Goedenavond allemaal. @ Simone, ik hoop dat ze nog iemand kunnen vinden voor de doop van Luna. @ Mielenl, Nee helaas die heb ik niet.. Maar ik kan nog even een kameraad van mij vragen of die er nog aan kan komen. Die werkt bij de HEMA. @ Isra. Wat een gedoe zeg die foto. Konden ze die andere 2 niet gewoon wegwerken op die foto.. @ Tinkerbel, welkom! En leuke foto hoor! @ Corina, Arme Jochem, tis wel dubbelop he.. Verkouden en dan morgen zijn helmpje nog.. @ Kwebbel, nou zo te lezen zijn jullie goed verwend. Leuk hoor zo'n fotoreportage.. Leuke foto's ook.. @ Simone, ik hoop voor jullie dat het lengte verschil niets ernstigs is idd.. @ Boni, vervelend dat het niet wil met kolven.. Hoop dat het nog weer een beetje opgang komt.. @ Marleen.. Ik ken het van Wayne. Ik vermoed idd ook een voorteken van een sprongetje.. Wayne is ook al zo onrustig.. Afwachten maar weer idd, voor de camera.. Ben nu wel benieuwd of je hem dit weekend nog hebt.. Nou.. Hier gaat alles zijn gangetje.. Ja behalve een onrustige Wayne.. Vooral 's avonds als we hem in bed leggen is het de laatste dagen helemaal mis.. Ik vermoed idd een sprongetje.. Maarja.. We moeten erdoorheen.. Wat mij wel opvalt is dat Wayne 's avonds veel boert, als hij groentehap heeft gehad. En het maakt niet uit of ik nu vers geef, of een potje.. Het lijkt wel of hij daar last van heeft. Ik overweeg om morgen even naar het inloopspreekuur van het CB te lopen, en daar vragen of hun een idee hebben wat het kan zijn. Tis namelijk al een paar dagen zo.. Mijn ouders hebben hun handen het afgelopen weekend er ook vol aan gehad. Gisteravond heb ik hem ipv groentehap, gewoon een bordje bambix gegeven, en toen had hij er geen last van. Nou ja en verder hebben wij vandaag de autostoel in de auto gezet. Wayne past niet meer in maxi-cosi. Hij zit met zijn hoofdje al op de bovenrand. En leuker nog, ik merkte gister dat hij rechtop gaat zitten in de MC als we in de auto rijden. DUs ik heb ff gemaild met het CB, of ik echt nog moet wachten, of dat hij al overkon. Ik had ook steeds meer moeite met het tillen van de MC, mijn polsen gaan steeds meer pijn doen. Het scheelt dat wij geen lange afstanden te hoeven rijden met de auto.. Dus donderdag gaat Wayne voor het eerst mee in zijn "grote jongens" autostoeltje.. Nou ja.. Ennnieeweej.Zometeen ff lekker alleen thuis.. Wayne slaapt eindelijk, en Ingman gaat voetbaltrainen.
Roel is ook bijna uit zn maxicosi gegroeid. Wij willen er van de week even een autostoeltje gaan kopen, want ik vind het nu niet veilig meer. Verder is Roel juist overdag onrustig. Na zijn laatste fles valt hij meteen als een blok in slaap en dan horen we hem de hele nacht niet, dus dat is dan wel weer fijn. Hij wordt wel wat vroeger wakker dan gewoonlijk. Nu rond 8.00 uur en voorheen rond 9.00 uur. Nog wel een nette tijd natuurlijk.
Och Simone..wat heeft dit nu verder te betekenen dan? Dikke knuf voor jullie. Ik heb Tijn al 2 weekjes in de autostoel zitten. gaat hier hardstikke goed. Kwebbel
~ Hoop dat het voor vrijdag iig wel weer gaat lukken. Heb dan 2 flessen nodig van 140 cc. Kolf morgen gewoon 's ochtends en 's middags. En dan kan ik morgenavond en donderdag nog wel een keer extra kolven om de flessen vol te krijgen. Ach en daarna is het alweer weekend. Gelukkig merk ik tot nu toe niet dat het bij het "live" voeden minder wordt, het is puur het kolven dat af en toe moeilijk is. Hoop dus toch nog een tijd te kunnen doorgaan met voeden.
meiden hartstikke bedankt voor de moeite allemaal! ik heb een extra oliemuisje weten te regelen via iemand op het forum. ben echt super blij (en mika ook) allemaal fijne snieklaas gewenst!
