April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    trusten belgje! ik zal duimen morgen! ;)

2. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ja is goed gegroeid he, ondanks dat meneer maar 1 fles meer drinkt en 1x pap krijgt. :) (en natuurlijk fruit, boterham en groente)
    Maar hij doet het er goed op, dus hoeven we ons geen zorgen te maken.
    Ieder kind is nu eenmaal anders.

Tuurlijk is Daimy nu wel goed aangekomen. Komt wel goed joh!
    Al wat beter jij?

Succes he belgski! :)

Van de week om een mamafiets (is de bedoeling)
    Wilde maandag fietsen met Jochem, maar pas absoluut niet tussen het stoeltje en mijn zadel. :confused:

3. @ Corina, is toch leuk een nieuwe fiets kopen? Of ben je erg gehecht aan je huidige fiets.. Tja kan ook natuurlijk..

@ Sab. Daimy zal vast wel gegroeit zijn hoor.. Ze eet nu toch goed?

@ Cynthia, vervelend nieuws idd.. Veel te jong ook om te gaan..
    Wel goed van Tygho om te kruipen..

4. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Hihi.... nee hoor Ingrid. :) Helemaal niet.
    Moest gister eerst mn banden oppompen en een flinke laag stof verwijderen. :oops:
    Is zeker leuk, is gelijk cadeau voor mn verjaardag denk ik.

5. Hihi.. Ja mijn fiets is inmiddels ook grijs... Van het stof.. En de banden zijn plat.. Voor 1,5 jaar geleden nog nieuwe banden om laten zetten.. Heb ook braaf de hele zomer gefietst.. Tot ik kotsberoerd werd van de zwangerschap..
    En aangezien ik de hele zwangerschap zo ben gebleven. Hihi...

Na de feestdagen zal ik es ff een kijkje gaan nemen in de schuur, om te kijken hoe mijn fiets erbij staat..

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Ja Jochem is super goed gegroeid :).
    Wel leuk een nieuwe fiets uitzoeken. Ik reed nog altijd op mijn zwart oma's fiets uit groep 8 :confused:.
    Heb nu ook een moederfiets...

7. Ik weet nog niet of ik aan een nieuwe fiets moet of niet. Zie nog wel.

Ik ga zo afsluiten.. Lekker op bed tv kijken.

Ingman kijkt voetbal, bah, maar hij valt telkens in slaap. Dus ik maak dat ik boven kom, anders gaat hij naar boven, daar verder kijken.. Nu kan ik nog lekker ff iets kijken. Geen idee of er iets leuks op is.. Maarja..

Nou fijne avond nog, en tot morgen!

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    leuk he dames die mamafietsen!
    ik wil nog steeds een bakfiets..ben nog aan het sparen :)

ze hebben nu een hele gave woezel pip editie! :D echt heel leuk !

gaat hier al wat beter corina, alleen nog snotverkouden..maargoed ik kan geen dagje vrij nemen he ;) maar als je bezig bent zo heel de dag gaat het ook wel hoor. marcel heeft het nog wel flink te pakken maar die eigenwijs werkt gewoon ...
    denk wel dat daimy goed gegroeid is, moet haast wel met 4 flessen en fruit en groente toch? we zullen zien!

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Heb je goed Ingrid, slaap lekker!

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben er ook nog even. Ga bijna naar bed.

Ik wist ook niet dat er Sinterklaas in Duitsland is Kwebbel!

De bakfiets van Woezel & Pip zag ik hier in een folder. We hadden een boekje gekocht van Woezel & Pip en daar zat dat foldertje in.

Ik ben helemaal blij. Heb net een digi spiegelreflexcamera gekocht. Lijkt me helemaal super. Kan ik mooie foto;s maken van Roel en de honden. Twee lenzen erbij dus gaat helemaal goedkomen!

11. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Goede morgennnn

Wauw Marleen dat is wel gaaf een spiegelreflex camera :D. Ben benieuwd naar de foto's :D.

