Tearke ik dacht dat je een zwangerschapstest liet zien, is het een ovu-test. Nou je weet wat je te doen staat. Man bellen..zeggen nu thuis komen...en klussen maar
nico ligt boven,die slaapt hihi.en jurre is klaarwakkerdus da zal voor direkt nog niet zijn haha ja nee,was het maar een zw-test....die testen zijn nu al meer dan een week zo
Isra, de hond vind het hier ook geweldig in de sneeuw. Hoop dat het met Ryan al weer wat beter gaat nu! Dikke knuf.. Nicky, fijn dat jij er ook weer bent. En jeetje, nu alweer 9 weken zwanger, wat gaat het hard. Booky, geef Mats maar een grote knuffel. Hoop dat hij ook snel opknapt. En ben je er al achter wat die kerel aan het doen is bij jullie? Marleen, fijn dat het weglaten van de fles meteen goed ging. Tis toch even zoeken af en toe. Kwebbel, wat een lieve foto's! Tearke leuk filmpje weer. Leuk hoe hij de hond aan t volgen is. Hier ook geen verstand van ovu testen. Kwebbel bedankt voor je berichtje. De zondag zijn we ook doorgekomen. Zijn toch altijd rare dagen...
Nou, vanmorgen weer lekker gewerkt en daarna snel de supermarkt doorgeraced voor de boodschappen. En daarna Jasmijn opgehaald bij de oppas, ze was wel moe want ze had van die lekkere appelwangetjes (heerlijk rood!). Even snel de hond uitgelaten en nu ligt ze in bed. Ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt. Heb net nog ff gekolfd, want had nog iets tekort. Vanavond nog een keertje en dan ben ik weer 'bij'. Ben ongi en merk heel erg dat het kolven dan minder gaat jammergenoeg...
Marleen hier ook idd om 8 uur zijn laatste fles en dan naar bed. Kwebbel *smelt* bij het zien van jou kroost op de slee! Tearke leuk filmpje van je kleine man. Jurre doet het echt wel heel snel, zo snel trekt Ryan zich nog niet op die moet zijn eigen er nog wel op concentreren. Oooh ik heb ook zoveel zin om met ons gezinnetje de feestdagen te vieren. Ik vond het vorig jaar al anders toen ik zwanger was, maar nu helemaal. Ik kan niet wachten tot ik de kerstboom kan gaan optuigen, ga ik zondag 7 december doen
Ik dacht dat het beter ging met Ryan, helaas niet. Hij wilde net zijn boterham niet opeten en hij zat er echt heel zielig bij. En begon weer heel zielig te huilen, dus heb even zijn temp opgenomen en het was 38,5. Echt zo zielig. Heb hem een zetpil gegeven en hij ligt nu lekker te slapen met een ui onder zijn bedje en heb even mijn mams gebeld of ze neusdruppels wilde halen en nieuwe zetpillen, want mocht het echt door gaan zetten dan heb ik er niet meer genoeg. Arm mannetje!
Haha nee geen idee, heb er verder geen aandacht aaan besteed. Zou z'n verstand wel aan het zoeken zijn ofzo . Ben even langs een vriendin gegaan en heb Xantos maar in de kamer gelaten . Zo komt er in ieder geval niemand binnen
Ach arme kleine Ryan. Zielig is dat heh dat kreunen/huilen . Mats ligt nu nog lekker te slapen. Denk dat ie zo wakker wordt met een grote drel onder de neus en dicht geplakte oogjes . OOk issie een beetje aan het hoesten. Tot nu toe gaat het drinken gelukkig erg goed en eten redelijk dat scheelt dus al.... Temp. was hier 37.5 DIKKE KNUFFEL VOOR RYAN!
Arme Ryan. Vind het zo zielig bij die kleintjes. Jochem is nu ff 'goed', maar wisselt continu. Vandaag had ie een beetje een ontstoken oogje, dus wie weet zit er weer wat op de loer.
Booky bedankt voor het lieve kaartje, zou hij vast wel van opknappen. Ach goz Jochem ook nog. Dikke knuf voor hem. Boni ook bedankt voor het lieve kaartje, nu moet hij echt wel gaan opknappen!
Hij ligt nu nog lekker te slapen. Zo af en toe geeft hij is een hele harde brul, maar vervolgens is het weer stil. En ik heb het idee dat ik ook met het uur mijn eigen wat minder lekker voelt worden. Beetje keelpijn ook en een zwaar hoofd.
Voor alle zieke kindjes een hele dikke knuffel! @Tearke: Ik heb ook helemaal geen verstand van ovutesten. Ik heb ook een hele onregelmatige cyclus, maar ik ben destijds gaan tempen. Die ovutesten zag ik niet zitten.
O nee toch Hmm dan ook voor jou HEEL VEEL BETERSCHAP.. Hopen dat het niet doorzet. Mats is net weer wakker. Nou stroomt eruit uit z'n oogjes en neusje, stakker. Net ff gedronken en dat kwam er helaas, voor een deel, vrij snel weer uit.
Nou de fruithap ging er weer goed in hier. Was de appel-abrikozenmoes uit de Opperdepop, ze vond het erg lekker. Tot nu toe vind ze alle fruithap trouwens een succes. Vanavond ga ik een witlof-appel hapje maken, ook uit het boek. We eten zelf boerenkool stamppot, vind het echt stamppot-weer zo. Lekker met spekjes en rookworst, mmmmm.
Hé wat vervelend, nog meer zieken. Tis er ook echt weer voor helaas . Voor iedereen die het nodig heeft dan maar!
Ja die is lekker zoet heh die appeltjes met abrikozen . Ben benieuwd hoe ze de witlof-appel hap vindt.
Hoi ladies, Hoop dat alles goed is met iedereen. Effe kort echo berichtje. Ben nu nog op m'n werk, maar moet zo boodschappen doen e.d. De verhuizing is goed gegaan en afgezien van een paar mankementen (douche werkte niet, wasmachine deed het niet, droger zorgde voor kortsluiting e.d.) zijn we nu aardig gesettled. Helaas doet ook het internet het nog niet (TELFORT ) dus moet ik nu op school maar eens spieken. De meiden hebben het geweldig gedaan, ze waren gelijk gewend en slapen goed. Benthe is alweer 7 maanden en gisteren hebben we Annika's 2e verjaardag al weer gevierd. Ik hoop snel weer wat vaker hier te zijn, maar er is nog veel op te ruimen in huis, dus het kan nog even duren. Las net dat Ryan ziekjes is: veel beterschap. (De rest lees ik binnenkort nog bij). Groetjes, Astrid