April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    amai,tetterwijfjes!

mooie spam zien voorbij komen...
    vermanen veel succes met je dieet!moet je veel kilos kwijt?en was jij niet bezig voor nummer twee?dan heeft een dieet weinig nut toch?hihi
    ik ben met het mijne gestopt,moet nog eentje kwijt...na de tweede dan maar he

hier ook zo slecht weer,waaien als gek,regen,hagel en ze spreken van sneeuw.nog gene gezien

simone ook terug;welcome back

degen die ik vergeet: sorry e!

jurre heeft me paar keer wakker gemaakt vannacht,denk dat er tandjes zitten spoken...achja vanmiddag nog paar uurkes werken,heb er al een paar opzitten,en dan drie dagen thuis woohoow!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Hier ook noodweer zeg. Ik dacht echt vanmorgen het dak waait er af (zal gelukkig niet zo snel gebeuren ;) ). Maar hier geen sneeuw wat bij sommige van jullie wel was.

Vermanen ik heb het hoofdeind van Ryan zijn bedje ook iets hoger ivm het snot. Echt zo zielig zo verkouden dat als hij is. Heb al een hele tuin uien onder zijn bedje liggen :)

Kwebbel ook een leuk idee zeg om een verlanglijstje te maken. Ga ik ook onthouden. hihi en ik denk dat ik er voor mijzelf ook 1 maak en die geef ik aan Raymond :)

Vandaag werken maar het is erg rustig. Ga straks is even voor mijn eigen vakantie zoeken voor volgend jaar. Voorlopig heb ik er nog even 3 in het vooruitzicht, HEERLIJK! 13 december 5 dagen naar Oostenrijk voor mijn werk, 20 december 3 dagen met gezin naar Duitsland Willingen ik hoop dat er dan sneeuw ligt en in maart ook naar Oostenrijk met 5 andere gezinnen, wordt echt gezellig!

3. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    idd verschrikkelijk van kleine jim...geen woorden voor he...

missc?hoezo die blijft er geen jaar meer inzitten?verklaar u nader

4. Hallo allemaal..

Ik zie dat het weer ouderwets gezellig is hier.. Leuk hoor.. Miss en Simone ook weer terug van weggeweest.. Fijn!

@ Leoni, ik zag je verhaal. Verschrikkelijk zeg.. Gecondoleerd nog.

@ Esjuh, ik zag bij jou iets voorbij komen over een overval dichtbij.. Eng idee idd.. Dat hadden wij in het voorjaar.. Toen is hier in de wijk, in 3 weken tijd 1x de dierenwinkel en 2x de videotheek overvallen, 's avonds. En het erge is.. De overvaller, (inmiddels wel gepakt) woont bij ons in de straat. Brr. Ik weet gelukkig niet wie het is..

Tja, en idd mijn moeder krijgt vandaag de uitslag, ze moet om 13.30u in het ziekenhuis zijn. Nu dus.. Het voelt echt een beetje als de dag des oordeels.. Wat hangt ons nu weer boven het hoofd.. Aan de ene kant ben ik doodsbang dat het toch longkanker is, aan de andere kant, blijf ik hoop houden dat het gewoon maar een ontsteking is, of een cyste. Vooral de hoop geput uit berichten dat mijn moeder zich nu beter voelt dan een paar weken geleden. En zelfs haar suikerwaarden, ze is diabetes, waren deze week weer goed.. Maar toch bereid ik me in mijn achterhoofd voor op slecht nieuws.. Voor zover je je daar op voor kunt bereiden.

Nou ja. En verder is Wayne gister verkouden geworden.. Ik zag het gister wel aankomen, we waren bij mijn moeder, en hij nieste wel heel veel.. EN hij was hangerig, een beetje jengelig, en voelde ook wat warmpjes aan.. Gisteravond om 19u met zijn laatste fles, even getempt, en had hij 38.3. Dus voor de nacht een zetpilletje gegeven. Voordat ik ging slapen ben ik nog even bij hem wezen kijken, voelde hij nog steeds warm aan, maar hij lag lekker te slapen, dus hem verder met rust gelaten..

Vandaag merk ik echt aan hem dat hij zich niet lekker voelt, hij slaapt nog meer dan dat ie normaal doet. Wil ook niet echt in de box spelen, en als je hem oppakt, kruipt hij vrijwel meteen tegen me aan.. Hoofdje op mijn schouder en duimpje in de mond.. Duidelijk een teken dat hij niet in orde is. Gelukkig eet en drinkt hij wel goed.

Nou ja. Sorry als ik niet op alles en iedereen heb gereargeerd, maar niet alles blijft hangen...

5. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    goedemiddag allemaal!

Jeetje , zit ik hier te vertellen hoe lekker overzichtelijk het zo is, zijn er opeens 20 pagina's ofzo vol geschreven :confused:

Wil degene die het meest neer gekletterd heeft, aub even een samenvatting maken ? :)

zal wel mooie spam voorbij komen van de terugkomers!

