Vanmorgen gebeld en het zou allemaal goedkomen! Hij zou nog een mailtje sturen.. Is niet gebeurd. Vanmiddag weer gebeld en nu blijkt ie niet meer op voorraad te zijn! Hij hoopt dat ik m nu voor het eind van de week binnen heb..
Daar ben ik ook weer ff. Harmen vandaag thuis geweest en morgen gaat hij als kantoor pikkie aan de slag... Hij had gister iets in zn oog gekregen en dat moest eruit gefreesd worden Helaas is dit vanmorgen op zn werk gaan ontsteken en dus op naar de huisarts, verdoofd, helemaal afgeplakt... arme schat Ik moet voor foto's van mn pols naar het ziekenhuis, maar omdat ik zo druk ben kan ik pas volgende week ff doorbijten dus nog. Peesschede ontsteking is onwaarschijnlijk omdat de locatie niet klopt, ze denkt dat er een botje is verschoven en daardoor voor een pijnlijk drukpunt zorgt.... we zullen zien. Ook word volgende week woensdag mn spiraal verwijdert... krijg dan meteen een recept voor microgynon mee. Het circus was echt heel leuk! Tygho heeft ook echt genoten van de acts met al het geluid en de lichtjes enzo! heeeeeeel gaaf! Marleen, ze hebben dus wel toegegevn dat ze een fout hebben gemaakt?
@Cynthia: Ja, hij heeft zijn excuses wel aangeboden en twijfelde in ieder geval niet aan mijn verhaal. Dus dat is wel fijn. Er was meer fout gegaan met verzendingen die dag..
Heej dames, Ben ik ook ff tussen de bedrijven door... Druk druk druk nog steeds hier! Kreeg vanaaf n telefoontje... de Pastoor voor Luna dr doop ligt in het ziekenhuis.... dus die kan de dienst niet doen. Ze gaan nu hun uiterste best doen om iemand anders te regelen voor zondag...maar de vraag is of het nog gaat lukken. Ze laat het vanavond of morgen weten. Schiet lekker op dus, we hebben de kaars al laten maken met datum.... de kleertjes passen nu, als t uitgesteld moet worden mss nie meer, alle mensen zijn op de hoogte van zondag....Doopboekje is gemaakt met de datum erop. Hoop echt dat het allemaal nog lukt.... Duimen jullie mee? @Marleen: hopelijk komt het goed meid met je fototoestel.... duim nog steeds voor je! @Cynthia, klinkt leuk dat circus! Spam?
@ simone wat balen zeg zulk nieuws op het laatste moment! Ik hoop dat het allemaal lukt voor zondag. @ marleen wat vervelend van die camera! Duimen dat je hem voor pakjesavond binnen hebt! Dames even een vraagje. Heeft een van jullie heel toevallig ook het olifanten-knuffeltje van de HEMA gekregen of gekocht en wordt het niet veel gebruikt? Het is een lapje, de pootjes en de kop zijn opgevuld en - zoals gezegd - het is een olifantje (al dachten wij dat het een muis was). Mika vreet dat ding echt op dus ik wil een reserve-exemplaar hebben. Maar - zul je net zien - niet meer te koop. Laat even weten, ik wil het wel overnemen!
