Damian en Mats: Van harte! Arme Mats, nog steeds zo ziek?/ Tearke: Wat balen zeg, zo'n onregelmatige cyclus! Cynthia: Leuke dag gehad gister? Simone: Zou wel makkelijk zijn he, als Luna dan lekker op de fiets mee kan! Ingrid: Hopelijk helpen je opgehoogde medicijnen. Misschien je pakket verhogen zodat je volgend jaar meer psychoconsulten hebt? Gister laatste cijfer binnengehad van mijn tentamens, het was een supervervelend tentamen, er zijn ook 16 vragen uitgehaald omdat ze niet klopten. Heel vervelend. Gelukkig had ik toch nog een zeven! Maakte me totaal niet uit wat voor cijfer ik zou krijgen, als het maar voldoende was! Ik ben erg opgelucht! Ik ga mijn kleine hongerige mannetje even van een broodje voorzien!
Goedemorgen Zo Nikita 16 vragen uit het tentame gehaald, dat zijn er nogal niet wat zeg. Maar gefeliciteerd met je 7 en idd wat je zegt als het maar een voldoende is. Hier een onrustig nachtje gehad. Ik heb er wel 3 keer uitgemoeten om dat Ryan helemaal overstuur was. Dus heb hem toen zijn tutje gegeven en een aai over zijn bolletje en hij is gelukkig alle keren wel weer direct in slaap gevallen.
Goeiemorgen, Nikita, van harte met je 7! Toch goed gedaan hoor. Isra: vervelend zo'n gebroken nacht he? Gelukkig was Ryan na zn tutje weer tevreden! Hier zit Esmee weer op school en Luna ligt in bed. Het arme kind kan telkens maar korte dutjes doen omdat we dan Esmee moeten halen of wegbrengen. Maar goed, ze raakt er wel aan gewend gelukkig en wordt er ook niet minder vrolijk door! Ik had idd al gezien dat het zondag Mega Mindy dag is op zappelin, alleen hebben we een drukke dag zondag.... Dus wordt opnemen vrees ik. We hebben zondag een sinterklaasbrunch met de sint en pieten op bezoek. En smiddags nog een verjaardag. Hoe is het met de zieke kindjes?!
Nou had weer tijd om bij te lezen. Jasmijn ligt nog lekker te slapen, ze gaat meestal weer terug na de eerste voeding. Maar denk dat ze zo wel een keertje wakker gaat worden... Allereerst: Booky, nog gefeliciteerd met pagina 2200! Wat een mijlpaal weer.. Hoe is het vandaag met Mats? Groot gelijk dat je gisteren eerder naar huis bent gegaan. Allemaal bedankt voor de felicitaties voor Jasmijn! 7 maanden, wat gaat dat hard hè. Gisteren hebben we voor het eerst vlees door de groentehap gedaan, toch weer een stap vooruit.. Cynthia, gaat het al beter met jou en Harmen? Hoop dat jullie weer een beetje opknappen. Jasmijn heeft alleen naar de sneeuw gekeken, ze vond het wel raar geloof ik. Hier staat de kerstboom bijna elk jaar op de dag na Sinterklaas. Kan meestal niet wachten... zo gezellig in huis meteen! Isra, hoe is het met Ryan, helemaal opgeknapt hoop ik. Kwebbel, inderdaad raar gezicht, Sinterklaas op de kerstmarkt, haha. Hier gaat het eten in stukjes geven wel goed, we doen het soms tussendoor, met name broodkorstjes, komkommer (geen schijfjes maar langwerpige stukken) en de startkoekjes van bambix. Zal vandaag eens een rijstewafeltje proberen, had ik maandag meegenomen uit de supermarkt. Ingrid, hoop dat je weer wat beter bent. Hoop hier ook op een witte kerst, maar zal wel weer niet lukken... En hoop ook dat je medicijnen binnenkort goed ingeregeld zijn.. En een goede band met je psych is wel heel belangrijk, als jij je er beter bij voelt moet je idd op zoek naar een andere. Cynthia, wat een rotbericht over je oud klasgenoot. Veel sterkte gewenst, dan komt het inderdaad dichtbij. Mooi filmpje van een kruipende Tygho! Tearke, hoop dat de tandjes bij Jurre snel doorkomen. En heb dat ook gemist van die terroristen.. Corina, ben benieuwd welke fiets het wordt. Moet zelf ook nog gaan zoeken, kan meedoen met het fietsplan op het werk. Marleen, super een spiegelreflex. Vriend van ons heeft ook een nikon, bevalt heel goed. En idd, we willen wel foto's straks! Mooie tandjes heeft Tygho al! Super! Nicky, geweldig een 7! Wel balen dat er 16 vragen niet klopten, daar baalde ik altijd achteraf zo van. Maar goed, je hebt m gehaald!
