benieuwd wat je Jurre aan gaat trekken. Kwebbel
Vermanen onder het kopje borstvoeding is een topic waarin je je groeischema's kan plaatsen. Erg leuk om het daar bij te houden en om het van anderen te zien. Hannah trekt echt weer bij he Wat betreft flesvoeding.....ik had bij mijn meiden zo'n verdeelbakje waarin ik drie x poeder voor een fles in deed. En inderdaad zonodig een themoskan heet water en een fles koud water mee. Met name als we in de auto onderweg waren. Maar als we naar de stad of iets dergelijks gingen dan vroeg ik altijd in eet/drinkgelegenheid of ze het water even konden opwarmen. Dus dan alleen een fles koud water. Kwebbel
ahzo vermanen haha had ik niet door,is wel laat ook he dat hij gedoopt word zeven maand ben er nu vandoor,shoppen! mijn zus gaat ook mee,heeft zelfde ziekte of mij,heeft ook ng geen kleren voor layla haha tot later meiden!
Kwebbel gefeliciteerd. Fijn dat het nog steeds zo goed loopt. Isra leuk dat je weer voorzichtig komt kijken. Goed te horen dat alles goed gaat met jullie. Jeetje belgski ga eens shoppen joh Gister avond is de supermarkt achter mijn huis overvallen http://www.ad.nl/denhaag/delft/2787238/ ... markt.html Ik doe er altijd me boodschappen Gelukkig was ik om 6 uur er al geweest.. bahbah.. weer erg dichtbij. Me vriendin was er net op dat moment dus die belde me gelijk.. jeetje wat een schrik.
Pff wat een schrik idd zeg! Teake shopze! gefeliciteerd kwebbel! Hannah ook al weer 7 maand bv. Ben ik toch ook wel trots op, ook al is het door omstandigheden nu alleen nog maar smorgens en savonds....
Meiden leuk om te horen, dat jullie het weer leuk vinden dat ik er weer ben Tearke idd Ryan ook al een vlotte vent hoor, je zal haast gaan denken dat het aan de datum ligt Kwebbel nou idd "neenee" maar van sommige dingen die hij doet, moet ik zelf ook nog wel nadenken vind ik dit wel of vind ik dit niet goed. Ik wil namelijk ook niet bij alles nee zeggen. Dus laatst trok hij al de kranten uit de kranten bak, toen dacht ik, ach ik vind dit denk ik wel goed. Maar een vriendin van mij vertelde tot dat hij straks ook nog is al dat papier in stukken gaat scheuren vind je het dan nog steeds leuk, euuhhmmmm nou ik denk het niet lastig dus! En wat goed zeg Tijn nog steeds aan de mamamelk. Leonie heb je verhaal gelezen nav de link die Vermanen heeft geplaatst, meid wat heb jij een heftige tijd gehad zeg. Nogmaals sterkte! Esjuh nou dat is idd schrikken. Bij ons in de regio ook al 2 reisbureaus, vind ik ook wat minder leuk! Heb al wel aan gegeven dat ik op vrijdagavond met de koopavond niet meer alleen wil zitten.