Goedemorgen, Mielen hier helaas geen olifanten/muis knuffel. Simone wat balen zeg. Ik hoop ook voor je dat ze vervanging hebben kunnen regelen. Wat heeft de pastoor dat hij in het ziekenhuis ligt, hopelijk niks ernstig! Marleen wel fijn dat hij niet twijfelde aan je verhaal. Miss klinkt best eng daar in je pols, hopelijk valt het mee voor je. Hoe gaat het met Harmen zijn oog. Corina vandaag Jochem zijn laatste dag zonder helmpje. Knuffel hem maar lekker en geef hem maar een paar dikke kroelen over zijn koppie! Zal wel een moeilijke dag voor jullie zijn, zowel vandaag als morgen. Veel sterkte meid. Dikke knuffels vanaf hier! Nou hier alles goed. Ryan was gisterenavond zo moe dat hij al om 19.00 in bed lag. En zich toch vanmorgen om 08.00 melde. Vanmiddag ga ik even de stad met hem in om Sinterklaas/Kerst cadeautjes te kopen. En ik moet ook nog even witte kleding voor mij zelf kopen. Ja ja die vervelende Kerst foto op het werk moet weer opnieuw . We hebben een paar maanden geleden al een gemaakt maar inmiddels werken er al 2 niet meer, dus er moet weer een nieuwe foto gemaakt worden. Maar dit keer is er besloten om helemaal in het wit te gaan. Nou ik heb alleen maar witte zomer rokjes en shirtjes en niets voor in de winter. Dus de baas zei al nou dan trek je dat toch aan. Af en toe denk ik wel is bij mijn eigen waar haar verstand zit. Je gaat toch niet midden in de winter in een zomer rok en een shirtje/hempje op de kerstfoto! Maargoed heb besloten om er dit keer niet zo'n probleem van te maken want zo lijkt het alsof ik altijd wat te zeuren heb (heb ik eigenlijk ook wel ) En daarna gaan we gezellig ivm Sinterklaas uiteten met zijn alle en daarna cadeautjes want we hadden lootjes getrokken!
Ow simone, wat balen zeg! Ik duim hier voor je dat alles goed gaat komen! Marleen, gelukkig maar...hopen dat de camera snel komt! Mielenl, sorry hier niet. Wij hadden hier die aap van de menzis, maar die is helaas ergens kwijtgeraakt
Isra, nou ik hoop dat het niks ernstigs is... het zal wel meevallen Harmens oog kan ik weinig over vertellen, die zit helemaal afgeplakt en dat spul mag er morgen pas weer af... hopen dat er geen blijvende schade aan is. Hij is nu wel werken, op kantoor.
Hallo, Ik zie dat jullie al een tijdje aan de gang zijn, maar hebben jullie misschien nog ruimte voor nog een April mama? Ik ben getrouwd en ik ben bevallen: 15-04-2008 van een prachtige zoon. Gr, Tinkerbel
Welkom Tinkerbel. Had je in andere topics al eens gezien. Jochem is helaas weer eens snot en snotverkouden. Heeft al 2 nachten heel erg belabberd geslapen. Morgen natuurlijk z'n helmpje nog. Yep Isra, geef nu veel aaien over z'n bolletje. Nu gaat het nog makkelijk. Vorige week zijn z'n haartjes geknipt. Heeft nu stekeltjes.
hoi hoi, ben ik weer even, net terug van het buro en zo esmee weer gaan halen van dr sint ochtend op psz. Luna is weer gemeten en gewogen, 66,4 cm en 6900 gram. Ze blijft ons iniminie meisje! Dr hoofdomtrek was 45,1 Toen ging ze haar nog even nakijken en bleef naar mijn gevoel lang met de beentjes bezig, dus ik zat een beetje mee te kijken en valt me op dat Luna dr linker beentje langer is als dr rechter... Dus dat zei ik tegen haar en zij had het ook al gezien, ze vroeg ook naar de uitlsag vd echo(maar die was goed vd heupjes) Ze vertrouwd het niet helemaal, dus ik schrok wel natuurlijk. Moest een afspraak maken bij de dokter om die er naar te laten kijken. Dus net gebeld, vanmiddag half 5 er zijn. Hoop zo dat het allemaal mee valt, ben best n beetje van slag erdoor... pffff Maar dat zijn moedergevoelens denk ik,zal er bij horen. Verder nog nix gehoord over de doop of er al iemand anders is.... gedoe allemaal! @Corina,lekker nog ff knuffelen met je mannetje vandaag...succes morgen En nog gefeliciteerd met Jochem zn 8 maanden! @Isra: leuk shoppen vandaag! Veel plezier. @Tinkerbell: welkom hier! @Mielenl, ik kan je er helaas ook niet aan helpen... hopelijk vind je er nog ergens 1! nou ga ff Luna fruit geven en dan Esmee halen, kijken hoe het was met sinterklaas op school...