Isra balen zeg zo´n rot nacht . Hopen dat vannacht beter gaat! Nikita, wat goed zeg een 7! Jeetje 16 vragen verwijderd . Alles gehaald heh van de eerste periode? TOP! Ja Boni das inderdaad weer een stapje heh, vlees door de groentehap. Wat gaat het SNEL! Met Mats lijkt het de goede kant op te gaan (ik zeg het maar niet te hard...) Koorts daalt voorzichtig, vanochend 38.9. Meneertje had ook wat meer praatjes en keek wat helderder uit z'n oogjes . Ook lijkt het gesnotter uit z'n neus en oogjes een stuk minder te worden. Net heeft ie heel erg goed gedronken . Ik ontdekte wel een blaasje/pukkeltje/bultje op z'n koppie. Op het kdv waren 2 weken terug de waterpokken, wie weet komen die er dus wel aan . We gaan het zien. Gelukkig kan er nu weer een lachje van af
Zo.... ben ik ook weer eens. Heb de laatste dagen wel meegelezen maar mijn hoofd stond er even niet naar om te reageren. Afgelopen zaterdag zouden we naar de dierentuin gaan, maar ivm het weer hebben we dat gelukkig overgeslagen. Dus zijn we lekker met z'n alleen naar de chinees geweest. Is weer eens wat anders Zondag rustig dagje gehad. 'savonds wel even langs pa en ma geweest om live een spelletje te spelen ipv op internet Is ook wel weer gezellig! Maandag was mijn jongste neefje jarig. 2 alweer en als we er over nadenken wat die allemaal heeft meegemaakt in die 2 jaar krijgen we er nog kippenvel van. We hebben hem weer lekker verwend en zijn de hele dag bij hem op visite geweest. Was weer súper gezellig. Dinsdag weer gewerkt, ging allemaal best maar 'savonds hebben we een heftig gesprek gehad over en met mijn broertje en het hele gezin. Hij zit nog steeds diep in de put over zichzelf en kan alleen maar kijken naar zijn toekomst die in duigen is gevallen. Die is toch iets anders als je hetero bent natuurlijk. Hij bleek dus een man van 25 jr ouder ontmoet te hebben... en omdat hij vond dat hij niet met mijn ouders kon praten had hij besloten toch maar bij die man in te trekken. We hebben hem in een heftig gesprek kunnen overtuigen dat een relatie beginnen met iemand die jouw problemen niet inziet, helemaal niet goed is. Zéker niet als je met jezelf zó in de knoop zit dat je gevoelloos geworden bent. Maar het hele verhaal van hoe en wat er nu allemaal in zijn hoofd spookte is er eindelijk uitgekomen. Hij zag uiteindelijk ook wel in dat we allemaal van hem houden en hem alleen maar proberen te behoeden voor fouten die hij zelf niet inziet. Pff, het is gelukkig dus met een sisser afgelopen allemaal. Maar hij kan dus pas in januari terecht voor de psych. Dus dat is wel weer jammer. Maar hij zei zelf, dat hij dan volgend jaar als goed voornemen zeg maar kon beginnen met het allemaal op een rijtje te zetten. Is ook wel een goeie. Dan kan hij met oud en nieuw écht het jaar afsluiten en niet meer achterom kijken. Maar ja, dan ben je wel even geschokt als je erachter komt wat hij allemaal niet gezegd had. Natuurlijk hoeft hij aan ons niet zijn ziel en zaligheid te vertellen. Maar hij had afgesproken dat wel met mijn ouders te doen. Dus ik hoop dat hij dat nu dan ook kan.... Heel lang epistel geworden zeg! Gister heb ik