April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Ingrid77:
    Die kleine man van mij stond er nu bij hoor op de Nutricia site. Dus je hebt kans dat die van jou er nu ook bij staat.

2. Goedemiddag.

@ Tinkerbel. Dankjewel, ik ga gelijk ff kijken of die van mij er nu ook bij staat..

@ Isra, Miss en Kwebbel. Hier iemand die wel blij is met de mirena.. Nu wel tenminste.. Ik heb het ook 6 maanden aangekeken, omdat ik in het begin vooral veel buikpijn had. Maar inmiddels is het helemaal weg.. Wel wordt ik gewoon ongi, maar echt stukken minder dan voordat ik zwanger was.. Dus ik vind het wel fijn.. Maarja..

Hier vandaag een lekker dagje gehad.. Morgen de kerstboom opzetten. Eerst de lampjes in het raam verder ophangen, dat doe ik als Wayne op bed ligt, en de kerstboom opzetten, doe ik als Wayne wakker is, dan kan hij meekijken. Ik ben toch zo benieuwd naar dat koppie..

Wayne lijkt ook weer in zijn gewone doen te zijn. Mits we maar heel consequent zijn tandvlees Dentinoxen en 3 keer per dag Chamodent geven, dan heeft hij niet veel last van zijn doorkomende boventanden.

Verder hier geen bijzonderheden. Zit me stilletjes aan te verheugen op donderdagavond.. Ga ik met mijn vriendin naar Groningen, naar het concert van
    Jan Smit, met voor ons als hoogtepunt het voorprogramma, verzorgd door de 3js..

3. @ Tinkerbel. Nu staat Wayne er idd ook tussen..

4. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik ben weer terug van de kapster. Flink korter! Alleen nu nog geen geverfd haar. Doe ik later nog een keer.

Fijn dat je spiraal eruit is Isra!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Nou, ik heb even op Wayne en Thomas gestemd. Jasmijn staat er nu inderdaad ook op!

6. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Isra, leuk de fotovakschool. Waar ga je m doen?
    Hier ook een goede fotocamera maar het blijft bij hobby-en, heb de tijd er niet voor om me er echt in te verdiepen...

Cynthia, Tygho is goed verwend! Leuke dingen allemaal..

Kwebbel, fijn dat de astma onder controle is. Moet ze nu 1 keer per dag puffen dan? Dat is wel te doen.. (heb zelf ook astma, nu een beetje lastig met de bv omdat ik van mn medicijnen er eentje niet mag gebruiken... maar goed, dat is ook maar voor een beperkte tijd).

Isra, fijn dat je spiraal eruit is. Inderdaad, ze stellen het wel mooi voor maar wat valt het blijkbaar tegen..

Ingrid, fijn dat Wayne weer is opgeknapt. En veel plezier bij de 3js.

Marleen: SPAM! Ben erg benieuwd...

7. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Ingrid77:
    Fijn! dat die er van jou er nu ook bij staat.

Zeg vraagje aan alle mama's, voor de kindjes met al tandjes. Komt het bij jullie ook wel eens voor dat ze een bruin vlekje op hun tandje hebben?
    Is vast niks, maar vind het zo raar. Zijn nieuwe tanden.

8. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Trouwens, die wedstrijd van ikbendeleukste snap ik ook niet veel van. Het lijkt wel alsof je alleen maar vrienden en familie kan laten stemmen.
    Ik zie alleen maar zoekopdracht, je ziet nergens overzicht baby's. Dat is dan toch niet eerlijk, dan wordt het gewoon een spelletje wie heeft de meeste vrienden en familie heeft!

Offf, kijk ik er overheen?

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    mmm kan het ook niet echt vinden bij www.ikbendeleukste.nl.
    Dit is nog niet de echte verkiezing trouwens, maar een maandelijks iets. Maar elke keer dat je de beginpagina van een baby opent kun je weer stemmen, ook al heb je dat net gedaan..
    Maar goed, het gaat om het meedoen toch, wil gewoon Jasmijn een beetje showen haha!

10. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hoi hoi,

Even een ego berichtje want ik heb niet veel tijd. Ik lees verderop deze week wel even bij.
    Gisteren sinterklaas gevierd en dat was echt leuk. Alyshia heeft volop genoten van het uitpakken van de cadeautjes maar vooral van het papier. Ze is goed verwend. Papa en mama trouwens ook.
    Verder niet zo'n lekkere nacht gehad want wij lagen wat later (i.v.m. sinterklaasfeest) op bed en toen we bijna sliepen had Alyshia waarschijnlijk erg last van haar buik waardoor ze het op een gillen zette. Half flesje gedronken waarna ze de boel er weer eens ouderwets ondergepoept heeft. Hierna is ze wel lekker gaan slapen maar toen was het inmiddels al 1.00 uur 's nachts. Om 5.30 uur ging de wekker weer :(
    Verder ben ik zelf alweer niet helemaal in orde. Ik loop nu alweer een week lang met kiespijn en kon ik vandaag niet naar mijn afspraak omdat de tandarts ziek was. Morgen gaan we voor de herkansing. Ook heb ik al 1,5 week lang last van een heel vol en stekend gevoel in mijn voorhoofd waardoor ik maar moeilijk kan bukken (en dit gaat al moeilijk als je in de kinderopvang werkt) Heb morgen dus tussen de middag een telefonische afsraak met mijn huisarts om te kijken wat we hier aan kunnen doen.

Nou een heel verhaal en sorry van het geklaag maar ik moest het even kwijt.

Ik kom verderop deze week wel weer bijlezen en reageren. nu ga ik over een ueertje lekker plat want ik kan mijn slaap nu wel gebruiken ;)

Fijne avond verder allemaal.

11. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hè vervelend Helga, dat je je niet zo goed voelt. Beterschap!

12. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Oooh we hebben een mega mooie kerstboom hier!
    Zal hem later ff spammen....

13. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @boni001:
    Nu, zie ik het ook! De echte wedstrijd is pas vanaf Januari 2009. Ha Ha.

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen dames.

Hier een nare nacht gehad :(
    Tygho is heel slecht in orde, helemaal vol met snot en hoesten enzo.
    Heeft geslapen van half 9 tot 12 en toen was het schreeuwen en huilen... tot 4 uur bij ons in bed gelegen half slapend...toen weer naar zn eigen bedje en sliep meneer gelukkig, tot 8 uur.
    Hij is er niet minder vrolijk van maar heeft er wel echt last van...arm manneke.
    Komt bij dat ik ook niks te best in orde ben helaas.

Marleen, en was het geslaagd om mij mee te nemen naar de kapper? :) wel spammen he!

Isra, yeeeaaaaah weg met de Mirena!
    Ik mag morgen :D

Helga, wat een kl*t*nacht zeg! het zit ook allemaal niet mee he :( dikke knuf voor jou!

15. goedemorgen, hier ff mn berichtje van gister haha
    ik wilde het posten maar helaas, zw.pagina liet het niet toe en ik kon er niet meer op komen....

Heej dames,

ff heel ego hoor(sorry) maar probeer morgen bij te lezen.

Gister is Luna gedoopt, het was een geslaagde dag.
    'sochtends om 8u waren we al beneden om een buffet voor te bereiden en zijn de hele dag tot 9u op de been geweest.
    Mn meisje is wéér verwend.
    Van dr peter en meter kreeg ze een heel mooi iniminie pandora armbandje....echt zo mooi...
    En nog veel meer andere leuke speelgoedjes-kleertjes en centjes.

Vandaag is mn moeder komen poetsen, de hele beneden verdieping heeft n goede beurt gehad, en alle ramen beneden van binnen en buiten gezeemd... was wel ff lekker zo samen.
    Vanavond hebben we de kerstboom gezet, Esmee mocht de ballen erin hangen, vond ze helemaal geweldig natuurlijk...

Morgen gaat Esmee voor het eerst naar de basisschool, mn meisje een hele dag van huis, ben zo benieuwd hoe ze t zal vinden...

Luna is echt uit dr doen vandaag, je kan merken dat het veel te druk voor dr is geweest van t weekend..
    Wel eet ze nu dr fruit en groente heel goed, allebei de potjes gaan op nu.
    Ze eet nu met ons aan tafel in dr nieuwe kinderstoel, zooo gezellig!

Nou meidne kom morgen ff terug lezen hoor!

xxx

16. welkom terug! ;)

17. ahhh watlief!

18. weer een lekker druk weekje dus voor jou.... pffff

19. goed nieuws kwebbel!

20. Missc: Beterschap voor jullie!

Helga: Beterschap voor jullie!

Deel Deze Pagina