April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Mats heeft hier iets nieuws geleerd van papa. Hij is nu volop aan het kruipen en kruipt soms ook naar dingen toe die NIET mogen ;). Papa zegt dan 'nee' en schudt met zijn hoofd. Als papa nu alleen 'nee' zegt, gaat Mats zelf met z'n hoofd schudden, hihi apie ;)

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ook jij hebt het dus helemaal gehad...
    Hier gaatie er woensdag uit!
    Verschrikkelijk die krampen, idd net weeen(beetje zwakker maar toch...)

Simone, wat een berg spul zeg!

Leuke sinterklaas spam allemaal!

Astrid, welcome back!

Hahahahaha Booky, kleine apie Mats van jullie, zie het al helemaal voor me!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zo weer een druk weekend erop zitten...
    Het vrijgezellenfeest gister was erg geslaagd, 4 uur vanacht thuis :)
    De bruid in kwestie moest in een witte overal lippenstift kusjes van mannen verzamelen, en het is goed gelukt hahahaha.

Vanmorgen helemaal verslapen :O
    Ook niet naar de kerk geweest dus, maar wel daarna even naar mn nichtje toegeweest.
    Aan het eind van de middag hadden we sinterklaas bij mn schoonmoeder.
    Weer lekker verwend :D
    Maar wel blij dat het weekend erop zit :eek:l:

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wat een boeven zijn het toch hé! Leuk hoor ;)

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Wat grappig! Hihi...
    Hier vandaag weer een keer "mama" gehoord, maar of dat nou bewust was.. Maar we zaten er beiden bij, het was niet te missen!

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja echt zo grappig, dat hij dat soort dingen nu na aan het doen is :)

@ Missc, klinkt als een geslaagd feestje :whistle:. Aankomende week ook zo'n drukke week of relatief rustig?

7. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ahh bewist of onbewust, het lijkt me wel SUPER lief :)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    komende week ook druk.
    Morgen werken, en savonds visite,
    dinsdag bezig met het stukje voor de bruiloft en foto's af laten druk om de collage(met foto's van gister) te maken,
    Woensdag babyzwemmen misschien en naar de dokter.
    Donderdag mn opa helpen met spullen uitzoekn in het oude huis.
    Vrijdag weer werken en bruiloft....
    zaterdag verder spullen uitzoeken in mn opa en oma's oude huis,boodschappen en laatste dingetjes voor de doop regelen.
    Zondag word Tygho gedoopt en daarna nog feestje..

pfffffffffffffffffff

9. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ahh fijn die tandjes. Wel erg fijn dat de nacht mee viel... Hopen dat ze er snel doorheen zijn..
    PFf wat een gedonder met die spiraal :(. Dan zou ik hem inderdaad ook laten verwijderen...

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje Missc inderdaad weer een lekker druk weekje.
    Deze week hebben we ouderavond op school, dus ik ben bang dat ik er ook nog wel een paar avondjes zit...

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    das ook lekker booky... :(

Nog wat gehoord over de uitslag van de scan?

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Inderdaad druk Cynthia! Maar wel wat leuke dingen, bruiloft, dopen.
    En alvast succes woensdag bij de dokter, ik hoop dat dit helpt!

Hoe is het trouwens met je keel?

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    nope

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja idd, maar het blijft druk...

Keel gaat nog niet echt beter...denk dat het ooit een keer wel over gaat ofzo...vanzelf :rolleyes:

15. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Irritant dat ze niet weten waar het van komt en er niets aan kunnen doen...

16. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Heb toch maar een paar blz bijgelezen, het lukt me niet om alles te lezen van de afgelopen weken.

Marleen, leuke foto's van Roel, wat is ie al groot (maar dat geldt natuurlijk voor alle kindjes als je een goede maand geen foto's meer hebt gezien.

Simone, Luna is wel een heeeeel lief meisje geweest, gezien al die cadeautjes. :)

Isra, zielig van Ryan en z'n tandjes. Wel heel herkenbaar, hier ook eentje al een paar dagen niet te genieten, rode wangetjes en kwijlen (hele bakken vol) :( .Vervelend van het spiraaltje. Ik zou het eerst ook laten plaatsen, maar ben toch maar met de pil begonnen.

Boni, helaas nog geen spam (mis een kabeltje van camera naar computer). Maar het bevalt ons prima in ons nieuwe huis. Er zijn nog wel diverse dingen die nog gedaan moeten worden, maar het is een stuk
    ruimer dan ons oude huis, ik ben in 10 min op de fiets op m'n werk (voorheen 25 min met auto) en het is 5 min naar kdv. (voorheen 25 min). Dus een hele verbetering.Trouwens wat een geweldige banner van Jasmijn, echt een lieve foto.

