Dat met die slaapjes: Was het maar waar hier! Echt geen land met m'n boeffie te bezeilen als ik hem niet bij moeheid op bed leg! Hier nog steeds vier slaapjes van gemiddeld een uur per keer. Probeer het steeds naar drie slaapjes te brengen, zonder succes.
Overdag denk ik wel dat het gaat lukken om haar 's ochtends korter te laten slapen, omdat ze zelf wel even wakker is vaak. Maar 's avonds hebben we een tijdje geprobeerd om de laatste fles te vervroegen, maar dat plan heb ik maar opgegeven. Laat het nu weer van haar afhangen, dat werkt veel beter 's avonds. Op een gegeven moment schepte ik haar elke keer weer slapend uit bed. Wacht nu gewoon weer tot ze zelf wakker wordt.
Haha mij vader is ook weer druk aan het zwarte pieten. Deze week kwam het er niet van, maar wil volgende week ook even langs. Eens kijken hoe Mats reageert...
Nou niet veel bij hoeven lezen. Gisteren was Alyshia goed in haar doen. Wel heeft ze veel minder gegeten als anders en haar groentehap wilde ze helemaal niet. Heb gisteravond luuf opgehaald en haar daar lekker voor de nacht mee ingesmeerd. Al met al heeft ze lekker de hele nacht doorgeslapen. Om 7.30 uur melde ze zich weer had ze nu alles er onder gepoept.(en ik maar wassen) Nou ja goed is is verder vrolijk en haar papfles ging er vanmorgen met smaak in dus ben beniuewd wat de rest van de dag gaat brengen. Tot later.
Boni mooie banner . Mats gaat de goede kant op . Temp is een stuk lager (38.1) en het balgrijkste hij krijgt weer praatjes . Ook heeft ie steeds meer blaasjes. Zo even naar de apotheek voor een zalfje voor op de blaasjes..
Leuke foto Boni! En idd een knappe Sint. Booky, fijn dat het weer wat beter gaat met Mats. Isra hoe is het met jou ventje? Jochem slaapt 's ochtends niet veel meer. Hooguit een klein uurtje. Maar 's middags is het meestal weer 2,5/3 uur. Grappig om te zien dat het bij iedereen zo verschillend is.
Gelukkig dat Mats zich weer wat beter voelt. Weetje je al of die blaasjes echt de waterpokken zijn? Gelukkig gaat het met Ryan weer helemaal goed. Geen koorts meer en weer lekker levendig, dus die lekkere kroel momenten met mama zijn (helaas ) weer voorbij! Maar gelukkig dat hij natuurlijk beter is. Corina had je nieuwe foto's op hyves zitten bekijken wat is Jochem toch een heerlijk mannetje. En al zo goed zeg hoe hij op zijn fietsje zit, echt knap hoor!
Ik kom net bij mijn schoonouders vandaan. Daar was een tante van Raymond die begin dit jaar is gescheiden en heeft hierdoor best wel een poosje in de put gezeten en tijdelijk bewust afstand van de familie genomen. Dus zij was ook nog niet op kraamvisite geweest. Maar nu was zij vandaag dus bij mijn schoonouders en Ryan heeft me toch een leuk pakje van d'r gekregen, vond dat wel heel lief van d'r.
Het is rustig hier! Echt weekend weer. Zelf was ik ook druk vandaag. Vanochtend hadden we Sinterklaas van mn werk, was erg geslaagd. Wel druk met allerlei kindjes zeg! Vanmiddag wezen winkelen met een dinnetje voor een ander dinnetje. Die is zwanger van de tweede (half december uitgeteld). Dus dat werd tijd! Maar we hebben alles wat we nodig hadden... Helga, fijn dat Alyshia zo goed heeft geslapen. Booky, Mats ook weer beter te pas! Goed om te lezen. Corina, leuke verjaardag gehad? Zag al leuke foto's voorbij komen op je hyves. Isra, Ryan ook al weer helemaal opgeknapt, fijn. En leuk zo'n verlaat kado, toch lief dat ze er nog aan dacht.
hier weer n hele dag gewerkt, en wat een drukte zeg pfffff Ben stik sjaggo nu maar zal jullie de details besparen, hou t er maar op dat we hier ff een meningsverschil hebben..... Gister nog wat klertjes gekocht voor Luna, krijgt ze met sinterklaas. Want wist me echt geen speelgoed meer te bedenken voor dr!
Mooie banner Boni! Ja t leek wel of ze t weggaven zeg zo druk... barst ook vd koppijn nu.... Heb toen ik thuis kwam eerst een uur op bed gelegen!
Dank je... heb een paar leuke dingen gescoord! Leuk kadootjes voor het oudste dochtertje van mn dinnetje en wat dingen voor het kadootje voor de beeb op komst. En met die prijzen bij jullie geven ze het ook haast weg, haha.