Nee, de verpakking was behoorlijk klein. Er zou denk ik geen camera ingepast hebben. Dus daarmee kan ik wel aantonen dat ze echt geen camera opgestuurd hebben. Had ik t toch goed gezien dat het sharpei's zijn!
Misschien wordt de camera wel morgen of overmorgen geleverd. Heeft mijn man ook wel eens gehad. Had hij de bij producten wel al gehad en een paar dagen later kwam eigenlijk hetgeen waar het om ging pas. Kun je alleen nog niks nu met je lens en sd kaart. Met het doosje kun je anders inderdaad wel aantonen dat de camera er niet in heeft gepast. Morgen maar bellen maar ik zou me nog niet gelijk druk maken hoor. Heb je inderdaad goed gezien van de sharpei's. Wat grappig dat jij het ras kent want ze zijn helemaal niet zo bekend en veel mensen vragen ook wel van wat voor ras ze zijn.
@H25: Ik ben een echte hondenliefhebber en ken heel veel rassen Heb ook hondentraining gegeven bij de dierenbescherming dus dan kom je veel soorten honden tegen. Vandaar.. En sharpei's hebben bepaalde kenmerken die heel duidelijk zijn. De oren o.a. en dat valt op. Maar omdat de foto niet zo groot is wist ik het niet helemaal zeker.
Zo, net onverwachte eters. Boniman's broer was op vakantie geweest en wij hebben drie weken op de hond gepast. Eigenlijk zouden ze gisteren al zijn teruggekomen maar ze zijn op vakantie geweest in Cambodja en vlogen terug vanaf Bangkok... en dat vliegveld zit dicht. Nu zijn ze via een omweg vanaf Chiang Mai (ook in Thailand) gevlogen. Was nog een heel geregel maar het is gelukt. Ze kwamen net de hond ophalen en heb ze meteen maar aangeboden dat ze konden meeëten, we hadden er al een beetje rekening mee gehouden.
Zo even snel uit het hoofd.. PFf drukke weekjes Missc & Simone! Veel plezier Mooie honden idd H25 wij hadden ook een sharpei op de cursus zitten . Jeetje Marleen, zou wel balen zijn zeg. Zou idd misschien ook kunnen dat ze de camera na die tijd op sturen . Wie weet komt vast helemaal goed . Gezellig Boni een paar extra eters altijd leuk Nou Simone klinkt als een zeer geslaagd sinterklaasfeest Hier gaat alles echt weer de goede kant uit . Mats heeft vanmiddag redelijk lang geslapen en vanavond voor het eerst sinds vorige week weer gegeten . Had Bookyman gister een courgette laten halen en hem die vandaag gegeven. Nou dat ging er erg goed in . Hij heeft nog wel wat blaasjes, maar daar heeft ie tot nu toe geen last van . Nu nog even snel wat eten maken voor ons 2...
@H25: Ja, dit is een duidelijkere foto! Nu kan ik echt goed zien dat het Sharpei's zijn! Mooi hoor! @Booky: Gelukkig dat het stukken beter gaat met Mats! Er komt denk ik geen tweede zending met mijn fototoestel. Mijn man is namelijk naar TNT gereden, meteen dezelfde avond. Zij hebben nog nagezocht, maar er was echt maar 1 pakket verzonden.
Goeiemorgen allemaal! Marleen hoop dat je camera toch nog geleverd word! Booky, wat fijn dat Mats opknapt! Boni, Gelukkig zijn ze allemaal via een omweg toch weer thuis gekomen! Het circus gister was echt een groot succes! Met Paarden, grote zwijnen(het kabinet ) ganzen, Slangen en krokodillen... en allemaal heeeeele knappe trucs van mensen! Messen gooien, Diabolo, Jongleren, Sterkste man( die een aambeeld op zn voorhoofd balanceerde ) tygho heeft 45 min geslapen, zn flesje gedronken en verder met viel plezier zitten kijken! Nou ik ga ffies ontbijten, mams komt zo ff op Tygho passen, ik moet naar de dokter... heb waarschijnlijk peesschede ontsteking in mn pols En dan kan ik meteen vragen naar de hoofdpijn (En de spiraal uiteraard!)
