April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat een leuke foto zeg! Echt een klein boeffie!

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    En Cynthia hoeveel doe jij dan?
    Want het CB zei tegen mij 200 cc opvolgmelk (ik neem aan dat dat 180 + 6 schepjes is) en hoeveel schepjes Bambix doe jij er dan door? Want als het weer TE dik is dan krijg je dat toch bijna niet door de speen heen. Want ik gebruikte ook die 3 standen speen met de Rijstebloem, maar ik deed dan ook minder schepjes dan dat er op het pak stond omdat het anders zo'n dikke pap werd!

3. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    He wat rot zeg, Isra! Bij ons op het cb roepen ze altijd dat kinderen hun energie maar in één ding tegelijk kunnen steken, dus als ze veel in de lengte gegroeid zijn, groeien ze even niet zoveel in de breedte. Hopelijk lukt het met de pap via de fles! Superlieve foto trouwens, hij ziet er al zo wijs uit!

Tearke: Jij en Jurre zijn echt één gezicht he? Leuk om te zien!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    tygho krijgt ook 180+6 maar ik tel de schepjes niet haha...doe het op gevoel, volgens mij 5 scheppen ofzo?(geen eetlepels!)

5. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    isra wat jammer dat ryan zo weinig is bijgekomen...maar hij eet toch voldoende?mss verbrand hij gewoon extra snel..heeft warre ook
    wat ziet hij er al groot uit!zou niet zeggen dat hij maar zo oud is

ik wilde net zeggen nikita dat jurre juist nico is haha

vermanen,jammer dat je broer zo in de knoop zit....

6. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Ff snel

Cynthia, jeetje gaat lekker. :confused:

Boni, gaaf setje!

Tearke, leuke foto's weer

Jeetje booky, moet jij het morgen dan aan de leerlingen vertellen, of doet een ander dat.
    Lijkt me geen makkelijk werkje.

Isra, super foto!
    Wij hebben hier ook een tijdje Bambix uit de fles gedaan.
    Maar vind het niet echt een succes. Je moet het dan iets minder dik maken, en met de papspeen.We doen het nu met de lepel en dan halverwege de middag en dat gaat hartstikke goed.

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hee jammer Isra, dat ie niet zo goed gegroeid is.
    Heb ook wel eens gehoord dat mensen idd pap in een fles geven, zal wel met een grote speen zijn dan.. en bambix pap is volgens mij niet zo dik toch?

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat een mooie foto! Echt super!

9. Mooie foto hoor. En idd die tandjes zijn niet meer te missen.. Nou dat was het voor jullie ook dan. Het tandenloze tijdperk..

10. Ja klopt. Het kan alleen maar beter gaan nu..

Frustrerend, die onregelmatigheid.. Suc6!

11. Vervelend dat je zo'n hoofdpijn hebt.. Idd hopen dat het idd van de spiraal komt, dan idd zo snel mogelijk dat ding eruit..

Ja, dat zijn er dan wel veel met een hersentumor.. Eng hoor..

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Weer veel gelezen.

Heftige verhalen over zieke mensen zag ik.. Moeilijk hoor.. Soms zijn dingen zo oneerlijk.

Verder was Roel vannacht wakker! Dat is al tijden niet gebeurd. Hij is van half 6 tot half 7 wakker geweest. Hij lag een beetje te jengelen en ik heb hem gewoon laten liggen in de hoop dat ie toch in slaap zou vallen. Dat gebeurde niet. Uiteindelijk er toch uit gegaan en toen "slaap kindje slaap" gezongen en toen viel hij meteen in slaap. Op de één of andere manier wordt hij daar heel rustig van en dan valt hij zo in slaap. OVerdag ook. Ik zing dan door de babyfoon als hij moeite heeft met in slaap vallen en daarna valt hij wel meteen in slaap. Heel wonderlijk.

13. Die deegrolletjes heb ik ook geprobeerd. Tenminste, het recept wat op de website van Honig staat. Maar wij vonden smerig.. Bah..

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Oh, dat had je vast niet verwacht dat Ryan te weinig aangekomen was. Nu maar kijken hoe het dan met de papfles zal gaan. Moet je nog een keer eerder gaan wegen ook of hoeft dat niet?

@Vermanen: Jammer joh, dat het weer niet zo lekker gaat met Hannah..

@Nikita: goed dat je je tentamen gehaald hebt en een 7 is een prima cijfer!

Verder weet ik even niet meer waar ik nog op moet reageren.

15. Lief! Leuk setje hoor!

16. :confused: Wat erg.. Verschrikkelijk..

17. Wat een heerlijk ventje... :)

18. Wayne krijgt ook gewoon Bambix uit zijn fles hoor. In een 3 standenspeen.

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh vergeet ik nog helemaal... Super schattige foto's zag ik weer voorbij komen! Isra, wat is Ryan toch al een grote vent! Leuke kleertjes Boni! (en een schattig meisje natuurlijk), ook leuke foto's van Jurre!

Deel Deze Pagina