Heb nog even niet bijgelezen. Weer contact gehad met de afdelingsleidster. De jongen (mijn mentorleerling) heeft haar zelf gevonden, samen met een goede vriend van hem (ook een mentorleerling). Het vriendje heeft haar gelukkig niet gezien, maar was natuurlijk erg van slag. Zo meteen dus nog maar even contact opnemen met zijn ouders om te horen hoe het ermee is. Morgen het 2e lesuur moet ik het zelf vertellen aan de klas. Ik heb wel gevraagd of er een collega bij wil zijn. Omdat dit best een heftig iets is..
Als ik jou eens een deel van onze babyfoon geef...kun je tygho dan ook ff in slaap zingen alsie snachts voor de zoveelste keer wakker is?
Ik ken het recept op de site niet, heb gewoon gedaan wat er op de verpakking stond. Vond het erg lekker! had er 12 gemaakt, en uiteindelijk heeft harmen er 1 gehad
Goedeavond.. Ben der ook weer. Nog steeds snotterig, maar wel wat beter als gister. Nahjah als ik zaterdag maar opgeknapt ben. Dan hebben we een personeelsfeest van Ingman zijn werk.. Heb ik op zich wel zin in. Wayne gaat dan bij mijn ouders logeren. En het klinkt voor sommigen misschien stom, maar ik kan dus zondag gewoon even lekker een ochtendje uitslapen, en op gemakkie lekker even rondhangen in huis.. Tuurlijk sta ik zondag weer te trappelen om hem weer op te halen.. Tja, en Wayne.. Ik weet neit wat hij heeft. Hij is al 2 ochtenden erg vroeg wakker voor zijn doen. Gister om 6 uur al, en vanmorgen half zeven.. Verder heeft hij vandaag erg weinig geslapen. Maar ik vermoed dat hij toe is aan een "ander" schema. Minder vaak overdag slapen, zeg maar. Maar dat gaan we dus maar uittesten.. Ja en tandjes he, aan de bovenkant is er wat op komst, dus maar weer lekker met de dentinox smeren. Tja en verder.. Hij is verder wel lief en heel vrolijk, dus ach.. Vandaag dus bij mijn moeder geweest. Samen gehangen.. We zijn allebei nog niet "fit", we hebben nog niet veel fut om veel te doen. Vanmiddag hebben mijn moeder en ik samen de dvd gekocht, die mijn moeder in Utrecht heeft gekocht bij de musical. Dirty Dancing. Mijn moeder was er nog niet aan toe gekomen om die te bekijken. Nou ja.. Tis weer een ellenlang verhaal geworden..
Weet iemand van jullie nog een modern doopgedicht? Het mag wel christelijk zijn, maar geen hoog halleluja-gehalte... Ik kan tot nu toe nog niet veel vinden
Ja nou, dat heeft Wayne nu ook ineens he.. Rond die tijd wakker worden en gaan jengelen.. Wat dat nu weer is.. Gister wilde hij helemaal niks, toen is hij om kwart voor zeven weer in slaap gevallen. En vanmorgen heb ik hem een flesje gegeven, en toen is hij daarna weer in slaap gevallen.. Raar hoor.. Sprongetje misschien.. Ik heb net gekeken, en Wayne is 32 weken, maar volgens OIG is dat niet de periode van een sprongetje.. Nou ja.. Zal wel..
Dat zou heel goed kunnen. Tygho slaapt momenteel tot half 7, dan krijgt hij zn fles en slaaptie met mama, bij mama in bed, nog ff tot 8 uur verder. Dan gaat hij rond 11 er weer in, en met 1uur komtie er weer uit. Daarna om 4 uur weer naar bed, tot 6 uur. Dan warm eten en om half 9 de laatste fles en naar bed. 'snachts is het nog steeds niet super maar dat komt van de tandjes, beetje dentinox smeren, speen erin en meneer slaapt weer.
Misschien tuttig, maar ik vind het een beetje een eng idee om hem bij mij in bed te leggen.. Ja kan het natuurlijk ff proberen morgenochtend, als hij weer zo vroeg komt tenminste, misschien valt het mee.. Ik kijk wel...
ik vond het ook heel eng, maar we liggen zo dat ik met geen mogelijkheid over hem heen kan rollen ofzo. Ik lig op mn linkerzij en hij op zn rechter, dus met de gezichten naar elkaar toe. hij ligt met zn hoofd op mijn bovenarm en dus niet op het kussen. en goed vasthouden he(dat is zoooo fijn )