April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zooo, ik ben er weer.
    Vandaag een beetje lastige dag. Is de sterfdag van mijn vader. Nu drie jaar geleden is hij plotseling overleden.
    Dus vandaag naar mn moeder geweest. We hadden ook naar het kerkhof gewild, maar het was wel erg slecht weer. Dus gaan we zondag maar even (dan gaan we weer naar mn moeder omdat er dan ook een kerkdienst voor overledenen is, kunnen we een kaarsje aansteken).

Blijft een beetje een rottige dag zo, maar was wel fijn om met de familie bij elkaar te zijn. En helpt wel, zo'n lief meisje bij je...

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He wat naar Boni. Vervelend dat het dan net zulk slecht weer was. :(
    Dikke knuffel voor jou!

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ach boni kan me voorstellen dat dit een hefitg dagje is vol emoties. Fijn om even met de familie bij elkaar te zijn. knuffel voor jou

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Boni veel sterkte op deze dag en zondag. Laat Jasmijn jullie maar lekker opvrolijken! Jammer dat het zo'n naar weer was.

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Booky, gefeliciteerd met je 1800ste berichtje.

Tearke, lastig met die ovu-testjes. Heb ze hier nooit gebruikt dus kan niet helpen. Gebruikte hier een tijdje de temp-methode maar daar werd ik ook niet altijd wijzer van..

Ooh, booky, chocolade cake. Mag ik een stukje komen ophalen ;)

Heej Simone, gezellig dat je er ook weer bent!

Allemaal mooie spam gezien..

Vermanen, is dat dr Cohen dieet speciaal voor moeders die bv geven ofzo? Heb er nog nooit van gehoord...

Hee Mielenl, leuk dat je er ook weer even bent!

Cynthia, hier ook rotweer. veel regen, wind en toen we thuiskwamen lag er zelfs sneeuw op het dak...

Kwebbel, werk ze!

Vermanen, wat is een matrozenbedje?

OEh, Nicky lekker op vakantie. Inderdaad benieuwd hoe het met haar is nu!

Ladi, als eerste en belangrijkste!, gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Dat hele Cristel-verhaal had ik maar half begrepen, heb nu even bijgelezen in de linkjes. Maar ken haar verder zelf niet, alleen van het forum. Heb je al wat binnen Sab? Vervelend allemaal.

Ik zat dus ook op het andere forum. Het was vooral gezellig kletsen. Wou toch wel contact houden met iedereen die hier niet meer kwam. Hoop dat de "kou" nu uit de lucht is hier...

INGRID! Wat een fijn nieuws! Gelukkig "alleen" maar een ontsteking. Snap dat je er erg blij mee bent!

Corina, mooie spam van Jochem!

Mielen, wat vervelend dat Mika zo slecht in orde is. Hoop dat de zetpilletjes en pufjes snel gaan werken. Geef je hem ook ORS?

Ingrid, gefeliciteerd met je 1800ste berichtje!

Vermanen, mooi die mamatest! Hahaha

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dat slechte weer is wel vreemd. Drie jaar terug was de begrafenis op die dag dat het zo enorm sneeuwde en vooral bij Apeldoorn (waar mn moeder woont) het verkeer zo vastliep en in Haaksbergen (waar ik woon) een paar dagen de stroom uitviel.

Vreemd dat het vandaag ook weer zulk raar weer was...

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb vandaag dus niet zo'n zin in discussies over hypocriete forums, wel of niet meeschrijven, oplichters en dergelijke... maar dat snappen jullie misschien wel...
    Er zijn belangrijker dingen in de wereld...

8. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ja dat is dan inderdaad wel bijzonder ook zo'n slecht weer.
    Wat erg dat hij Jasmijn nooit gekend heeft. Sterkte zondag...

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dank je. Tis met name heftig door hoe het destijds gebeurd is (we waren een weekendje weg ivm 40 jarig huwelijk van mn ouders, midden in de nacht is hij overleden waar mn moeder wakker van werd en wij hebben gereanimeerd... :( )
    Was geen leuke periode iig. Maar je staat daarna wel wat anders in het leven. Kan veel meer relativeren. En probeer veel meer van het nu te genieten. Indirect is Jasmijn hier ook een gevolg van.
    Hadden het al vaker over kinderen gehad maar altijd besloten om te wachten (tot het huis klaar was, tot we meer geld hadden, tot....). Kort na zijn overlijden dan toch maar de pil uit het raam gegooid...