de hele dag bij mijn moeder gezeten. Was toch vrij en heb een nieuwe naaimachine dus die hebben we samen even ingeweid. De lucht was weer geklaard en mijn moeder had eindelijk weer eens goed geslapen. Dus hebben we gezellig zitten freubelen. Helaas gaat het met Hannah niet zo goed. Ze was gistermorgen toch weer 2 ons afgevallen in vergelijking met maandag. Ook begon ze smiddags na haar slaapje ineens te hijgen alsof ze geen lucht krijgt. Op advies van de ha, de afspraak met de ka vervroegd naar morgenochten. Aangezien de huid in haar gezichtje ook super geïrriteerd is, en haar verkoudheid dus alleen maar erger is geworden denk ik dat het komt door de hypoallergene voeden, waar dus melk in zit. Nu hoop ik dat ik ook de koemelkvrije voeding mag proberen. Maar dat zien we dan morgen wel. Sorry meiden als ik ff niet reageer, maar mijn hoofd stond er gewoon even niet naar...
Vermanen, lang verhaal idd. Hoop dat je broertje er een beetje uitkomt met zichzelf. En dat Hannah toch weer lekker gaat groeien. Succes morgen bij de KA.
Vermanen, kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar stond om te reageren. Wel lastig allemaal met je broertje. Ach een jeetje Hannah gaat dus ook niet super. Balen zeg, fijn dat je eerder bij de ka terrecht kunt. Hoop dat ze snel weer gaat groeien en zich heel snel weer SUPER fit voelt!
Daar ben ik weer ffies! ben heel slecht in orde, knallende koppijn Maandag kan ik naar de dokter...we zullen zien. Hoop dat het gewoon van de spiraal komt, dan kan die er nog dit jaar uit! (anders moet ik het volgend jaar weer zelf betalen ivm eigen bijdrage) Ben er net ook achter gekomen dat het meisje waar Booky het over had, de vriendin van bookyman's collega een oudklasgenootje van me is... En dat er nog 2 meiden hier in de omgeving van mijn leeftijd ongeveer, een hersentumor hebben. Het lijkt verdorie wel een epidemie man! Damian Nog van harte met je 7maanden! Vermanen, nou hopelijk kan je broer eruitkomen met zichzelf! En voor alle kindjes die nog steeds ziek zijn, BETERSCHAP EN EEN DIKKE KNUF!
Jeetje missc gaat lekker. Wat erg zeg . Vriendin van collega wordt vandaag of morgen geopereerd, afwachten dus..
Nou het gaat weer lekker allemaal, Cynthia en Vermanen dikke knufff voor jullie! Booky blij te horen dat het weer iets beter gaat met jullie bink! Hier een rustig dagje, heb nie zoveel fut/zin vandaag. Dus alleen een beetje opgeruimd. Corné is zo al thuis en dan gaan we even op zoek naar een doopkaars voor Luna en een kinderstoel! En ben aan het zoeken voor lekkere hapjes voor bij n buffet, iemand tips? Wil zelf een koud/warm buffetje maken voor met Luna dr doop....
nou simone, die deegrolletjes met roomkaas zijn echt smikkelsmul materiaal. En je zou zelf tiramisu kunnen maken met lange vingers... ook erg lekker!
Zo, kon mezelf niet inhouden van de week. In de pauze even gaan kijken bij de Tuunte hier in het dorp. En dit is het resultaat (behalve de maillot dan, want die had ik al...)
Soms heb ik het gevoel dat artsen niet weten wat een patient heeft, het gewoon de naam kanker geven en dan maar chemo e.d uitvoeren in de hoop dat het helpt....