April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Aaaaah wat ontzettend schattig zeg! *smelt*
    maar idd het denkvermogen van onze kerels.... :)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihihihihih Dat zal ze vast lekker hebbengevonden... wij deden daar een drupje van aan de speen als tygho moeilijk in slaap viel(in die periode dattie moeilijk sliep) dan wassie zo weg :) lekker zeg al die zoetigheid!
    Nu gelukkig niet meer nodig...vaak niet eens een speen :O

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier nog niet... denk dat ik dinsdag ga beginnen :D
    Ik hou zoooooooooo van kerst!
    Gezellig met lampjes en muziekjes :D

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha ik zie het al helemaal voor me...
    Bokspringen/ringzwaaien/trefballen :)

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Boni wat een ontzettende leuke banner heb je.

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Ja, ben al lekker in de kerstsfeer! Had weer zin in wat anders...

Is ook de foto die ik op onze kerstkaart heb gebruikt.

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Erg mooie banner Boni!

8. Neehoor.. Ik heb mijn mannetje ook aangemeld, maar idd, ik kan ze er ook niet tussen vinden.. Raar... Snap er ook niets van..

9. Goedemiddag!

@ Cyhthia, ben benieuwd naar je haar..

@ Marleen, ik hoop met je mee dat je camera bezorgd gaat worden vandaag.

@ Isra, ik kan me best voorstellen dat je een beetje teleurgesteld was, zeker als je jullie 1e sinterklaas anders had voorgesteld.. Jammer
    Wayne drinkt momenteel ook slecht van zijn flessen hoor.. Alleen de laatste fles, maar de 1e en 2e fles niet. De 1e fles wil hij helemaal niet meer, en de 2e fles drinkt hij ongeveer 100cc, en dan duwt hij hem weg. Ik had het CB ook al gebeld wat ik daaraan kon doen, en het schijnt de leeftijd te zijn, en daar werd mij geadviseerd om het in te dikken, en het met een lepeltje te geven. Dus gewoon pap.. Zodat hij het wel binnenkrijgt..

Trouwens lief verhaal van je vriend. Idd Wicky is wel megazoet, maar voor een keertje kan het echt geen kwaad lijkt mij..

@ Boni, hahaha pure diksap.. Zo dat zal idd zoet geweest zijn zeg.. Mooie banner heb je ook!

Hier is Sinterklaasavond ook gezellig geweest. Wij hebben het nog niet echt gevierd. Wij zijn daar denk ik net ff te nuchter voor. Wayne heeft er nog geen benul van, dus hoeft het voor ons ook niet uitgebreid gevierd te worden. Volgend jaar wel, maar dan is hij al ruim 1,5jaar dus dan moeten we.. Dan gaan we het ook vieren met de opa's en de oma's. Tenminste dat is nu het plan.

Wayne heeft gister wel wat kleine kadootjes gehad, 2 boekjes van Nijntje, 1 Nijntje tuimelaar, en 1 Bumba knuffel. Alleen hadden we hem net zo goed een rol inpakpapier kunnen geven, dat vond hij interessanter dan zijn kadootjes zelf..

Vanmorgen zijn Ingman en ik samen naar de stad geweest, Wayne bij mijn ouders gebracht, was maar goed ook, want het was toch een partij druk. En dan van die mensen die totaal niet kijken waar ze lopen.

Voor Wayne hebben we al een nieuwe outfit voor de kerst gekocht.. Gewoon een grijze broek, en een leuk bijpassend shirtje erbij.
    En ik ging opzoek naar nieuwe laarzen, zwarte, en toen ik aan het passen was zag Ingman voor zichzelf ook een paar zwarte schoenen.. En dat juich ik toe, want hij loopt altijd op nikes. Dus als hij wat ziet, dan ben ik altijd erg enthousiast als hij gewone "nette" schoenen wil.

Verder een magnetronpannetje en wat bakjes bij de Xenos gehaald. Kan ik makkelijk Wayne zijn hapjes klaarmaken. Alles in 1 pannetje, bv Worteltjes en de aardappeltjes.. FF fijnstampen en een portie eruit, en de rest wat teveel is in de vriezer.

Nou ja.. En toen naar huis, mijn schoonouders zouden op visite komen, maar die belden af, mijn schoonmoeder heeft weer es hoofdpijn..

Wij gaan hier dinsdag de kerstboom opzetten, maar ik heb laatst zo'n raamding gekocht, en ik denk dat ik die zometeen alvast maar in het raam zet.. Gezellig..

Ik vind kerst altijd wel een leuke tijd. Gezellig, al die lichtjes, mooie muziek.. Vooral dit jaar kijk ik erg uit naar de kerstdagen, onze eerste kerst met Wayne.. Voelt een beetje als een speciaal moment... Raar he..

10. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik geef die van 4 mnd nog steeds :D

11. Wayne krijgt trouwens regelmatig een kuipje Yoghurt van Olvarit.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Het is niet mn meest charmante foto...maar je kunt mn haar wel goed zien :)

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik vind het wel een hele mooie foto Cynthia! Je haar is ook erg leuk! Helemaal goed! Ik wil ook een ander model en ik geloof dat ik dit model ook wel wat voor mij vind.. Maar of ik het ook echt durf weet ik nog niet :)

14. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente

Ik vind het ook mooi! Zowel de foto als je kapsel. Goed gelukt!

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Oh ik ben zóóóóó blij! Mijn camera is vanmiddag bezorgd! Ik heb er een paar foto's mee gemaakt en hij is super snel en hele mooie foto's dus gaat echt goedkomen!

Verder vanmiddag een autotstoeltje gekocht voor Roelemansje. Hij zat er in als een prinsje. Zo leuk om te zien! We hebben m meteen maar in gebruik genomen.

16. @ Cynthia, mooi! Ziet er goed uit zo!

@ Marleen, gelukkig dat je camera er nu eindelijk is. Wat voor autostoeltje is het geworden?

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    YES Marleen!
    Fijn dat de camera er is :D

Dames bedankt voor de complimenten.
    Ik wist eigelijk niet zo goed wat het mooist zou zijn...

heb gezegt: ik wil model, het moet volume krijgen en dus in laagjes geknipt worden, het moet vast kunnen maar ook los niet lastig zijn hahhaha
    Dit kreeg ik :)

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb een maxicosi stoeltje gekocht. Prima ding volgens mij.

Ik heb je foto ff opgeslagen Cynthia... Ik hoop niet dat je dat erg vindt. Maar ik denk dat ik dus ook zoiets model wil en dan kan ik het laten zien aan de kapster! :D

19. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo kleine meid ligt weer in bed. Ze was wel moe, heb haar erin gelegd en heb haar niet weer gehoord tot nu toe.
    Boniman is naar FC Twente dus ik zit alleen thuis.. lekker achter de laptop. Zal me wel vermaken vanavond, haha.

20. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Heb een soort dagboekje voor haar bijgehouden, vanaf de geboorte. Met wie er allemaal op bezoek is geweest en wat er is gebeurd. Maar mis een paar weken middenin. Dus ben via mn foto's, site en hier aan het aanvullen wat er toen allemaal te melden viel. Mooi werkje als je alleen thuis bent.

Deel Deze Pagina