Ik vind dat ook een beetje eng.. Verder kies ik er persoonlijk ook niet voor om Roel in ons bed te leggen omdat ik anders bang ben dat hij daar aangewend wordt en dan straks niet meer in zn eigen bedje wil slapen.
Ja ik vind het zo lief.. Vandaag voor eht eerst echt gepoetst, met een heeeeeeel klein beetje peutertandpasta.. Echt een heel klein beetje.. Hij vond het wel lekker geloof ik.. Hihi..
Maar ik ga afsluiten voor vandaag.. Kom morgen wel weer verder kletsen. Ik hoop dat Wayne morgen een uurtje langer slaapt.. Al is het maar tot half acht.. Maarja.. We zullen zien.. Ik ga bankhangen, en tv kijken.. Tot morgen!
Ik heb er ook niet zomaar voor gekozen hoor, maar 5x per nacht eruit tussen 11 en 6 en dan ook nog om half 7 opstaan trok ik niet. Dat extra uurtje is dan wel ff lekker bovendien vind ik het wel fijn om ff lekker te knuffelen met mn manneke. Maar het gebeurt tegenwoordig al minder. Als hij snachts redelijk slaapt is mams er gewoon uit sochtends
Ik snap jouw idee echt achter ook wel hoor Cynthia. In jouw geval zou ik het misschien ook wel overwegen. Ik kan ook makkelijk praten want Roel slaapt altijd goed. Het was dan ook geen kritiek op jou hoor. (maar zo zag je dat ook niet volgens mij)
Wij hebben ook lang gezocht, maar uiteindelijk dit voorgelezen: Leven uit ons leven klein... en heel bijzonder we geven je de naam Jasmijn maar eigenlijk heet je wonder Eigenlijk hadden we dit er nog achteraan willen doorlezen, maar één van de andere doopouders hadden dit al: Je hebt twee kleine handjes Geef ons er allebei één Dan leiden we je rond totdat je zegt Ik kan het wel alleen
Lief, dat hij daar zo op in slaap kan vallen! Jasmijn heeft er eigenlijk ook nooit moeite mee, met name als we haar muziekschaap (zo'n trekding, hoe heet dat eigenlijk?) maar aanzetten gaat het eigenlijk altijd goed.
Bah, naar verhaal inderdaad. Verstandig dat je het samen met een collega doet, dan heb je toch iemand erbij. Veel sterkte!
Kan je helemaal begrijpen! Toen Jasmijn laatst heeft gelogeerd vond ik het aan de ene kant ook raar, maar toch ook lekker om de volgende dag het rustig aan te kunnen doen. Natuurlijk moest ik nog wel kolven 's ochtends, maar we konden iig rustig slapen. Maar was idd ook heeel erg blij toen ik haar weer op kon halen!
Leuke foto! Hier nog steeds geen tandjes te bekennen... We dachten een tijd geleden al dat ze zouden komen, maar nee hoor..
Ik deed het bij Esmee altijd gewoon in de fles sochtends en savonds. Maar kan t niet zijn dat hij zo weinig aangekomen is omdat hij ziek was? En wat een lengte zeg, gewoon al 74,5 cm! Grote jongen hoor!
Ik heb nog wel een heel SIMPEL recept. Heb verschillende taarten geprobeerd, maar blijf altijd op die terug komen.