Mats heeft goed geslapen om 5 uur wakker en daarna om kwart over acht. Moet vandaag werken en Mats is ziek. Normaal gaat ie naar het kdv maar heb m'n schoonmoeder gevraagd of die wilt komen. Hij heeft nog steeds 39.1 namelijk. Net even voor de zekerheid de ha gebeld. Naja beetje standaard dingen, drinken in de gaten houden, niet te warm aankleden en wanneer we het niet vertrouwen nog een keer bellen. Moet om 11.00 beginnen tot vijf. HEb tot half 1 les en daarna rapportvergaderingen. Denk dat ik die nu maar oversla en naar de kleine man toe ga. HEb toch geen leerlingen met onvoldoendes of problemen in de les (voordeel van gym :D).

Voor alle zieke kindjes en mama's een heleboel beterschap.

En voor de rest een fijne dag vandaag!

12. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen,

Marleen wat leuk een nieuwe camera, welke is het nu uiteindelijk geworden?

Ray en ik krijgen voor de kerst alle 2 een nieuwe fiets van mijn ouders :) dus we gaan daar binnenkort ook even voorop uit. Ik ben er alleen nog niet echt uit welke ik wil. Ik wil niet zo'n onwijze mamafiets met zo'n groot stuur. Een bakfiets hoef ik ook niet, vind ik niet praktisch. Als we in het voorjaar lekker met zijn 3en gaan fietsen vind ik het leuk om Ryan aan mijn stuur te hebben. Zo'n bakfiets is leuk en makkelijk voor kleine stukjes, maar niet om een paar km mee te gaan fietsen.

Haha booky ik hier ook nog steeds mijn zwarte opoe fiets die van ellende aan elkaar hangt en waarvan de remmen niet werken. Maar we houden deze fiets als tentfeest fiets, dan maakt het ook niet uit als je een keer met je dronken hoofd valt en dat zal ik met mijn nieuwe fiets toch wel erg zonde vinden!

Corina, Ryan krijgt ook nog maar 1 echte fles, s'ochtends krijgt hij die en s'avonds voordat hij naar bed gaat nog een fles met rijstebloem! Ik moet donderdag (o is morgen al hihi) naar het CB en naar mijn idee is hij wel lekker gegroeid.

Ryan is gelukkig weer wat aan de betere kant. Nog wel verkouden maar gelukkig geen koorts meer!

Voor alle andere zieke kindjes, papa's en mama's beterschap.

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ah Mats nog steeds ziekjes. Wel lekker dat je schoonmoeder komt, is hij gewoon lekker thuis in zijn eigen omgeving. Als die rapportvergaderingen niet verplicht zijn zal ik die ook lekker overslaan en lekker bij de kleine man zijn. Ik moest Ryan vanochtend ook wegbrengen naar mijn schoonmoeder en ondanks hij toch weer wat beterder is vond ik het ook wel moeilijk. Het liefst was ik nog een daagje thuisgebleven, maar helaas had ik vandaag niet de mogelijkheid op mijn werk om vrij te nemen omdat mijn collega op vakantie is.

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ah, Mats en Ryan dus nog steeds ziek... Ik zou ook naar huis gaan vanmiddag Booky. Zeker als je geen leerlingen met onvoldoendes hebt. (ja, lijkt me wel ideaal om gym te geven).

Ik heb uiteindelijk een Nikon gekocht Isra. Geen extreem dure, maar wel een goede volgens de recensies en zeker voor de beginnende fotograaf. We zullen zien!

Ik kijk zelf wel erg uit naar het moment dat we kunnen gaan fietsen met Roel. We hebben ook een fietsendrager dus we zijn van plan ook om op andere plaatsen te gaan fietsen. Lekker in de bossen of zo.. Lijkt me helemaal leuk met Roel voorop!

15. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    =D> =D>

*knuf* en gecondoleerd

16. Ow wat leuk de fietstijd met de kids komt er weer aan bij vele...
    Hier duurt t nog ff denk omdat luna nog niet echt stevig zit.
    Maar hoop dat ze dat snel door heeft, voor Esmee naar de basisschool gaat. Want dan ben je met de fiets toch sneller gedraaid 4x per dag!
    Ik heb een gewone fiets, gekocht toen Esmee mee op de fiets ging, dus die blijf ik gewoon gebruiken.
    Ben ook nie vd mama fietsen en bakfietsen, al klinkt Woezel en Pip wel aantrekkelijk!

Leuk Marleen een nieuwe camera! Ik heb ook een Nikon.

Ryan en mats nog steeds ziek.....dikke knufff

Hoe gaat t met kruipende Tygho?

Hier dinsdag naar het buro met Luna, ben ook benieuwd....

Esmee is vanochtend sinterklaas geweest op school! haha en dr vriendje en vriendinnetje waren zwarte piet! Ze hebben foto's gemaakt dus ik ben erg benieuwd!

Zometeen ff de stad in, alvast voor uitnodigingen voor Esmee dr verjaardag, en ook maar gelijk de versiering enzo... Ze wil alles Mega Mindy dus zal gezellig worden!

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Simone: Heb je ook een Nikon spiegelreflex of een compactcamera?
    Leuk Mega Mindy voor Esmee! Heb je gezien dan het zondag Mega Mindydag is op tv?
    Ik heb ook een gewone fiets. Gaat prima. (denk ik tenminste). Roel kan ook nog niet goed genoeg zitten dus wij wachten ook nog een tijdje.

18. Hallo.

@ Marleen, leuk een nieuwe camera.. Heb er weinig verstand van, maar het zullen vast mooie foto's gaan worden..

@ Simone, Mega Mindy is ook leuk.. Idd zondag is het Mega Mindy dag op tv..

Verder hou ik het kort vandaag.. Ik dacht gister dat ik door de griep heen was. Maar gisteravond begon mijn neus weer te tintelen en prikken. En jahoor.. Ik werd verkouden. Lekker dan..
    Voel me ook hondsberoerd, en het liefste zou ik gewoon lekker in bed blijven liggen vandaag, maar ja. Dat gaat niet he.. Maar als Wayne slaapt, slaap ik ook. Tenminste.. Nu dan ff niet.. Maar vanmorgen heb ik ook geslapen, en straks ga ik ook weer ff slapen.

Verder daarstraks een telefonisch consult gehad met de huisarts. En hij vind het beter als mijn medicijnen toch nog opgehoogd worden.. Ik vond het zelf niet nodig, ook omdat ik de afgelopen weken geen goede maatstaf vond, ivm met de spanning rondom mijn moeder. Maar hij zei dat het juist wel een goede maatstaf is. Dus ik moet vanaf vandaag 75mg gaan slikken voor het slapen gaan.

Verder dus niet veel vandaag.. Zometeen maar even afmelden voor het babyzwemmen voor morgen. Dat lijkt me niet verstandig om dat door te laten gaan.

Maar goed. Ik word weer geroepen vanaf boven!

Tot later!

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja inderdaad erg fjin dat de kleine man lekker thuis kan blijven. Officieel zijn de vergaderingen wel verplicht, maar gelukkig fijne afdelingsleider die goed begrijpt dat ik nu liever thuis ben bij Mats. Voordeel is natuurlijk ook dat l.o. (gym ;)) geen vak is wat er om doet...
    Hert gaat nu een beetje op en af, laatste uurtje gaat wat beter. Hij begint weer een paar geluidjes te maken :D. Zo komt m'n schoonmoeder hier nog even zodat ik even snel een paar dingetjes kan halen. UIen e.d. uit voorzorg :)

20. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ingrid zie dat de dosering toch omhoog moet. Naja meid het is voor een goed doel heh :D

Deel Deze Pagina