Wauw lekker veel gekletst vandaag . Ben nog even met school bezig maar dacht even 'snel' spieken. Nou echt snel was ik niet door al het bijlezen en onthouden . Super leuke foto's weer Kwebbel! Geweldig met die boodschappenkarretjes . Leuke cadeau hoor die fotoshoot, super! Mielen hier geen knuffel muis/olifant. Gelukkig heb je er 1 kunnen regelen . Isra wat een geneuzel zeg met die foto, daar word je toch NIET goed van . Wauw Nikita wat een ventje die Jari, hij is Mats dik voorbij . Tinkerbel WELKOM wat een knap mannetje heb je! Corina nog gefeliciteerd met Jochems vermaandag! . En heel veel beterschap voor de kleine man. 4cats balen zeg die nachten . Beterschap voor de kleine snelle meid. Simone, even schrikken inderdaad met die beentjes.. Boni, kolven gaat hier nog wel, maar heb voor de zekerheid ook een pak voeding in huis gehaald. Altijd fijn om achter de hand te hebben.. Gisteren met Mats naar het cb geweest. Hij is 200 gram afgevallen. Was ik al wel 'bang' voor. Hij heeft 5 dagen hoge koorts gehad en een week haast niet gegeten. Maar vond 200 gram toch wel veel hoor . Op het cb maakte ze zich niet echt druk. Moet over 2 maanden pas terug, maar wil in de tussen tijd wel even een keer gaan wegen. Lengte is nu 69cm en gewicht 8675. Mats is verder weer helemaal opgeknapt. Fruit eten gaat redelijk, groente gaat nu helemaal niet. Hij eet niks, alleen courgette . Lijkt er wel een beetje op of we weer van voren af aan moeten beginnen. Erg jammer want het ging zo goed. Naja het is niet anders. Morgen crematie van die moeder van die mentorleerling. De klas en ik hebben speciaal een uitnodiging gehad dus we gaan er ook met z'n allen heen. Lijkt me voor die jongen erg fijn als we er allemaal zijn. Pff zie er wel een beetje tegen op hoor....
Jeetje Booky, veel sterkte morgen! Kan me voorstellen dat die jongen het wel fijn gaat vinden dat jullie er allemaal zijn... pff maar wel zwaar inderdaad. Dikke knuf! En hoop dat Mats snel weer de lijn omhoog vindt met zn gewicht!
Jeetje was net ff bij de baby vd maand aan t kijken (moest nog ff stemmen op Jasmijn, hihi hint) maar wat doen er deze maand veel mee!
Sterkte morgen Booky! Zal zeker heftig zijn.. Wat vervelend ook dat het eten even niet zo goed gaat... Roel heeft vanavond voor het eerst een papfles gehad voor het slapen gaan. Doen jullie er veel in? Ik heb 3 eetlepels in de fles gedaan. Het is dan niet echt dik.
Goedemorgen, Tinkerbel wat een gave foto! (bekende kleertjes trouwens ) Wow Nikita dan is Jari goed gegroeid. Balen Simone, hopelijk is het niets ernstigs. Is wel even schrikken Booky, heel veel sterkte vandaag! Lijkt me niet makkelijk. Komt wel goed met Mats z'n gewicht, hij is natuurlijk best beroerd geweest. Hij zal het de komende dagen wel inhalen hoor! Heeft Jochem ook een keer gehad. Marleen, met papfles doe ik er idd ook maar 4 lepels ongeveer in. Anders krijgt ie het er niet meer uit. Nu doen we pap met lepel en zijn het bijna 8 lepels. Heej steeds meer kleintjes in de 'grote' autostoel. Jochem zit er al bijna anderhalve maand in. Gaat prima. Hij vind het helemaal geweldig! Vannacht heeft Jochem gelukkig de hele nacht door geslapen. De afgelopen 2 nachten was echt een ramp, door al dat gehoest. Hopelijk is de koorts nu ook wat gezakt. Straks helmpje halen. Weet niet meer wie er naar vroeg. Maar het is de bedoeling dat Jochem het helmpje 4 maanden lang, 23 uur per dag gaat dragen. Tussentijdse controles zijn er niet echt. Tenzij hij drukplekken op z'n hoofd krijgt, dan is zn hoofd wat gegroeid en zal de helm wat aangepast moeten worden. Denk alleen dat hij hem vandaag nog niet op kan, omdat hij koortsig is. Straks ff vragen.
Simone....hoop voor je dat het meevalt Luna dr beentjes meid! Marleen... Nou hopen dat die camera er dan ook echt in het weekend is! @ Alle sinterklaasfans Ik ben normaal niet zo van de sinterklaas, maar ik heb er nu toch wel zin in! Thuis pakjesavond met lekkere hapjes en als Tygho zn bed in gaat lekker een filmpje kijken met vriendlief. En zondag met schoonfamilie sinterklaas, waarschijnlijk komt de sint ook echt langs! helemaal super natuurlijk! hihihih inspector kwebbel (en het leuke is als het deuntje doet en dn gadget vervangt door kwebbel, lijkt het ook nog! tududududu inspector kwebbel! )
Ja maar dat ligt aan mij hoor! Ik heb geen niet de tijd om deze week ook nog naar het ziekenhuis te gaan. En die spiraal idd...weg ermee, word er niet goed van!