April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heyhoi...

Ook ik kom me heeeeeel voorzichtig weer melden...
    Lees nog regelmatig mee hier en dan lijkt het me wel zo leuk (en netjes)
    dat ik me toch wel ff laat zien zo af en toe he :) (en stiekem, kan ik jullie toch niet missen!)

Leonie: ik heb je verhaal gelezen, poeh heftig zeg meid!
    Heel veel sterkte nog met dit verschrikkelijke verlies.

Corina, ik las dat jochem een helmpje krijgt, heb je al een mooie uitgezocht? ;) Hopelijk herstelt zijn hoofdje goed! Wanneer gaat het gebeuren?

Chelleke, ik las dat Damian juist geen helmpje meer hoeft. WAT GOED! :D

Kwebbel, Gefeliciteerd met Tijn z'n 7 maanden, en de 7 maanden borstvoeding! Knap hoor! :D

Tearke, leuk dat jurre gedoopt wordt! en dan word het idd tijd voor shoppen hahahahaa

Vermanen, fijn om te zien dat je meisje weer aan het groeien is! gaat de goeie kant op :D Enneuh LEUKE FOTO! :)
    ---------------------------------------------------------------------------------
    En dan nu een update over mijn kleine grote man!
    We hebben vanaf week 23 t/m een halve week geleden(8 weken lang dus) heel weinig nachtrust gehad, met 3weken geleden zn Top, dattie echt bijna niet meer sliep :( meneer wou niet slapen, hij wou zn flessen niet meer, hij wou niet liggen, niet zitten, geen koekje,geen speentje, geen speeltje, niet bij ons zitten...kortom HELEMAAL NIKS :(
    We waren dus echt heeeeelemaal kapot! Lang leve de sprongetjes :(
    Maar het heeft een doel gehad!

Hij tijgert de hele kamer door, en probeert ook op zn knietjes te zitten en schudt dan heen en weer, kruipen zal dan ook niet lang meer duren denkik :)
    MAar ook hier is het opvoeden begonnen, hij trekt alles uit de kastjes en kranten en folders zijn ook hier de pineut... hoor mezelf regelmatig Tygho, Neenee! zeggen :)

Hij kletst ons de oren van het hoofd!
    heeft al 3 woorden ontdekt! :confused:
    Papa kan hij uitzichzelf zeggen! Mama zegt hij na als ik het voorzeg, en Bah zegtie telkens als ik hem een schone luier geef :) (misschien toeval maar ik vind het wel komisch)

Ook eet meneer met gemak een hele boterham op tussen de middag, met korstjes! :D Smikkelen en smullen is dat dus :D

Ook wordt Tygho 14 december, als hij 8maanden is, alsnog gedoopt! :D

En dan nog als klap op de vuurpijl: Sinds zaterdagnacht is zijn eerste tandje door! :D
    Hij is er nog niet helemaal maar het begin is er! :D

Mijn kleine (B)engeltje wordt groot!

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje Leonie wat een enorm heftig verhaal zeg. Gecondoleerd, wat knap dat je hier even komt spieken...

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wat lees ik Isra en Missc, erg gezellig dat jullie hier ook weer komen. Hulde aan Kwebbel die het bespreekbaar maakt ;).
    Gaat weer helemaal goed komen hier :)

Ik heb even snel en globaal bijgelezen (moest nu ineens zoveel bijlezen ;)).

Corina, als ik de foto's digitaal heb dan ga ik spammen ;). Heb hier geen scanner vandaar...

Kwebbel GEFELICITEERD =D> al 7 maanden! Nog zes daagjes en dan ook hier 7 maanden aan de bv (nooit verwacht zelf :D).

Jeetje Esjuh, dat is wel even schrikken een overval zo dicht in de buurt :confused:

mooie Jurre en Hannah spam! Leuk leuk..

