Goedemorgen, Boni ik wil de fotovakschool in Rotterdam gaan doen. 17 januari is daar ook de opendag dus ga daar ook sowieso naar toe en me even laten inlichten over het e.e.a. Tinkerbel hier nog geen bruine plekjes gezien op de tandjes. H25 wat balen zeg kies pijn, pijn in je hoofd. Zal die pijn in je hoofd geen verband hebben met je kiespijn? Lekker hoor dat jullie zo verwend zijn. Miss vervelend zeg weer zo'n nacht. Zielig hoor als ze zo snotterig zijn. Hopelijk gaat aankomende nacht beter. Simone gefeliciteerd met de doop van Luna, ze is alweer lekker verwend. En je andere moppie vandaag voor het eerst naar de basisschool. Gaat het met jou een beetje. Kan me voorstellen dat het moeilijk is, ze is ook nog maar zo klein en dan al een hele dag uit handen moeten geven aan de juf. Nou morgen mijn kleine man alweer 8 maanden. Ik dacht gisteren laat ik is gaan beginnen met de 8 maanden potjes. Nou absoluut geen succes, hij raakte helemaal van streek van de harde stukjes die erin zaten. Dus toch nog maar even de 6 maanden potjes aanhouden. Het drinken gaat hier natuurlijk ook al niet al te best, dus als hij met eten ook al helemaal van slag raakt, eet en drinkt hij straks helemaal niks meer.
Goedemorgen, @ Helga, beterschap meid.. @ Marleen, wel je nieuwe coupe ff spammen! Ben erg benieuwd. Hier verder weer een lekkere nacht gehad.. Zoals eigenlijk altijd. Nu we weer heel consequent chamodent geven, en zijn tandvlees regelmatig masseren met Dentinox, is Wayne weer in zijn gewone doen. Vanmorgen heb ik hier de kerstboom opgezet, en de lampjes bij het raam opgehangen. Vorig jaar had ik dat laatste niet gedaan, ik mocht van Ingman niet met mijn buikje op een keuketrapje gaan staan. En ik had er ook geen zin in. Nu dit jaar weer wel. Wayne vond het versieren van de kerstboom mega interessant. Ben benieuwd hoe hij het vind als hij zo beneden komt, nu hij ook helemaal klaar is, met de lampjes aan enzo. Dat heeft Wayne nog niet gezien, want toen ik net alle ballen erin had ging Wayne naar bed. Zijn dagschema is wel wat veranderd trouwens. Hij slaapt in de ochtend nog maar 1 uurtje, van half elf tot half twaalf. En dan 's middags van 14u tot 16/16.30u. En dan gaat hij om half zeven zijn bed weer in. En om half tien krijgt hij zijn laatste fles. Wij zijn de afgelopen tijd bezig geweest om zijn laatste fles om 19u te geven, maar dat gaf als resultaat dat meneer om half zes in de morgen alweer wakker was.. Dus dan maar gewoon ff wat later.. Nu meldt hij zich keurig rond 8uur in de morgen. Ach, het is ook wel gezellig nog, om hem 's avonds nog ff een fles te geven, en te knuffelen. Nou.. Hij meldt zich alweer. Ga hem zo maar halen. Krijgt hij een halve liga en een beetje diksap..
@Isra, Wayne moet ok nog niet veel hebben van stukjes in zijn eten hoor. Probeer het wel, maar echt lekker vind hij het niet... (net zijn mama vroeger)
Boni...in de winter smorgens en 's-avonds één pufje flixotide en zomers 1x daags. Ventolin in 1,5 jaar maar 1 x nodig gehad. Gaat dus erg goed. Marleen.....ik wil een foto zien Simone....fijn dat de doop geslaagd is. Mooi kado ook gekregen. Isra.....verlost van de spiraal Missco...hopelijk aankomende nacht weer meer slaap. Hier is het wit. En het sneeuwt nog steeds. Zoef.......ben isa ophalen. Kwebbel
ingrid, hoeveelste tandje komt er nu bij Wayne door dan? Hier is ook al duidelijk dat 19:00 absoluut niet haalbaar is. Ik neem het cb nu echt maar als richtlijnen want bijna alles wat ze zeggen werkt niet...(ze vergeten denkik dat elk kind anders in :wink) Tygho heeft nu 2 slaapjes overdag en gaat om 20:30 zn bed in (om 20:00 dan de laatste fles) hij slaapt: 11:00 - 13:00 16:00 - 18:00 20:30 - 07:00 En behalve nu hij ziek is, gaat dat SUPER! Heb wel geleerd dat hem uit bed trekken voor de laatste voeding een absolute NONO is
Heb Tygho al wel potje voor 8 maanden gegeven... tja die 4 dagen doen et em ook niet he. Hij heeft totaaaaaal geen last van de stukjes! Maar ff vraagje, als ik vlees door zn potjes wil doen(de eigen gemaakte) hoe werkt dat dan? Moet ik dan het vlees koken, of kan het ook gewoon gebakken en dan erdoorheen?
