Hihi ja daar kijk je dan in 1 keer van op he. Heb ik ook hoor als Alyshia heel lang slaapt. Zal ze nog wel ademen? ookal heb je dan je babyfoon aan dan ga je toch voor de zekerheid even kijken.
Nou ik heb hopelijk mijn laaste wasje voor vandaag in de machine zitten. ga even het dagboek van Alyshia bijwerken en dan even lekker kroelen met mijn meisje. Tot later.
Wowie zeg! wat een mooie honden! Geweldig. Sneu dat je meisje niet lekker is geef haar maar een dikke knuf
Zo ik kom oiok maar weer es ff checken hier Mooie spam gezien weer! Net met Tygho voetbalwedstrijd van Harmen gekeken in de sneeuw. Tygho vond de sneeuw interessanter dan het voetbal Hij was ook de enige van iedereen die het niet koud had haha Nu ffies opwarmen, lekker eten en een tukkie doen want we gaan straks naar Circus Althof! Heb er echt zin in Verder komende week superdruk Vanavond bespreking voor vrijgezellenfeest. Maandag - Werken - Kaartjes rondbrengen voor dopen Dinsdag - Naar een vriendin - Bespreking voor vrijgezellenfeest Woensdag - Winkelen voor doopkleding - Doopbespreking Donderdag - Cadeautjes kopen voor Sinterklaas - Verjaardag van mn beste vriendin - Vrijdag - Werken - Pakjesavond Zaterdag - Boodschappen - vrijgezellenfeest Zondag - Voetbal/ Vormsel van mn nichtje - Sinterklaas met schoonfamilie En ik zal je wat vertellen...op sommige dingen na, heb ik er geen bal zin in!
Ik ben er ook weer even! Leuke foto's H25! Je honden zijn sharpei's toch? Of zie ik het nou verkeerd? Inderdaad zijn er hier heel veel mama's met honden. Gelukkig dat alle zieke kindjes weer beter zijn er dat er geen koorts meer is! Ik heb gisteren op een wintermarkt gestaan (in Vianen) met mn werk. Was leuk. Man en Roel zijn nog langs geweest. Daarna was Roel wel wat van slag, want hij wilde niet meer slapen. Achteraf denk ik dat hij dorst had! Ik merk dat hij veel meer behoefte heeft aan extra drinken nu hij nog maar 3 flessen krijgt (is wel logisch ook natuurlijk) Voor de rest even echt een baalmoment gehad.. Ik had dus een spiegelreflex besteld via internet. Ik had me er zo op verheugd. Vrijdagavond werd er aangebeld en het pakketje bezorgd. Ik heel blij! Ik maak het pakje open en.... de lens en SD kaart zitten er in, maar géén camera! Ik helemaal in paniek.. Ik hoop dat dit wel goed gaat komen Ik hoop dat ze me geloven dat er echt geen camera in de doos zat. Wat een toestand! Meteen geprobeerd te bellen, maar het was al na 17.00 uur dus ze namen niet meer op. Toen maar een mail gestuurd en morgen ga ik bellen. Als het niet goed komt dan ben ik dus veel geld kwijt.. Laten we er maar het beste van hopen!
Nee er zat geen leeg doosje in.. Ik had een toestel gekocht met standaard lens, nog een andere lens (zoomlens) en een SDkaart. De zoomlens en SD kaart zaten in het pakketje en verder niks. Geen camera dus. Ik denk dat ze die vergeten zijn in te pakken.
@Marleen nogmaals, vind het echt balen voor je... hopelijk komt het allemaal goed! @Missc: jeetje wat een drukte vd week zeg! Hier is het ook zoiets! ma-Werken di-luna cb en esmee sint viering op school, savonds sporten woe-werken do-werken vr-sint hier thuis za-boodschappen voor de doop en buffet maken zo-doop Luna @H25, balen dat Alyshia dr eigen niet zo lekker voelt, beterschap! @Booky: fijn zeg dat mats weer koortsvrij is! @Isra: Ryan nog lang geslapen?! Wij zijn net nog ff naar de stad geweest, corne nog broek en blouse voor de doop gekocht en ik nog een shirt en 2 paar laarzen en corne schoenen. Nog wat schoenkadootjes voor de meiden. Vanochtend hadden we een sinterklaasbrunch, was alleen een flop...de sint was ook bij n vereniging in t zelfde pand, en stond zn eigen al om te kleden terwijlk hij nog naar ons moest! Dus snel terug aangekleed...mar hij had echt haast, nam amper de tijd voor de kids...2 minuten in totaal denk... Helemaal niet dat hij ging zitten en kindjes op schoot nam ofzo... En lelijk dat hij was! niet normaal. Luna trok zn baard bijna af hahaha
Nou die heb ik haar gegeven hoor. En nog meer knuffels. Net wat ik zeg ze heeft verder geen last maar ik vind het zo zielig.
Je hebt gelijk. Het zijn sharpei's. Een reutje en een teefje. wat balen van je camera. Hoop voor je dat het inderdaad goed komt. Was de verpakking zo groot dat er ook een camera inpaste of niet.
Jeetje ook al zo'n drukke week voor de boeg. Wat jammer van die sinterklaas zeg.Niet leuk als hij de tijd niet neemt en niet vriendelijk is. Daar gaat je sinterklaasgevoel.