April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, en nu even op internet zoeken, naar paint shop pro kerstlessen.. Kijken of ik met een foto van Wayne een mooie kerstkaart van kan maken..

Zag laatst al wat moois voorbij komen van Daimy.

Wij hebben gister Wayne ook in kerstoutfit op de foto gezet, alleen vertikt hij het op te lachen, als we met fotocamera gaan staan zwaaien.. Eigenwijs ventje.

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ ingrid goed nieuws over je moeder, wat een opluchting!

@ sab vervelend zeg dat je bent opgelicht door haar. ik had echt geen idee!

@ ladi gefeliciteerd met je zwangerschap. wat leuk, een brusje voor ben. Geniet er maar van, je weet nu hoe snel de tijd voorbij vliegt ;)

verder dank voor de complimentjes :) Mika is inderdaad een lekker ventje. Maar ik heb een hele hoop schattige april-beebjes voorbij zien schieten tijdens het bijlezen :)
    Helaas gaat het met Mika op dit moment niet zo lekker. Hij is snotverkouden en is al sinds vorige week aan het overgeven. Dinsdag was hij naar mijn idee bijna uitgedroogd (al een paar dagen nagenoeg geen plasluiers, en die middag een beetje oranje/rozig in zijn luier). Nu heeft hij zetpilletjes tegen het overgeven, en die helpen wel aardig. Hij spuugt nog wel, maar veel minder dan daarvoor. Hij drinkt flesjes van 60cc, meer kan zijn maagje nog steeds niet hebben. En daarbij is de verkoudheid sinds eergisteren op zijn luchtwegen geslagen dus krijgt hij weer een paar keer per dag een pufje.
    Vind het echt zooooo zielig voor hem, hij heeft veel last van maagzuur en oprispingen......ik hoop maar dat het over een paar dagen iets beter gaat want op dit moment denk ik echt dat als die anti-spuug-pillen op zijn, hij helemaal niks meer binnenhoudt :(

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ach wat zielig voor de kleine Mika :(
    Hopelijk knapt hij snel op!

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Jeetje Minelle, arm ventje van je! :(
    Hopelijk gaat het snel beter

Hier ook al volop kerstfoto's gemaakt.
    Niet handig met psp, dus als iemand zich hier geroepen voelt, graag! :) Anders doe ik het bij Wij fotoservice iets inelkaar flansen

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ corina schattige pieten-spam! hoe gaat het met jochem? en met jou?

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    gaat wel hier.

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Mielen aaah wat zielig voor je kleine mannetje. Zielig he om ze zo hulpeloos te zien!

Ik wil ook zelf de kerstkaart maken. Ik wil Ryan een kerstmannenpak aandoen en dan in een kleine arreslee zetten en ik wil de hond zijn hertengewei opdoen en die er ook bij zetten, hopelijk werken ze alle 2 mee.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ingrid, wat heerlijk voor jullie! Ben echt blij!

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He wat een leuk idee Isra. nu nog afwachten of ze beiden meewerken. :)
    Heb al heel wat foto's gemaakt. Jochem vond er niet veel aan.
    Muts met balletje was veel interessant maar hij trok dat ding snel van zn hoofd af

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha iedereen druk aan de kerstkaarten maken...
    Begin er dit jaar maar niet aan...
    vrijgezellenfeest regelen, dopen en doopfeest regelen, tis wel mooi geweest hahahaha.

Heb trouwens ook echt een hekel aan kerstkaartjes schrijven en versturen...hahahahaha

11. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Las gisteren dat er al kindjes volop kruipen.
    Jochem kruipt niet echt, maar schuifelt naar achter de hele kamer door.
    Dus niet naar voren, maar naar achter :rolleyes:

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Maar dat is ook knap hoor als je dat kan :)

13. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi, doe het hem niet na.
    Word je doodmoe van. ;)

14. Bri

Bri Niet meer actief

hahaha ik zeg dat ik wegga en kan het toch niet laten weer even te komen kijken.... het laat me nog niet helemaal los, al klaart de stemming gelukkig wel een beetje op.
    ik heb er in elk geval nooit iets onaardigs mee bedoeld door op beide forums te schrijven.

over naar de andere onderwerpen...
    leuke foto's corina! jochem ziet er ook al zo groot uit...
    mielenl, zielig voor mika dat hij zo ziek is! verkouden zijn ze volgens mij allemaal (in elk geval de kdv-kindjes) maar ook zo aan het spugen :( beterschap!

15. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    He bah, dat is niet zo lekker. Hannah was ook uitgedroogd maar had verder nergens last van en was zo vrolijk als wat.
    Arme Mika! Dikke kus en knuffel voor hem en natuurlijk ook zijn paps en mams;) Hoop wel dat het snel weer een beetje beter gaat. Want flesjes van 60 cc wordt je niet echt groot van he.

16. Wayne doet ook nog niet kruipen hoor.. Die draait zich zelfs nog nieteens terug van buik naar rug..

Hij draait zich wel op zijn buik, maar terug nog niet...

17. [quote="mielenlverder dank voor de complimentjes :) Mika is inderdaad een lekker ventje. Maar ik heb een hele hoop schattige april-beebjes voorbij zien schieten tijdens het bijlezen :)
    Helaas gaat het met Mika op dit moment niet zo lekker. Hij is snotverkouden en is al sinds vorige week aan het overgeven. Dinsdag was hij naar mijn idee bijna uitgedroogd (al een paar dagen nagenoeg geen plasluiers, en die middag een beetje oranje/rozig in zijn luier). Nu heeft hij zetpilletjes tegen het overgeven, en die helpen wel aardig. Hij spuugt nog wel, maar veel minder dan daarvoor. Hij drinkt flesjes van 60cc, meer kan zijn maagje nog steeds niet hebben. En daarbij is de verkoudheid sinds eergisteren op zijn luchtwegen geslagen dus krijgt hij weer een paar keer per dag een pufje.
    Vind het echt zooooo zielig voor hem, hij heeft veel last van maagzuur en oprispingen......ik hoop maar dat het over een paar dagen iets beter gaat want op dit moment denk ik echt dat als die anti-spuug-pillen op zijn, hij helemaal niks meer binnenhoudt :([/quote]

Arme Mika..

Ikh hoop dat hij snel weer beter wordt..

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ook hier eentje die de achteruit goed onder de knie heeft!
    hij tijgert ook wel maar kruipen nog niet!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben weer klaar met werken. Er is ontzettend veel bijgetypt zie ik.

Ook ik was/ben op het andere forum, maar ik ben ook op dit forum gebleven. Op dit forum omdat ik jullie niet wilde missen en op het andere forum omdat ik ook de anderen die hier niet meer kwamen niet wilde missen. Ik heb daar voor mezelf geen hypocriet gevoel bij. Mede omdat we daar over onze kindjes hebben gepraat en niet over andere moeders. Onze eigen ervaringen hebben gedeeld dus, net zoals we hier op ZP doen.

Verder wil ik jou felicititeren met je zwangerschap LaDi!

Ook voor Ingrid super nieuws! Gelukkig dat het geen heftige dingen zijn bij je moeder.
    Die mail die je gekregen hebt over Hyves en Buddypoke klopt niet. Het kan geen virus veroorzaken.

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nikita is trouwens inderdaad een weekje weg vandaar dat ze niet gepost heeft hier.

Deel Deze Pagina