Helemaal mee eens. Vind ook dat je op andere manieren met elkaar contact moet kunnen hebben. Zij het via msn een chatbox, sms of waar dan ook.
en cynthia, jammer dat het zo moet...maar als je wil kan ik je een heleboel gesprekken laten lezen, waarin jou vriendin cristel om het netjes te zeggen, niet erg positief over jou spreekt. Dit was ook de reden dat mijn mond tot op de grond open viel, toen ik hoorde dat jullie samen gingen meeten ik ben dus erg blij dat ik alles heb opgeslagen, zowel msn gesprekken, als emails op hyves , pb's enz. want voor je het weet , word ik hier straks voor leugenaar uitgemaakt!
als het allemaal zo prima en oke is, hoeft er toch ook geen geheim van gemaakt te worden? daar gaat het een beetje om denk ik. Zeker omdat corina het nog noemde, maar daar niemand op inging, dat is dan wel een beetje jammer
Oh jee wat lees ik nu allemaal weer.....! Allereerst, LaDi wat geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd, dat betekent dat je als het goed is gaat trouwen met een dikke buik. Leuk joh! Denk dat het meer de manier waarop het gebeurt is, wantrouwen geschept heeft bij anderen. En dat bovendien het andere april mama forum ineens verdwenen was. Er staan heel wat privé dingen en foto's op. Dit verwijder je naar mijn inzien niet zomaar zonder toestemming van degenen die op dat forum zitten. Maar goed, laten we het voor de rest gezellig houden. En voor uit kijken en niet meer achteruit. Want dan komen we er vast niet uit.
Nou ja, ik ga ervandoor. Hopelijk kunnen we dit gauw weer achter ons laten en het forum weer gebruiken waar het volgens mij voor bedoeld was: van alles met elkaar uitwisselen over onze prachtige aprilbaby's en alles wat daar bij komt kijken.
En nog even een korte toelichting waarom WIJ allemaal weer terug komen op dit forum. Omdat WIJ JULLIE miste! Tja en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer. Na het lezen van het bericht van Kwebbel, bedacht ik me eigen weer om hier wat te posten. En dat heb ik heus niet in overleg gedaan met wie dan ook, want die keuze maak ik nog altijd zelf. Ik heb ook niet op het andere forum vermeld dat ik weer meeschreef.
Meiden ben echt blij dat jullie allemaal weer terug zijn. Ervaringen uitwisselen en hoe het met jullie kleintjes gaat. Laten we het zo houden, en niet doorblijven gaan op dit onderwerp.
tja... ik wil niemand beschuldigen van liegen maar ik heb er gewoon geen behoefte aan om de koe (rel van toen) weer uit de sloot te halen. Wil het graag laten voor wat het is, en gezellig weer verder kletsen!
Bedankt voor alle felicitaties. Prima dat jullie er anders over denken, maar ik vind het niet kloppen dat je een forum gaat oprichten doordat er een rel geweest is en een beperkt deel van het oude forum dan uitnodigd en de rest niet. Het is niet zo dat het zo maar een ander forum is zoals een hondenforum, het is puur mensen van het oude forum meenemen. Naar mijn mening niet zo netjes. Ik heb ook niks gezegd over dat er geluld zou worden over andere. Maar kan me best voorstellen dat als je niet uitgenodigd bent dat je daar een beetje vreemd gevoel van krijgt. Ik vind dit dus echt niet vergelijkbaar met msn/catan/hyves. Het Cristel verhaal, ja sorry Cynthia je moet natuurlijk zelf weten wat je gelooft maar ik geloof niet dat er zo vaak een misverstand is met verschillende mensen over aankopen via marktplaats. Plus dat ze uiteindelijk een paar mensen toch betaald heeft, toont naar mijn mening wel aan dat ze dus inderdaad moest betalen en dat pas na aandringen van die site heeft gedaan. Maar goed er werd gevraagd waarom ik niet meer kwam en ik dacht ja waarom zou ik dat ook niet eerlijk vertellen. Verder is het gewoon mijn mening en mijn gevoel over dat andere forum en dat moet iedereen verder voor zichzelf bepalen hoe die zich daarbij voelt. Ik ben blij dat sommige blij zijn dat ze nu wat eerlijkheid hebben gekregen.
verder vind ik het ook jammer dat mensen hier wegbleven, zonder aan te geven waarom, ik miste isra bijvoorbeeld echt, en heb haar ook gekrabbelt op hyves waarom ze niet meer op zp komt. Daar komt dan geen reactie op, terwijl ik volgens mij isra niets gedaan heb? we kunnen dan toch wel gewoon eerlijk zijn met zijn allen?
Laten we het idd gezellig houden. Het forum waar jij over schrijft is hier dan weer niets bekend. Is dit dan ook schijnheilig? Nee hoor hebben (lees inmiddels hadden) jullie helemaal goed. Hoe het verder met het verwijderen zit weet ik niet dus daar heb ik het verder maar niet over. Goede zin Corina ben het er helemaal mee eens. Vooruit kijken. Dit forum lekker gebruiken om te kletsen over onze mooie kindjes en toekomstige kindjes. En andere middelen (hyves, msn, catan, forum enz.. enz.. ) gewoon gebruiken om mensen waar je meer mee hebt, contacten mee te onderhouden (kromme zin ) Wij gaan naar ons buurmannetje. Tot straksss
Dames.. Ik heb net een telefoontje gehad van mijn moeder.. De vlek die op de foto's te zien is.. Is "gewoon" een ontsteking! Een fikse ontsteking dus.. Alhoewel dit natuurljk ook niet leuk is, zijn we met zijn allen onwijs opgelucht over dit nieuws.. En emo muts als ik momenteel ben, stromen de tranen me op dit moment over de wangen.. Kunnen we vannacht weer rustig slapen..
wat mij betrefd is het laatste woord erover gezegd...wil aan cristel al helemaal geen woord meer vuil maken, is het ook niet waard. Maar ben blij dat Ladi het ter sprake brengt, zo kan het tenminste wel uitgesproken worden , in plaats van dat we zo verder gaan , en dit later opeens allemaal uitkomt .
wat een ontzettende opluchting moet dat zijn! ga het maar lekker vieren! logisch dat het er even uitkomt he, al die spanning is ook niet nix!
Naja ik zag het gewoon als een forum waar een deel van de meiden kwam waar ik ook graag mee ik contact wilde blijven. Begrijp ook dat het al een keer eerder gebeurd is. Naja toen ben ik ook niet uitgenodigd geen probleem... Tis wel een beetje vergelijkbaar met hyves mijn inziens. Daar word je ook voor uitgenodigd, of mensen gooeien je er zonder reden vanaf. Gelukkig is er daarna wel over te 'praten' en worden er dingen op een normale manier uitgesproken. Hoop dat het nu ook het geval is en dat het niet groter gemaakt wordt dan dat het in mijn ogen is.