Ja is ook, ik had alleen die grote doos van v-tech en 2 setjes kleertjes De opa's en oma's vonden het minder moeilijk denk ik
niet normaal he! Maar ja Esmee dr berg was nog groter En ze willen het wel eerlijk houden, allebei de kids ong evenveel...
Vreemd hé! Misschien omdat het weekend is. Dat het pas morgen wordt bijgewerkt. Ik heb hem nu ook opgegeven voor Ik ben de leukste.nl
Goedemorgen Ryan heeft echt zo'n last van zijn tandjes. Gisterenavond regelmatig na boven gelopen om hem even te troosten. Heb ook wel een paar keer dentinox erop gesmeerd. Maar ik dacht wel dat het een moeizame nacht zou worden maar dat viel dan weer helemaal mee. Maar 1 keer ben ik eruit geweest voor hem. En dan vanochtend is hij weer zo vrolijk als wat. Af en toe snap ik er niks van! Ik had Ryan idd ook al aangemeld bij ik ben de leukst.nl Het is hier heerlijk weer, wel koud maar een strak blauwe lucht dus vanmiddag even lekker wandelen met zijn 3tjes en de hond. Ook ga ik de kerstboom opzetten. Morgen wordt trouwens mijn spiraal eruit gehaald. Ik ga nog wel een paar maandjes aan de pil. Maar heb het helemaal gehad met dat spiraal. Van de week heb ik s'nachts de halve nacht wakker gelegen, het voelde gewoon alsof ik weeen had. De volgende dag gelijk de HA gebeld om hem eruit te laten halen.
Fijn dat Ryan zo goed heeft geslapen. Hier ook al lekker gewandeld met z'n drieën en de hond. Kerstboom staat ook al klaar in de garage.. haha. We krijgen wel eenzelfde zondag zo...
Hoi hoi, Wil effe laten weten dat ik eindelijk na bijna 3 weken weer internet heb, maar nu geen tijd heb om te lezen en te reageren. Hopelijk vanavond nog even. Maar in ieder geval ben ik weer bereikbaar. Jippie.
Astrid, welkom terug! Ben benieuwd naar hoe het jullie bevalt in de nieuwe woning (en spam uiteraard!)