Goeiemiddag.. @ Cynthia, hoe ging het bij de huisarts? @ Marleen, ik hoop voor je dat het goed komt met de camera. @ Booky, fijn dat het beter gaat met Mats. @ H25, mooie honden! Onze vorige buren hadden ook een Sharpei, die was alleen niet zo lief, maar dat lag meer aan de buren dan aan de hond.. Hier een vermoeiend weekend achter de rug.. Zaterdag heb ik Wayne naar mijn ouders gebracht, omdat Ingman en ik een personeelsfeest hadden van Ingman zijn werk.. Dat was erg gezellig.. Laat ik het zo zeggen, na het 3e wijntje ben ik de tel kwijtgeraakt.. Gister dus lekker duf geweest de hele dag. Gistermiddag Wayne weer opgehaald, maar die bleek ziek geweest te zijn, is het nog trouwens. Hij had buikkrampjes gehad, en diarree.. Vieze zure luiers. Ik vermoed dat er weer tandjes op komst is.. Nu van de bovenkant. Linksboven voel ik wat zitten ook. Vanmorgen moest ik naar het UWV, naar de bedrijfsarts zeg maar. Nou ik zit in elk geval nog tot maart thuis. Daarna wordt er mits het goed met me gaat, een reintegratie traject opgestart. Wayne ligt nu lekker op bed te slapen.. Zolang hij nog niet in orde is, gaan we ook nog maar niet trekken aan zijn "schema". Verder hier weinig bijzonderheden.
We waren vanmiddag wat later terug van de oppas (gastouder) want die was jarig vandaag, dus heb ff een bakje koffie gedaan. Maar Jasmijn is daardoor helemaal uit haar ritme, haha. Ze wou echt niet slapen net (er zat haar ook een p**pluier dwars, dat hielp ook niet echt). Dus zojuist maar vast de fruithap gedaan. Daarvan zit ze nu uit te buiken op mn schoot en dan gaan we het zo nog maar eens in bed proberen. Kan ik tenminste wat groentehapjes gaan maken, dat moet ook gebeuren. Zelf heb ik vanavond een etentje van het werk, dus maak stamppot voor boniman, dan kunnen we daar morgen ook nog van eten.. lekker makkelijk.
Hai Zo miss dat is idd een druk weekje ja. Marleen wat balen zeg van je camera, is het toch goed gekomen, ik hoop het wel want het is me nogal niet een uitgave zeg. Stond hij wel op de pakbon? Simone nou idd een flop zeg die Sinterklaas. H25 vrienden van ons hebben ook zo'n hond, die is ook echt een schat voor kinderen. Miss wat leuk zeg dat het circus zo geslaagd was en dat Tygho het ook al leuk vond. Soort Bumba he "het circus" haha HIer ook alles goed, Ryan heeft gisteren morgen/middag 4 uur geslapen de luilak! En nu heb ik hem ook om 2 uur op bed gelegd, om 3 uur begon hij wel te kletsen maar heb hem lekker laten liggen, vervolgens ging hij huilen maar het was echt zijn "ik ben moe" huiltje, dus heb hem zijn tut gegeven en vervolgens slaapt hij nu nog steeds.
Het stond wel op de pakbon.. Toch hoop ik maar dat het goed gaat komen.. Ze hebben namelijk dit type camera ineens niet meer op voorraad?! Nu schijnen ze naar een nevenvestiging gebeld te hebben en die sturen het dan naar hun op en daarna wordt het pas naar mij verzonden, dus dat wordt wel aan het eind van de week. Ook zou er een mail verstuurd worden naar mij met de bevestiging dat het goed gaat komen, maar tot op heden nog geen mail... Ik zal blij zijn als ie hier binnen is!