Jeetje Hannah gaat echt de goede kant op qua gewicht, lekker hoor :D

Hier alles rustig. Mats tijgert nog steeds vrolijk door het huis. Zo grappig. Kga hem nu even uit bedje halen. HEt leek moe maar zo te horen wil ie echt niet slapen. Zal straks nog wel wat spammen als ik eraan denk

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Getsie Bookyman is vandaag vrij. Ben ik net thuis van werken wordt hij gebeld of ie wilt komen. Collega van hem had slecht nieuws en moest naar het ziekenhuis van Nijmegen. Blijkt zijn vriendin (meid van een jaar of 20) een hersentumor te hebben :confused:

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    :confused: ooh wat erg :(

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als ik er dan toch ben....

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ik was niet van eraan mee te doen. Was m'n broertje van de week hier en waar komt ie mee aan...:confused:

8. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Wat naar zeg!

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou daar was ik weer!
    Net lekker even geshopt. Eerst even langs bij het tuincentrum waar vrienden werken voor een kadobon, meteen effe bijgekletst en koffiegeleut, haha.
    Daarna naar de HEMA. Had laatst van de buren een kadobon gekregen dus heb nu een leuk setje gekocht en nog een boekje.

Isra, leuk dat je er weer bent! Jeetje wat gaat het hard met alle kindjes. Veel kruipers hebben we al (hier nog niet..).

Corina, hoe was het bij de osteopaat?

Marleen, oppassubsidie is hetzelfde als een gastouder. Je moeder wordt dan gastouder en het gastouderbureau (vie viela) regelt dan de administratie. Jij krijgt dan recht op kinderopvangtoeslag. Vaak regelen ze het ook nog zo dat je moeder je vervolgens de kosten die je zou betalen gaat terugschenken. Zo kost het je niets.
    Maar als ze AOW en pensioen heeft wordt het volgens mij inderdaad niet gekort.

Tearke, mooie spam en filmpje van Jurre. Lekker zo'n vrij dagje. Veel plezier met winkelen!

Kwebbel, hier hebben we ook een loopwagen. Heb m nog niet uitgeprobeerd, zal hem eens tevoorschijn halen binnenkort! En fijn weer een nachtje doorslapen.

Vermanen, ook al zo'n snelle baby. Nu al staan. Wat gaat het hard..
    En leuke foto! Mooie curve's ook..

Kwebbel, super al 7 maanden BV! Gefeliciteerd!
    Nog een paar dagen en dan heb ik die mijlpaal ook gehaald...

Esjuh, das schrikken een overval. Gelukkig was je er al niet meer..

Isra, kan me voorstellen dat je niet meer alleen wilt zitten..

Hee Cynthia, jij ook weer hier! Welkom terug! Fijn dat het met Tygho zo goed gaat. En prachtige foto van Tygho.

Booky, wat een rotnieuws. Hopelijk is er iets aan die tumor te doen..

Nou er is er eentje wakker, dus ga ff voeden. Tijden lopen vandaag een beetje raar, maar ja.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Leuk!

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hey MissC wat leuk dat je er ook weer bent. We hebben je echt gemist hoor!

Pff wat een rotnachten zeg, nu zeker weer even bijslapen. En idd wat een sprong heeft die gemaakt! Ook al weer een echte kerel zo op de foto te zien!

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Leuke Tygho foto's :)

Mooi setje Boni, zo te horen heb je een gezellig dagje gehad :)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

16. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Hier is het ook weer flesjes tijd! Ik hoor dr al een halfuur kletsen door de babyfoon (mooi verjaardagscadeau van mijn ouders) maar nu wordt het jengelen.

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    MissC gaat voor de 7000 berichten vandaag :) :)

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Whiihihihihihihihihiihihihih

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat een leuk setje zeg!
    heeel mooi! :D

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    JA hij heeft echt een flinke sprong gemaakt, en ontwikkelt echt met de dag! zoooo leuk :D maar het gaat wel errug hard hoor :rolleyes:

Deel Deze Pagina