nou na mijn eigen ervaringen met cristel, geloof ik die mensen op internet 300% procent. Die verteld ze namelijk dezelfde leugens als die ze mij al maanden op mijn mouw wil spelden. Fijn dat je het zo goed met haar kunt vinden, maar je hoeft het niet voor haar op te nemen. Als ze lef heeft komt ze hier zelf haar verhaal doen en even uitleggen waarom ze van mij moet stelen.
nou goed dat zijn jou ervaringen, dat moet je dan maar met haar oplossen. Ik ken haar niet op zo'n manier dus wil haar ook niet veroordelen daarop. Wat mij betreft is het gewoon een leuke meid en daarmee basta.
ja missc maar ik hoop dat jij,en al de andere die op dat fijne forum zaten,wel begrijpen dat wij nu wantrouwig zijn...wie weet wat hebben jullie daar allemaal verteld en gezegd....hoe hard hebben jullie gelachen met ons....en ga zo maar door.... oja ladi trouwens bedankt en gefeliciteerd
Ik zat ook op dat andere forum. Omdat er daar een paar meiden schreven die ik hier miste en ik ook van hen wilde weten hoe het met ze ging. Of cristel wel of geen oplichtster is, ik zou het niet weten. En eerlijk gezegd maakt het mij niet uit - maar als ze iemand geld heeft afgetroggeld deugt dat natuurlijk van geen kanten. Maar ik ken het verhaal niet en heb er verder geen oordeel bij. LaDi: gefeliciteerd met je zwangerschap! Jammer dat dit fantastische nieuws in zo'n boos bericht staat, maar dat maakt het geen minder fantastisch nieuws. ALSJEBLIEFT dames geen nieuwe rellen. Als dat zo is, hou ik het helemaal voor gezien op welk forum dan ook.
met haar oplossen is nogal lastig, ze reageerd zelfs niet meer op de 'bemiddelaar' van internetoplichting. mijn pb's worden wel geopend, maar niet op gereageerd. Dus naar mijn geld kan ik fluiten. En misschien begrijpt cristel niet helemaal dat Sabman daar OOK gewoon voor moet werken , het groeit hier namelijk niet aan de bomen.
tuurlijk, zal ik ook even vertellen dat ik zwanger ben Nee hoor, jammer idd Ladi dat je super blijde nieuws nu in zo'n boos bericht terecht komt en dat we er door de 'rel' niet zoveel aandacht aan schenken.
Nou voor zover ik weet niet hoor... misschien dat we de rel best besproken hebben, maar niet op die manier!
van mij hoeven er geen nieuwe rellen te komen hoor, helemaal niet. Ben wel blij dat alles nu op tafel is. En nogmaals, het zal mijn niet interreseren wie en waarom er opeens ergens anders word geschreven, maar gewoon de manier waarop! Die schijnheilige berichtjes hier steeds, over hoe stil het toch is op zp, terwijl vele dus gewoon daar schreven! en als het hier dan voor cristel word opgenomen, breekt mijn klomp helemaal, want als iemand haar kent, ben ik het wel. Ik dacht na 1 keer gemeet te hebben ook een leuke meid. Ik zou zeggen, ga er eens een weekje mee weg , of leen haar zelf eens geld...geloof niet dat iemand het namelijk oke zou vinden om zo bedrogen te worden.
ai jajai er jammer dit. Ik wil best even melden dat ik ook lid was van een ander forum. Verder schrijf ik ook mee met een hondenforum ... (voor mij was het ook een middel om contact te houden met de andere meiden) Dan even over Cristel. Heb idd ook het 1 en ander gehoord en daarvan bewijzen gelezen. Kan je vertellen die ander NIET loog (naar mij idee) alles stond zwart op wit. Naja ik heb m;n eigen conclusie getrokken en eieren voor m'n geld gekozen. Naja misschien een beetje mosterd na de maaltijd maar het belangrijkste wat mij betreft... Verder Ladi wil ik je feliciteren met je zwangerschap!! Wat super leuk voor jullie, hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat..
Ladi gefeliciteerd met je zwangerschap! En ik snap niet dat er weer van een mug een olifant gemaakt gaat worden. Wat maakt het uit wie, wat, waar en wanneer spreekt! Ik spreek niet alleen mensen op een ander forum, maar ook via hyves, msn en catan. Omdat je niet meer op dit forum zou komen, zou je dan ook geen contacten meer mogen onderhouden met meiden waar je nog wel contact mee zou willen hebben! Ik denk dat ik dan voor de meeste wel spreek die nog contact met wie dan ook onderhouden dan op een andere manier dan DIT forum!
Je kunt het schijnheilig of hypocriet noemen, maar dat is zonder te weten wat daar wel en niet door wie wordt geschreven. Daarom wil ik een dingetje toelichten. Er zijn ook een heleboel mama's die daar nooit geweest zijn en hier ook niet schreven. Het was dus uberhaupt stil tussen de aprilmama's. Ik begrijp niets van het wantrouwen. Waarom zou ik iets over mensen van dit forum, op een ander forum gaan schrijven?