April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ja dat is zo...

2. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Pffffffffff heb nergens puf in vanavond.
    Manlief is oorlogsfilm :( aan t kijken en ik zit lekker met t lappie op de bank.

Beetje surfen op internet, lezen op ZP..
    heb zelfs geen puf voor 'n spelletje... :confused:

3. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    O jee Boon zelfs geen zin in een spelletje? Wij zitten hier met mijn broetje en zijn vriendin te mario karten op de wii. Hebben hem aangesloten op internet dus zijn tegen allerlei lui aan het karten overal ter wereld. Erg verslavend :)

4. heb met marleen nog een spelletje gedaan hoor Boni!

Gezellig aan de wii booky!

5. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Het is hier rustig geweest. Vandaag ook nog niemand te bekennen.

Allereerst dan goedemorgen. Zit weer alleen (lees zonder man) met Alyshia en de hondjes thuis. Manlief is net weggeroepen om te werken hij heeft storingsdienst. Met een beetje geluk is hij er om 17.00 a 18.00 uur weer :( Maargoed dan maar even hier weer neuzen.

Ben er gisteren niet meer aan toe gekomen om te kletsen hier want na het warm eten heeft Alyshia tot 2 keer toe alles er onder gespuugd. na het eten had ze eerst al de boel er onder gepoept. Ik haar dus verschoond en pyama vast aangetrokken spuugt ze alles er weer onder. Lekker in bad gestopt en na het afdrogen weer begonnen met aankleden weer alles eronder gespuugd..... Zo zielig voor d'r. Verder bleef ze wel heel vrolijk. Maar weer in bad gestopt en toen weer een schone pyama aan en toen was het gelukkig gebeurd. Heb tot 22.00 uur de wasmachine aangehad en nu draait hij alweer. Straks eens even een boeltje strijken en zien dat ze vandaag de boel een beetje schoonhoud. Ik denk dat ze een buikgriepje heeft. De papfles van 's morgens en haar broodje met melk tussen de middag gaan prima maar haar fruit en warm eten weigert ze daarna eigenlijk gewoon. Zal haar vanmiddag maar even niks geven en i.p.v. de warme hap nog een papfles of zo. Ze geeft vanzelf wel aan of ze het bij haar buikje in kan hebben.

Nou ja een heel verhaal geworden maargoed....

6. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ik wil nog even een paar foto's met jullie delen want het is alweer een tijd gelden dat ik heb gespamd.

Ondeugend meisje.

7. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Alyshia's bewakers.

8. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Moe na de sintintocht en zelfs pepernoten gekregen van piet.
    Ze vond het allemaal heel gezellig en interessant.

9. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Eerste keer haren knippen en met resultaat want haar haar begint nu wel dikker te worden.

10. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou ja ik ga wel even afwachten of er vandaag nog mensen komen hier. Tot later. (ga even een strijk wegwerken).

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat een lieve foto, zo te zien was ze wel uitgeteld!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier is boniman ziekjes, hij ligt lekker in bed. Ook Jasmijn ligt te slapen. Heb net wat fruithapjes gemaakt, de diepvries is weer gevuld.

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Wauw wat een beesten :). Zo te zien gaat het heel erg goed. Leuk zeg! :D. Mooie spam ook verder!

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Arme Boniman....
    Goed bezig Boni met de fruithapjes! :)

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    :whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

MATS IS WEER KOORST VRIJ

:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

16. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    JOEHOE! Gelukkig!
    Dikke knuff...

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Haaaaaaaaaaaaaaaai,

Boni gezellig even winkelen met vriendinnen. En wat spannend voor je vriendin, gaat nu ecvt opschieten.

Booky dat is leuk karten tegen andere op het internet, net zoiets als Catan alleen dan anders WHAHAHA :) Denk maar niet dat ik daar ook aan moet beginnen, zitten we straks met alle april mama's te karten :)

H25 niet zo gezellig de zondag alleen. HOpelijk valt de storing mee en is hij met avondeten thuis.
    En wat een spure lieve foto's van je meisje.
    Die met de honden zijn ook lief!

BOniman ziekjes, hij heeft toch geen kou gevat vanacht op die daken haha!

Wat fijn zeg dat Mats weer koortsvrij is jOEHOE.

Weetje wat me trouwens opvalt dat er heel veel april mama's met honden zijn.

Ik zit nog steeds te wachten tot mijn mannetje wakker word. Heb hem om 11 uur op bed gelegd maar hij ligt nog steeds. Normaal slaapt hij maar 1 uurtje en hij ligt er nu al 3 :( . Hij zal wel moe wezen. Ik ben al wel 2 keer bij hem wezen kijken of hij nog wel ademde ;)

18. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou daar mag inderdaad een dansje voor gemaakt worden. Fijn hoor het heeft ook wel weer lang zat geduurt he.

19. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Beterschapjes met boniman.

20. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    ja het gaat supergoed. Alyshia is helemaal geacepteerd. we hebben ze ook vanaf het begin er gelijk bij betrokken. Als ik 's ochtends met haar beneden kom ga ik eerst met Alyshia op hondhoogte om zo de honden haar te laten begroeten. Altijd zo'n mooi en lief gezicht.

Deel Deze Pagina