April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ben ik er eindelijk weer is er verder niemand? :cry:

;)

Ik ga lekker slapen,
    Truste.

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    HEEL herkenbaar. Ben sommige dingen ook echt onwijs beu bij ons op school :(. Kan het me goed voorstellen... Ik zit ook wel eens te denken aan wat anders, maar idd wat?

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik denk ook best vaak: "Is dit het nou?" qua werk.. Maar ik weet ook niet goed wat ik nu wel wil.. Iets met fotografie lijkt me helemaal leuk dus wie weet...

4. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Lastig heh Marleen..... Ja fotografie lijkt me ook helemaal leuk. Eerst maar eens een mooie camera kopen en iets van een cursus gaan volgen...(later als ik groot ben ;))

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Boni leuke Sinterklaas Spam.

Astrid wat fijn dat jullie weer internet hebben.

Booky haha wat een scheetje Mats dat hij NEE schudt met zijn hoofdje, maar begrijpt hij ook dat het NEE is :)

Miss lekker hoor dat hij er bij jou ook uitgaat. Oh dus jij vind het ook niet als weeen voelen? Ik had me er iets heel anders bij voorgesteld. Ik zag ook al dat je een topic had geopend bij anticonceptie. Brrrrrr rot ding!
    Fijn dat je weekend zo geslaagd was.

Astrid wat vervelend zeg 3 weken zonder internet maar vooral ook omdat je man nu niet thuis kon werken. En heerlijk hoor nu overal zo dicht bij wonen. En zo te lezen best druk en heftig 2 van die kleintjes. Ahhh Benthe die alleen maar op haar buik wil slapen en Annika ZELUF DOEN, maar ook wel weer een hele leuke fase lijkt mij (idd behalve als je haast hebt :) .
    En die vakantie kan ik me heel goed voorstellen vooral na zo'n verhuizing.

Booky vind die eierwekker wel heel leuk, midden in een gesprek trrrrrrrrrrrrring, sorry mevrouw u moet gaan :)

JAAAAAAAAAAAAA meiden fotografie is heel leuk :) ik heb al diverse cursussen gedaan, maar wil ook de fotovakschool gaan doen. Er is daar 17 januari op een opendag en daar ga ik naar toe en waarschijnlijk ga ik die opleiding dan ook doen, ook helemaal zin in.

6. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vandaag een leuke dag gehad.

Vanmiddag heerlijk gewandeld, t'was echt super lekker weer.

Daarna de kerstboom neergezet, het is gelijk zo gezellig in huis. Ryan vind het reuze interresant zon gekke boom met lampjes in de kamer, hij ligt er continu onder en die takjes vind hij ook maar raar aanvoelen :)

En vanavond lekker gegourmet met zijn 2tjes, echt super leuk. Gisteren bij de AH waren de gourmet schotels in de aanbieding, dus ik dacht ach waarom altijd maar met kerst en niet nu?

7. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Isra: Ik ben me ook aan het orienteren op verschillende dingen. Heb ook al naar de fotovakschool gekeken en er is nog een andere opleiding ook. De fotoacademie. Daar is mijn nicht nu mee begonnen en vindt het erg leuk! Ik denk dat ik dat ooit ook wil gaan doen. Maar eerst maar even een cursusje doen :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames!

Astrid wat een ***service van de Kpn zeg :(
    Gelukkig nu weer internet.

En wat veel dames die hun beroep zat zijn...
    Ik heb ook al eens zitten denken aan een cursus fotografie en dan daar mn beroep van maken.
    (zou leuk zijn, kunnen we met zn allen tegelijk beginnen, via internet samen huiswerk maken :))
    Maargoed...het is geen goedkope hobby...al die lampen e.d

Isra... het zijn net zwakke weeen steeds, die krampen. Om gek van te worden!
    n het meest vervelende is hier: ik menstrueer over 3 weken verdeeld 3 of 4 ochtenden... en voor de rest alleen maar viezigheid en slijm... teveel voor een inlegkruisje, maar 3 weken lang tampons gebruiken is ook niks :|
    Rotding! BAH

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tygho's Sinterklaascadeautjes

10. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben van plan om vanmiddag naar de kapster te gaan. Even een nieuwe coupe! Ik neem jou mee Cynthia! ;) Ik vind het helemaal leuk wat je nu hebt dus ik wil ook zoiets! Ook nog even een ander kleurtje erin denk ik en dan is het weer helemaal oke! Ik ben nu blond, maar vind donkerbruin met een rode gloed wel wat, beetje mahonieachtig of zo...