En een ontzettend triest bericht van Leoni :( Heb met kippenvel je verhaal gelezen , wat ontzettend vreselijk en oneerlijk :( Heb er geen woorden voor, wat een onmenselijk verlies ...ik wil je heel veel sterkte wensen

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ingrid, je moeder zal nu in het ziekenhuis zijn, mijn duimen draaien voor jullie!

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    even een dansje voor mezelf, zit alweer in de 16e week! :whistle:

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Zo ben ik weer even. Net bij Mats wezen kijken en hij slaapt nu ook op z'n buikje. Ben nu wel meer gerust dan vorige week. Toen vond ik het echt erg eng, maar idd Missc wat je al zei het blijkt normaal te zijn ;).

Ingrid heel veel sterke vandaag. Zie dat het kwart voor 2 is. Hoop heel erg dat je moeder 'goed'' nieuws heeft gekregen..

Hmm Tearke balen zo'n gebroken nacht. Als het idd tandje zijn dat hoop ik voor jullie dat ze er snel door zijn!

Vermanen ken het dieet niet wat je volgt. Heb je goed dat je er een beetje je eigen draai aan geeft. Op die manier is het veel makkelijker vol te houden.

Toen ik net terug reed van m'n werk hier ook sneeuw :confused: en behoorlijk harde wind. Moest wel even 2 handen aan het stuur houden.

Nu lekker weekend tot dinsdag :)

Vriendin van collega van Bookyman wordt volgende week al geopereerd. Ze ligt nu in Nijmegen ter observatie :(.

9. @ Booky, dat is ook heftig hoor.. Ik heb het idd wel gelezen net.. Het zal je maar gebeuren..

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou we zijn bezig met woningruil... alleen de woningbouw moet nog goedkeuren en dan zouden we verhuizen naar een gezinswoning! :D
    En dan gaan we in april voor een 2e :D
    Als alles doorgaat dan he...

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Spannend ingrid!
    hou je ons op de hoogte? we hopen het beste voor je mams!
    En beterschapjes voor kleine wayne... het isook zo'n smerig snotterweer :(

12. Wayne roept.. Hij wil een fles..

Tossow..

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    euhm wat zal ik zeggen.... Nee :)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Booky, rotweer he!
    Hier was de boel achterthuis omgewaaid dus ik ff naar buiten om de boel weer stevig neer te zetten, klapt de deur open met als resultaat de hele schuur vol met natte blaadjes :(

Poeh heftig zeg van die meid! hopelijk komt het goed!

15. Bri

Bri Niet meer actief

Hey sab, ik vroeg me net af hoe het zou zijn met onze zwangere mama's.. en daar ben jij. Ik dans ff met je mee: 16e week alweer, ongelooflijk! En 't gaat allemaal goed? Heb jij nu ook het gevoel dat het sneller gaat dan de eerste keer, want toen konden we met z'n allen de kalender wel vooruit kijken...
    Dan is femmigje helemaal al een eind op weg, die liep nog op jou voor, toch?
    En iemand nog wat van nicky gehoord?

Verder nog geen zwangeren, toch?

16. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek

Nou lekker dan al die blaadjes :(. Haha je had zeker nog niet genoeg te doen ;).

Ja ik hoop het ook dat alles goed komt. Vind het wel erg eng zo in je hoofd.
    Daarom moet het nieuws van de moeder van Ingrid ook wel goed zijn!

Als Mats zo wakker is gaan we even een kopje koffie doen bij z'n buurjongetje. Mannetje is 3 weken jonger. Moeder is een liliputter en het mannetje ook. Tis een heerlijk vrolijk ventje. Heb er al helemaal zin in :D.

Ga nu eerst even lekker een stuk chocoladecake pakken :)

17. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Geloof dat Nicky een weekje op vakantie is.. Ze hadden volgens mij iets vanuit de opleiding. Dacht dat Henk en Jari in een huisje in de buurt zaten en dat ze er meteen een weekend bij aan hadden geplakt. Maar ik weet niet helemaal zeker of dat deze week was.

18. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja het gaat zeker 10 keer zo snel!
    Ik voel me heerlijk, is echt genieten nu, niet meer misselijk, steeds minder moe...en steeds meer buik, duidelijk getrappel! :D
    Femmigje is ongeveer 3 weken verder als mij, die is nu over de 18 weken alweer! Dus de 20 weken echo zit er al aan te komen bij haar!
    Heb nicky al even niet gehoord, die zal wel druk zijn met haar studie denk ik.
    Nog ruim 2 weekjes en dan heb ik weer een echo! ben wel aan het aftellen nu ;)

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

ooh ik had idd al genoeg te doen.
    Heb er alleen totaal geen zin in om ook maar iets te doen.
    Gewoon ff lekker tutten en spelen met Tygho en dalijk lekker onder de douche...
    ik wil ook chocoladecake! (zijn vast de rooie duiveltjes die spreken :))

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Sab 16 weken alweer, gaat snel hoor!

Jammie jammie Booky, ga je nu alweer over die chocolade taart beginnen. Heb je nog gebuddy poked, maar het lukt soort niet, ik zie hem alleen op mijn profiel. Mmmm raar!

INgrid spannend hoor voor je mams, sterkte!

Deel Deze Pagina