Nikita wat balen zeg dat jullie allemaal ziek zijn geworden. Nou hopelijk knappen jullie allemaal weer snel op. Fijn dat het met je zwangerschap allemaal goed gaat. Marleen hoe laat krijgt Roel nu zijn laatste fles? Ach gozie hopelijk wordt Mats ook niet ziekjes. Dikke knuf voor de kleine man! Hoe was het etentje zaterdagavond? Mmm en wat een rara man zeg, is hij nog vaker voorbij gekomen?
Tussen half 8 en 8 uur wil ik aanhouden. Normaal ging hij dan nog naar bed om half 8 en dan maakten we hem wakker om 9 uur voor de laatste fles, maar nu geven we hem dus de fles vlak voordat ie naar bed gaat zodat we hem niet meer wakker hoeven te maken.
Nikita....balen dat jullie ziek zijn geweest zeg. Gelukkig nu weer aan de betere hand. Hier nog even een slee-foto van mijn kroost.
Hee, ik zie dat Tijn ook van die rode wangetje heeft. Heeft hij dat altijd? Roel heeft wel altijd rode wangen.
hallo ben ik ook nog eens in een flits leuke fotos van je kroost kwebbel nikita gefeliciteerd!had ik geloof ik nog niet gedaan bloos hopelijk volg ik vlug booky,verdachte kerel idd als i khet zo lees ik moet eerlijk bekennen dat ik echt niks meer heb onthouden van wat ik heb bijgelezen...... ik moet vaker komen,ik weet het hier is onze jurre ook licht verkouden weeral,krijgt weer tandjes bij,maar voor de rest alles toppie met onze kanjer hihi plaats even een filmpje http://tinypic.com/player.php?v=2qjyxbm&s=4
Mooie foto's Kwebbel. Erg leuk met z'n 3-en op de slee . En Tijn op z'n hobbelbeest . Wat goed van Roel, Marleen!! Denk dat Mats maar eens met Roel moet gaan praten . Nee hoor grapje, gaat hier ook steeds beter. Soms is het ook nog wel bijzonder zo midden in de nacht, alles stil en alleen op met de kleine man Tearke wat een mannetje die Jurre, jeetje mineetje echt knap hoor! Super leuk hoe die op jullie hondje reageert. En wat trekt hij zich al makkelijk en snel op in de box . Haha ja vreemde kerel heh. Moet zeggen dat ie er wel normaal uitzag hoor. MAar het leek wel een beetje vreemd . Mats ligt weer te slapen. Net even bij een vriendin langsgeweest. Daar heeft ie lekker door de kamer getijgerd. Daarna goed gedronken (dat gaat gelukkig goed) en weer in bed. Hij ziet er een beetje uipig uit nu. Met van de waterige oogjes, hihi. Misschien volgen de waterpokken zometeen wel. Op de creche waren die de 11e weer gesignaleerd duzz....
heb mijn banner even veranderd(met pijn in het hart....vond mijn andere heeel mooi...maar wil graag mijn cyclusteller erbij als iemand zo een mooie kan maken met een cyclusteller erbij....be my guest hihi
Aahh Tearke, ik kan het helaas niet voor je maken. Moet zeggen dat ik deze ook wel erg orgineel vind hoor!
ja marleen,echt verschrikkelijk,die tijd die nu op de banner staat weet ik ook niet of die klopt hoor van een vorige week donderdag tot gisteren en dadelijk die van vandaag
Zo heb net eens even flink terug gelezen. Wat en waar iedereen schrijft moet je zelf weten, maar ik ben blij dat velen (ook) weer hier schrijven en laten weten hoe het met jullie is. Eén puntje over Christel.....ik ken haar persoonlijk niet dus kan mijn oordeel er niet echt over geven. Maar na veel berichtjes op internet over haar gelezen te hebben lijkt me er wel een kern van waarheid in zitten. Ladi....gefeliciteerd met je zwangerschap meid. Hopelijk heb je een goede zwangerschap en kun je er lekker van genieten. Broed ze! Ingrid....gelukkig positief nieuws over je moeder. Isra....ben benieuwd of je geplande kerstfoto gaat lukken. ben wel heel benieuwd. Leuk idee ook. Mielen...oww arme Mika zo ziekjes. Dikke knuffel voor hem. Boni...wat een verhaal over je pa zeg. Ben je de zondag doorgekomen? Corina....fijn dat je nu een vrouwlijke therapeut gevonden hebt. Wel jammer dat er zo'n wachtlijst is. Marleen....Tijn heeft niet altijd van die rode wangen. Zodra hij moe wordt en nu er 4 boventanden goed doorkomen zijn ze sneller rood. Tearke...wat een leuk filmpje. Wat kan Jurre al goed zelf staan.
JJJAAA zo super leuk Heb er ook al helemaal zin in. Super gaaf nu als gezinnetje de feestdagen vieren . Uhm die ovu testen zijn voor mij helemaal abracadabra .