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Haha Marleen waar een zwangerschapsforum al niet goed voor is :) Nou ik ben heel benieuwd naar je nieuwe kapsel, ook even spammen he.

Tygho is ook al zo lekker verwend door de Sint.

Nou Miss bij jou ziet het er idd ook niet zo rooskleurig uit, die menstruatie. Kan ik me heel goed voorstellen dat je geen 3 weken lang tampons wil gebruiken. Van de week s'nachts waren het geen zwakke weeen bij mij hoor, maar ik had het idee dat het 8 cm weeen waren :( zoveel pijn had ik. Ik was het die ochtend dan ook zo zat dat ik gelijk gebeld had naar de HA, maar mijn eigen HA was er vanmiddag pas weer. UIteraard mocht ik ook bij een ander, maar wilde toch liever bij mijn eigen HA.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Marleen, ik voel me vereerd! :D

Isra...soms zijn het idd zwaar heftige krampen.
    Maar helaas voelt het tijdens de menstruatieperiode constant als 4cm weeen :(
    en dan af en toe die 8-9 cm weeen als piek ertussen :cry:
    Ben het helemaal zat...

hihi mn oppaskindje is met een afstandsbestuurbare auto aan het rijden en Tygho ligt heel gefascineerd te kijken :)

13. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hihi Marleen wat leuk dat je cynthia meeneemt naar de kapper ;). Ben benieuwd naar het resultaat :)

hmm dames klinkt lekker zo'n spiraal :(. Kan me voorstellen dat jullie dat ding liever kwijt dan rijk zijn..

Net even naar school geweest, Mats mee. Haha was weer erg gezellig. Heb (gelukkig) alleen morgenavond ouderavond van 19.00 uur tot 21.50 uur. Erg gaat elke 10 minuten een bel. Moet nu echt dan stoppen en anders een andere afspraak maken, anders zit ik er de volgende ochtend nog :)

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja gezellig he dat ik meemag naar de kapper :)

Hahahahaha kletskous...10 minuutjes he ;)
    kan me voorstellen dat je het liever met 1 avond gehad hebt :D

15. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja en het is een beetje lullig als ik veel uitloop voor de volgende heh. Zeker als je als laatste aan de beurt bent en ik loop een half uur achter :confused:

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuke spam gezien.

Marleen....ben benieuwd naar je kapsel. Wel foto plaatsen he. Ik heb nu ook roodbruin haar. Een erge warme kleur.

De dames met een spiraal...wat een ellende. Alleen al om die reden heb ik nooit aan zo'n ding willen beginnen.

Astrid...super dat je in je nieuwe huis zit. 3 weken zonder internet is inderdaad afzien, maar ik vind het nog meevallen. Wij zaten met de verhuizing 3 jaar terug ruim drie maanden zonder :(
    Maar gelukkig ben je er weer.

Vanmorgen met Eva voor controle bij de kinderarts geweest ivm astma-klachten. En alles was weer goed. We hoeven niet meer terug te komen en Eva kan nu gewoon de onderhoudsdosering blijven gebruiken.
    Dus helemaal happy.

Kwebbel

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha ja idd... beetje lullig... :)

Kwebbel ik geef je groot gelijk!
    Toen ik over de mirena las dacht ik echt het licht te hebben gezien...
    pff wat ben ik daarop terug gekomen zeg.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ow en natuurlijk harstikke fijn dat de astma gewoon met de onderhoudsdosis onder controle gehouden kan worden! super :D

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Ja al die ellende weerhield mij er ook van zo'n ding te laten plaatsen..

Wat een super goed nieuws! Fijn zeg dat jullie het met de onderhoudsdosis onder controle kunnen houden :whistle:

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    JOEHOE ik ben zo blij want mijn spiraal is eruit. Voel me eigen stukken beter haha, dat kan natuurlijk helemaal nog niet :D , maar dat zal wel tussen me oren zitten!

Nou miss ik dacht ook het licht gevonden te hebben met het spiraal, nou ben ik daar effies vies van terug gekomen. Maargoed ik heb het geprobeerd en het was leuk en vooral lekker geweest als hij niet zoveel bijwerkingen gaf, maar helaas.

Kwebbel kan me voorstellen dat je helemaal happy bent dat Eva niet meer terug hoeft te komen.

Booky wat lekker alleen morgenavond gesprekjes. En ook wel fijn dat er een bel gaat :) de laatste zal er anders idd niet zo blij mee zijn als het een half uur uitloopt.

Deel Deze Pagina