Zo ga vandaag tussen de bedrijven door weer eens bijlezen en schrijven na een druk feest-weekend. Tinkerbel....leuk dat je hier ook mee komt schrijven. En gefeliciteerd nog met je zoon. Kwebbel
pfff voel me ff beetje down zeg.... had mn ma gebeld of ze vanmiddag ff bij esmee wilde blijven om met luna naar cb te gaan... en had t ff taai.... Ik weet natuurlijk niet of er wat is maar maak me toch wel zorgen...
Heb een ontzettend leuke foto van jasmijn met de sint gezien. Heb ook wat gelezen over de slaapjes. Hier gaat Tijn smorgens na de eerste voeding nog even terug naar bed. Meestal tot een uur og 09.00 en dan alleen nog een middagslaap.( dat doet hij eigenlijk al vanaf z'n geboorte....met het ritme van isa mee die toen nog elke middag ook een slaapje ging doen). Tijn slaapt dan ongeveer tot een uur of half 4 om vervolgens tegen de klok van half 8 weer naar bed te gaan. H25....mooie foto's van je meisje. Nieuwe zieke erbij en kindjes die weer beter zijn. Beterschap voor de zieken onder ons. Cynthia...druk weekje. Succes. Mooi dat het circus een succes is geweest. Wat een dokterbezoeken bij jullie zeg. Sterkte ermee. Marleen...dat is kl*te van je camera. Mag toch hopen dat je de camera alsnog krijgt toegestuurd. Simone...ook al zo'n bezige bij. Nou ja zeg, wat raar van die sint...had hij betre helemaal weg kunnen blijven. Heb je al bericht of het doopfeest doorgaat? Wat vervelend van het lengteverschil. Hopelijk krijg je straks te horen dat het onschuldig is. Mielen....ergens bij het topic te koop gevraagd staat een link van een mevrouw (blijkt ook op marktplaats te staan) die alle knuffels heeft. Er is een grote kans dat zij die heeft. Kwebbel
Hier dus van het weekend een geweldig feest gehad. We zijn ook ontzettend verwend door iedereen. We hebben van onze families een fotoreportage aangeboden gekregen van een uur voor het hele gezin. Inclusief een foto van 40 x 40 en een lijst die we zelf mogen uitzoeken. Daarbij de 30 mooiste foto's. Super he! Daarnaast heb ik voor mijn verjaardag van mijn vriendinnen een saunabon gekregen.....14 december gaan we met z'n 4-en naar de veluwse bron. (schijnt een nieuwe te zijn). Ik word opgehaald en thuis gebracht ) Daarnaast een nieuw horloge. Het is meer een soort bedelarmband met daaraan een klein rond klokje als "bedel". en nog veel meer van dat soort verwennerijen. Tijn heeft afgelopen nacht weer eens een keer doorgeslapen. Van half 8 tot vanmorgen half 8. Alleen lag ik laat op bed, want was laat thuis van mijn late dienst. Broodje eten wil nog niet echt. Korstjes gaan redelijk, maar van de rest moet hij nog niet veel hebben. En voor de zoveelste keer is hij verkouden. Maar ik moet zeggen het begint aardig te wennen. Kwebbel
Lekker dat Ryan zo goed slaapt. Weet je al weer meer? Cynthia, betershap voor Harmen. Hoop dat het snel weer over is. En fijn dat ze nu doorpakken met je spiraal, hopelijk heb je daarna ook minder last.. Simone, ik duim voor je mee! Mielenl, hier geen olifantenknuffel helaas.. misschien op marktplaats? Tinkerbel, van harte welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. En we zijn hier gek op foto's! Corina, morgen het helmpje van Jochem. Ik hoop iig dat het snel gaat helpen en hij er snel weer af is. Dikke knuf! Simone, Jasmijn had de laatste keer precies hetzelfde met de beentjes. En volgens onze huisarts zou zich dat met de groei moeten oplossen (als er niets uit de heupecho kwam tenminste). En de echo was bij ons ook goed, dus valt het allemaal wel mee blijkbaar. Bedenk me nu weer dat ik de uitslag van de heupecho alleen 'onofficieel' bij de echo heb gehad en nooit meer iets van de ha heb gehoord, zal zelf eens bellen.. Kwebbel, wat een leuke kado's!