@ Miss, bij Wayne komt nu zijn 3e tandje door. Maar dat is de 1e aan de bovenkant. Maar zolang we maar consequent dentinoxen en chamodenten gaat het prima.. Wayne slaapt nu van 18.30u tot 21.30u 21.45 tot 8.u 10.30u tot 11.30u 14.00u tot 16.30u Dit zijn natuurlijk de ongeveer tijden.. Vind het wel een lekker schema, want nu kan ik in de morgen ook als hij wakker is, gewoon wat in het huis doen. En als hij dan's middags op bed ligt, heb ik ook ff tijd voor mezelf..
@ Miss en Kwebbel.. Het sneeuwt hier nu ook al een uurtje, en het begint nu ook wit te worden. Tenminste op de daken het gras en de bosjes.
@ Miss, het zijn hier ook maar inimienivlokjes, maar zolang die maar vaak genoeg blijven vallen, en een heleboel ervan, dan wordt het vanzelf wel wit.
Whaaa......tijn eet zomaar z'n broodje op Val bijna van m'n stoel. Hier ook zo nu en dan de 8 maanden potjes.....geen probleem. Vlees doe ik gewoon heel fijn snijden/maken en dat door het eten heen. Hier is het gebakken en dat gaat goed. (deed ik bij de meiden ook zo) Kerstboomtijd...gezellig. Wij gaan hem vanaaf halen en donderdagavond met de meiden optuigen. De ramen zijn al versierd. Missco ik zal wat wittigheid doorsturen als we hier genoeg hebben Kwebbel
Goed gedaan kwebbel! Het sneeuwt hier best hard nu Niet megavlokken maar wel veel JOEHOEEEEE thnx kwebbel... Ik had Tygho namelijk laatst een stukje kipfilet (gebakken) laten proeven... Was een groot succes Dus het lijkt me dat ik dat er zelf ook door moet gaan doen, vlees,kip,vis etc
Ik doe zelf nog niet elke dag vlees erbij. tijn krijt nu zo'n beetje 3 x per week wat vlees erbij. Joehoeeeeeeeeee.........bij jullie ook sneeuw. Isa gaat zo buiten in de sneeuw spelen. Haar boterham gaat bijna in z'n geheel naar binnen om zo snel mogelijk naar buiten te kunnen Kwebbel
Joehoe! Wayne heeft eindelijk het idee van een tuitbeker door.. Het heeft effe geduurt, maar hij snapt het nu.. Heeft net ongeveer 30cc gedronken uit zijn tuitbeker. Nog niet bijster veel maar het begin is er..
Hihi, ik vroeg Wayne net of hij ook even in de sneeuw wilde spelen, maar hij begon met zijn hoofdje nee te schudden..
Zo ben ik ook weer effe.. Hier helaas geen sneeuw...maar regen regen regen en das niet fijn als je 4x op en neer naar school moeten lopen a 10 min per keer. maar goed, de paraplu mee en gaan! Vanochtend moest ik wel ff een traantje laten hoor toen ik Esmee achter liet op school(lief Isra dat je er naar vroeg), maar ze heeft het zo leuk gevonden dan ze tussen de middag dr boterhma+cracker en wat poffertjes binnen 5 minuten op had, want dan kon ze weer terug! haha Gekke meid ook he! Mar goed, de juf zei dat ze vanochtend al heel goed met alles had mee gedaan. Had snel ff foto gemaakt toen ze aan tafel ging zitten vanochtend. En toen ik ze vanmiddag weg bracht stonden er gelijk 2 meisjes die naar dr toe kwamen lopen: Esmee ga je mee met ons spelen! Dus dat komt wel goed denk! Voor Luna is het ook wel ff wennen, want ja zij moet dr slaapjes aanpassen aan de schooltijdden natuurlijk. Vanochtend sliep ze van 9 tot half 11(was al half 7 wakker deze x) en nu ligt ze n kwartiertje op bed... En moet ze er om 3u weer uit.... Ga ff verder met mn kerstkaarten schrijven en de uitnodigingen voor esmee dr verjaardag!
@Simone, fijn dat het zo goed ging op school met Esmee. Ik kan me best voorstellen hoor, dat je ff een traantje moest laten vanmorgen. Tis toch een belangrijke stap uit het leven van Esmee.. Naar de basisschool.. Mijn overbuurvrouw zei laatst al. Geniet er maar van, want als ze eenmaal naar de basisschool gaan, gaat het heel hard.