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ook jij bedankt! En idd, heb lekker geknuffeld met Jasmijn!

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb zomaar mn 1400ste berichtje gemist zie ik...

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Lieve Boni

Heftig hoor van je vader en zo plotseling, wat verschrikkelijk. En dat jullie nog hebben geprobeerd te reanimeren, maar helaas! Meid vind het echt heel erg. En dat het nu precies weer moet sneeuwen en vies weer is net als 3 jaar geleden, dan krijg je toch een apart gevoel van!

Dikke knuffel

13. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hebben wel een raar weekend hier. Morgen hebben we een feestje met oud collega's van Boniman. Wij waren dit jaar aan de beurt en dit was het enige weekend dat kon. Dus toch maar door laten gaan, is ook wel lekker wat afleiding.

Zondagochtend naar mn moeder, naar de kerk (Jasmijn kan daar naar de oppas) en 's middags weer een verjaardag (boniman's petekind).

Maar goed, wat ik al zei, het leidt ook wel weer wat af. Dat is ook wel lekker.

Boven is er eentje wakker geworden, hoor heel lieve geluidjes over de babyfoon... *smelt*

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    dubbel weekend idd, maar ook wel fijn een beetje afleiding.

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Dank je..

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Tsja, het wordt er toch niet anders van. We kunnen het niet veranderen.
    Wel raar, had toen het gebeurde ook meteen een gevoel van vrede met hoe het gebeurd is. Ws heeft hij er zelf niets van gemerkt want het is in zijn slaap gebeurd. Ook waren we er allemaal bij, fijn voor ons maar zeker ook voor mn moeder waardoor ze ons meteen om hulp kon vragen en er niet alleen mee werd geconfronteerd. Ook de periode tot de begrafenis was het fijn om bij mn moeder te kunnen zijn (dit werd noodgedwongen wel wat langer, door het slechte weer konden we later dan we wilden naar huis).
    Ben ook enorm goed opgevangen door mn werk nadien, kon er alle tijd voor nemen om rustig weer te beginnen. Was de eerste weken ook erg moe en heb halve dagen gewerkt. Lag dan 's middags alleen maar op de bank bij te komen...

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Maar goed, genoeg over mij!

Corina, hoe gaat het nu bij jullie, iemand had het net ook al gevraagd en je schreef kort iets terug. Maar is corinaman (weet zn naam ff niet meer) nog heel druk met die nieuwe winkel?
    En heb je je een beetje verzoend met het idee van een helmpje?

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Wat fijn dat je er de vrede gelijk mee had. Het is wel heel bizar als er een dierbare direct van je wordt afgenomen, zonder afscheid te hebben kunnen nemen. Maar een lijdensweg is ook verschrikkelijk! Maar dat jullie direct elkaars steun konden zijn in zo'n hele moeilijke periode, is wel heel fijn. En zeker ook voor je moeder dat ze er op het moment niet alleen voor stond

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Heftig Boni... Kan me voorstellen dat je dan wat anders aan je hoofd hebt dan de verhalen van een paar pagina's terug. Ook dat je vader overleden is tijdens een weekendje weg...

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Rare is dat de avond ervoor toen wij naar bed gingen hij nog op was. Heb toen heel bewust een hand op zijn schouder gelegd en goedenacht gezegd. Hier ben ik nog steeds heel blij om!
    Was natuurlijk ook bijzonder dat we een weekend weg waren geweest, het is in de laatste nacht gebeurd. Dus de rest van het weekend is wel heel speciaal.
    Daar ben ik ook heel blij mee, omdat we een uur rijden van mn moeder wonen had je anders kans dat je hem pas in de aula zou zien.. dus dit was (voor zover je in zo'n situatie van fijn kunt spreken) heel fijn.

Deel Deze Pagina