Booky: 3 weken geen internet dankzij KPN/Telfort. Die zouden het op de dag na de verhuizing overzetten,maar kwamen op de maandag erna met het bericht dat het niet overgezet kon worden. :evil: Dus toen maar naar
    een ander gegaan, maar dat duurde dus wat langer. Het was een ramp voor mijn man omdat hij bedrijfaan huis heeft en nu bij zijn medewerkster thuis moest werken ipv zijn eigen huis.

Leuk dat Mats al dingen gaat nadoen zoals nee schudden. Het gaat zo snel met dingen die ze leren. Benthe reageert ook op alles wat Annika doet. Ze zijn elkaar ook aan het uitdagen en als de een aandacht
    krijgt, is de ander jaloers en wil ook aandacht.

En ook al aan de ouderavonden. Ik ben maandag en dinsdag-avond de klos met 10 min. gesprekjes. :cry:

Missco: dank je, leuk om te lezen dat jij er ook weer bij bent. Wel weer ouderwets gezellig.Ik ben niet van alles op de hoogte maar zere keel? Klinkt bekend. Ik heb ook al een aantal weken last van mijn keel
    en ben al 5 weken snotverkouden (dus alleen neusverkouden, niet hoesten).Beterschap en hoop dat het snel weggaat.

Dus ik ben weer een klein beetje bij. Zijn er verder nog spannende dingen gebeurd die ik moet weten?

17. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Nu nog over ons.

Het gaat dus goed in ons nieuwe huis. Helaas zijn de meiden wel veel verkouden en Wim en ik dus ook. Benthe gaat schuivend door de kamer en is bezig haar boventandjes te ontwikkelen, ze heeft er wel veel last van. Verder is haar haar goed aan het groeien en zijzelf ook. Volgende week cb, dus ben benieuwd. Ze wil trouwens niet meer op haar rug liggen. Niet op het aankleedkussen en in haar bedje draait ze zich ook op de buik waardoor ze niet meer kan slapen en soms om 6 uur al wakker is. Dat is wat minder. :(
    Annika is lekker aan het puberen en echt alles is NEE en ZELF DOEN. Knap irritant als je haast hebt. Maar nog steeds een lieve meid (tussen die buien door). ;)
    Ik kijk uit naar de kerstvakantie, want ik heb het helemaal gehad met m'n werk. Ik heb echt behoefte aan wat tijd voor mezelf om weer wat energie bij te tanken. Dus nog 2 weekjes afzien. :cry:

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Balen Astrid, dat je zo lang geen internet hebt gehad... Maar gelukkig nu wel weer!

Inderdaad lekker dat je snel kerstvakantie hebt en dat je dan weer wat bij kan tanken.

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Jeetje zeg wat een gedoe met dat internet. Zeker wanneer je man een eigen bedrijf heeft :evil:. Mooi balen, gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen :).

Ja erg grappig dat nadoen. Erg leuk leukt me dat dat de meiden zo op elkaar reageren. Voordeel van een oudere zus heh ;)

Boehh wij hebben dinsdag, woensdag en donderdag avond ouderavond. Zou morgen wel eens even langs school rijden en kijken op welke avond(en) ik de sigaar ben. Ik ben daar zooo slecht in heh 10 minuten :confused:, denk dat ik maar een eierwekker ofzo mee gaan nemen :)

Fijn dat met de meiden en jullie alles goed gaat. Beetje jammer van de verkoudheidjes maarja, hoort erbij heh ;)..
    Heerlijk heh nog 2 weekjes :). Hebben jullie ook nog 2 drukke weken? Hier word ik er niet echt vrolijk van, ouderavond, nog een avond een kerstborrel (mogen een boek uitzoeken van 25 euro), nog een disco avond, afscheid van een collega. Man man man het houdt niet op. Lijkt wel of alles in de laatste twee weken gepropt wordt.....

20. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ja, ook zo lekker druk hier. Moest afgelopen vrijdag op vrije dag sinterklaas vieren met m'n klas en over 2 weken moet ik eigenlijks ook voor de kerstviering komen, maar ik denk dat ik dat niet doe. Wij mochten ook een boek uitzoeken uit een beperkte lijst, zat niets leuks tussen. Hier ook nog afscheid van collega (mijn duo-mentor), en er is nog geen opvolger, dus na de vakantie hebben ze een probleem met mijn mentorklas. (Let niet te veel op mijn geklaag, ik ben school echt helemaal zat, :sick: zit er zelfs over te denken om ander werk te zoeken, weet alleen niet wat?) :( :-k

Deel Deze Pagina