Ik zag dat er wat mensen zich afvragen waar ik ben gebleven. Ik lees nog wel mee en heb gezien dat er weer wat mensen terug zijn gekomen. Tijd voor wat eerlijkheid misschien? Ik schrijf niet meer op zwangerschapspagina en het andere aprilmamas forum (ja dat is door Cynthia en Simone opgericht direct na de rel ). Ik vind het gewoon vreselijk hypocriet dat daar dus verschillende meiden van ZP ook op zitten en ondertussen vrolijk hier gaan vragen waar iedereen toch gebleven is. En nu binnen 2 maanden na de rel is het blijkbaar niet meer druk genoeg en komt iedereen tegelijk (goh hoe toevallig) weer terug naar ZP. Verder was het misschien wel netjes geweest als er eerlijk op het berichtje van Corina was gereageerd dat er dus inderdaad een ander forum is ipv niks zeggen maar wel snel allemaal terug komen. Ik las ook nog dat Cristel opeens gemist wordt, kom op zeg iedereen weet toch inmiddels wel dat zij gewoon een oplichtster is? Google haar eens ( http://www.google.nl/search?q=%22criste ... =firefox-a of http://www.google.nl/search?hl=nl&clien ... eken&meta= of http://www.google.nl/search?hl=nl&clien ... eken&meta= ) of klik eens hier: http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 4604282/80 Oh en trouwens het schijnt voor sommige niet helemaal duidelijk te zijn dus hierbij ff het verschil tussen ego en echo: echo de; m -s 1 terugkaatsing van geluiden 2 echoscopie (2) ego het; o -s (psych) zelfbewustzijn, zelfgevoel Maar goed misschien ligt het aan mij en zijn het de hormonen (ja ben ruim 6 weken zwanger).
Pff, ik heb totaal geen zin om aan de schoonmaak te beginnen en waarempel brengt de post een pakket met me mee. Net toen ik genoeg moed had verzameld. De emmer staat al klaar. Maar in dat pakket zit mijn naaimachine, dus meteen uitgepakt en bekeken. Het goede nieuws aan mams verteld, zitten meteen weer te msnen en ja hoor kom ik hier, kan ik weer tig pagina's lezen... pfff Sab je doet zelf maar een samenvatting Wat fijn dat je al weer 15 weken achter de rug hebt! En ook dat het goed gaat. Ingrid we duimen voor je, al heeft het nu niet zoveel zin meer omdat het nieuws al gevallen is denk ik. Booky, wat naar van die meid zeg! nog maar 21 jaar..... MissC, lekker he die blaadjes. Hier blijven ze steeds in de iniminie buxusjes hangen, heb echt geen zin meer om ze er deze week wéér uit te halen... Tearke, wij zijn idd bezig met klussen voor een 2e beeb, maar dan mogen er alsnog wel kilotjes af. En waarom wachten tot later als het nu ook kan? Ik wil er op zijn minst 6 af hebben. Dat moet toch lukken? Het regent Het regent De pannetjes worden nat! Er kwamen 2 boerinnetjes die vielen op hun kinnetjes... KLETSNAT! Hier staat de tuinset veilig in een beschut hoekje van de tuin, onder een beschermhoes. Maar die waaide een beetje omhoog, dus nu wat losse stenen erop gelegd zodat ie blijft liggen. Ben ik nu nog iemand vergeten?
Ik weet nog niks.. Wacht nog in spanning af.. Maar ik denk dat ze eerst boodschappen zijn gaan doen, zoals ze gepland hadden. En ervanuitgaande dat het in het ziekenhuis ook altijd nog uitloopt...
een ander forum? had Corina dus toch gelijk ... ja dat is zeker hypocriet, en hier maar steeds komen vertellen hoe rustig het toch is kan me voorstellen dat je er klaar mee bent, en kan het echt waarderen dat je het hier even komt melden. Tis dus weer 1 grote poppenkast hier allemaal , dat blijkt. waarschijnlijk dus toch niet via msn gegaan, dat terugkomen hier .... over cristel, dat verbaasd me allemaal niet, ben zelf ook opgelicht en zwanger!!!!! wat goed!!!! gefeliciteerd! echt super Ben heel benieuwd of Ben een broertje of een zusje krijgt!
LaDi misschien dat je het idee achter het andere forum niet begrepen hebt.. Maar vanuit mijn positie was dat meer om contacten niet te laten verwateren en de "rel"hier te laten zakken zodat we allemaal met goede moed weer terug konden komen. Nu dat zover is blijkt het ook weer niet goed... moet de boel weer opgerakeld worden. Een beetje onnodig als je het mij vraagt. En wat Cristel betreft... oordeel niet voordat je ze in het echt kent! Ik heb haar ervaren als een harstikke leuke meid. En wat beschuldigingen op internet betreft... Ik kan ook wel jan en allemaal op sites gaan beschuldigen zodat ze met allemaal narigheid op google gevonden kunnen worden. Wat mij betreft, innocent untill prooven guilty!
dames dit vind ik nu echt jammer.......dacht dat alles weer als voorheen zou worden maar blijkbaar zitten jullie nu mss achter onze rug te lachen?
geloof dat ik cristel toch echt wel in het ECHT heb leren kennen hoor! of wil je nu vertellen dat ik alles verzin, en dat ik mijn geld WEL terug heb gehad?
fijn dat iedereen elkaar nog gezellig op een ander forum spreekt, en helemaal niet erg ook, maar ontzettend hypocriet dat er een geheim van gemaakt word, en als iemand ermee komt doet iedereen of zn neus bloed...bah
En misschien is het wat hypocriet om dat andere forum te verzwijgen... Maargoed, dat zou alles zowieso al weer oprakelen.. En als je het mij vraagt wil ik dit keer wel de oude koeien in de sloot laten liggen... Vandaar dus dat ik het niet gemeld heb
Zo dan ladi!.. Jeetje.. wat jij zegt sab 1 grote poppenkast.. Logies dat het je hoog zit ladi. En cristel is ook lekker bezig zeg Sab heb jij dus nog steeds je geld niet terug? Ladi ook van harte gefeliciteerd! Leuk al 6 weekjes zwanger nu en laat je hormonen maar spreken hoor.. ben wel toe aan eerlijkheid. Zou ook wel willen weten wie daar allemaal zaten trouwens..
nee tuurlijk niet, ik wacht nu al 4 maanden ! op mijn geld. maar ik mag er niet om vragen, want cristel vind dat wij 'geld zat' hebben! heeft ze namelijk tegen simone gezegd. ik kan ook kleertjes voor daimy kopen, dus ik moet niet zo zeuren. Leer mij cristel kennen zeg!
ik zeg toch niks over jou situatie... Maar het hele idee erachter, al die mensen voor jou. Van een mug kan al snel een olifant gemaakt worden toch..
absoluut niet tearke! ik was er gewoon aan toe om terug te komen.. kan alles wat gezegd is gewoon achter me laten dus dat was ook de bedoeling.