April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik kook het altijd. Beter, minder vet. Ook al gebruik je geen olie of boter, vooral gehakt laat veel vet van zich zelf los.

2. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik heb net voor Thomas een afspraak bij de huisarts gemaakt voor morgen ochtend. Hij heeft al een tijdje een soort bult op zijn voorhoofd aan de rechterkant (boven de wenkbrouw) wij hebben hem ook, alleen bij hem is het net iets dikker. En elke keer denk ik, ach zal wel niks zijn. Maar zit me toch niet lekker, kan morgen om 9.20 langskomen.

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hallo dames, heb al een tijdje niet meegelezen, maar wil jullie toch even laten weten dat we een 2e prinsesje verwachten! Daimy krijgt een zusje! :D:D:D

4. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Meiden even snel een vraagje tussendoor.. Weet iemand hoe het gaat met cristel? Hoorde op de wandelgangen dat de kleine man in het ziekenhuis lag?..

En vermanen wat ben je stil.. Gaat alles goed met jullie? Hoe is het met hannah? Komt ze alweer goed aan?

5. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Sab wat gaaf een meisje! Gefeliciteerd :D:D Marcel heeft straks 3 meiden om zich heen.. LEUK

De echo is ook mooi duidelijk :D verder alles goed?

6. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Even bijgelezen.. vanmorgen al.. kijken wat ik nog weet.

Iig fijn dat iedereen een geslaagt sinterklaasfeest had! Hier was het ook gezellig en is dani lekker verwent.

Simone fijn dat de doop van luna geslaagt was en uiteindelijk nog doorging..

Cynthia leuk kapsel.. lekker kort he.. Marleen ben benieuwd naar jou kapsel.

Dani gaat erg hard met tandjes.. In een maand tijd is nu tandje 4 door.

Ik doe Dani nog geen vlees geven. Moet dat al?

Verder even een kleine update.. Dani heeft vandaag zijn laatste antibiotica gekregen.. Heeft een weekje een kuur gehad de kleine man had oorontsteking. Zo sneu :( hij blijft maar ziek en verkouden zijn.. gelukkig is hij sinds zaterdag erg opgeknapt en weer actief. Wil maar zitten en zitten en houdt het ook erg lang vol zo los..

7. @ Sab. Wat leuk, weer een meisje! Gefeliciteerd..
    Hoe is het verder met je?

@Esjuh, Fijn dat het met Dani wat beter gaat. Zielig dat hij een oorontsteking had.. Vind het altijd zo zielig als die kleintjes al aan de antibiotica moeten.

8. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Cynthia, vervelend dat Tygho zo slecht heeft geslapen weer. Beterschap!

Simone, fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad zondag. En sterkte vandaag, lijkt me inderdaad raar als je meisje voor het eerst naar school gaat.

Ben benieuwd naar jullie kerstbomen, zal de mijne ook nog ff spammen. Nog even een mooie foto maken dus..

Probeer hier ook drie keer per week vlees/vis te doen. Andere dagen gewoon groente en aardappel. Maar tot nu toe gaat alles erin als koek!

Tinkerbel, succes bij de huisarts. Inderdaad, als het je niet lekker zit kun je er maar beter even naar laten kijken. Beter een keer te veel als een keer te weinig...

Sab, gefeliciteerd! Had je al even gemist idd..

Esjuh, weet van Vermanen dat Hannah nu wel was aangekomen. Ze ging naar een alternatieve arts ivm mogelijke allergie bij Hannah.

9. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hihi, zit lekker te internetten onder het kolven. Even rust in een erg drukke werkdag...

Maar morgen lekker een extra dagje vrij! Boniman heeft de hele week vrij (moest z'n uren opmaken) dus ik neem ook een dag extra. Heerlijk!

10. Esjuh: Wat vervelend dat Dani oorontsteking heeft...
    Ik heb nix meer gehoord van Cristel, ja hoorde van cynthia toen dat Yorgos in z.huis lag...maar that's it.

Sab: van harte met nog een meisje.... lekkere drukke meidne boel strax in huis!

Esmee is weer thuis van school, ze heeft dr 1e werkblad al bij haha
    Al 1 werkje gemaakt vandaag op school.
    Ze vond het heel erg leuk, maar was blij ons weer te zien zei ze net!
    Morgen weer peuterspeelzaal en donderdag weer basisschool.

Hier staat de kerstboom ook, een kleintje(1.40m) op een tafeltje, heb geen plek voor een grote...
    Volgend jaar pas weer als de box weg is.
    Luna zit echt de hele tijd naar de boom/lampjes te kijken!
    Mn kerstkaarten zijn bijna allemaal geschreven, dus kunnen snel de deur uit.
    Heb n foto van de meiden dus snel weg, heeft iedereen hem lekker snel!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Simone wat goed dat Esmee het zo leuk had op school! Geeft toch een goed gevoel he :D

Esjuh, ook al haast met de tandjes die kleine man van jou. Tygho is ook in een maand tijd met tandje 4 bezig.

Sab, Wat leuk nog een prinsesje!

Boni, dat is nog eens urenvulling :)
    Lekker joh, boniman een weekje thuis gezellig :D

Harmen kon geen vrij nemen van zn overuren omdat ze te druk zijn op het werk..
    Dan maar een klein deel uit laten betalen... Altijd lekker in december he :D

En wat Cristel betreft, daar gaat het prima.
    Nogal druk maargoed, ze is niet de enige.
    Yorgos heeft idd in het ziekenhuis gelegen een maand geleden al.
    Al een flinke poos weer thuis.

12. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Simone: Gefeliciteerd met de doop van Luna!

@Sab: Hee, weer een meisje! Leuk hoor! Kunnen de zusjes straks lekker samen spelen en tutten.

@Esjuh: Balen van die oorontsteking...

@Isra: Pureer jij al het eten altijd? Of kook je nooit vers mee (je maakte de recepten uit Opperdepop toch) Ik prak het altijd en daardoor is het best grof en heeft hij wel gewend aan stukjes. Wel vervelend dat Ryan het niks vindt.. Dan inderdaad de 6 maanden potjes nog maar even. Is ook niet erg toch? Gaat het drinken wel iets beter nu? Komt vast door zn tandjes.. Denk je niet? Leuk de fotovakschool in Rotterdam. Lijkt mij ook helemaal super! Rotterdam is voor mij ook het dichtste bij denk ik.

Mn nieuwe haar bevalt erg goed (bedankt he, Cynthia!). Lekker kort en het lijkt een stuk voller nu. Een client die altijd op iedereen wat aan te merken heeft zei: "Marleen... als ik heel eerlijk ben.. "(en toen dacht ik: Nu komt het, hij gaat zeggen dat ie het niks vindt..) "Als ik heel eerlijk ben vind ik dit véééél leuker!" Dat had ik niet verwacht! Wel lief dat ie dat zei.
    Ik heb alleen helemaal geen leuke foto's dus ik ga niet spammen! :D

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dan moet je er 1 maken marleen!
    Heb ik ook gedaan....SPECIAAL VOOR JULLIE!

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ja, ik heb al een hele serie gemaakt gisteren :oops: Maar ik vind ze allemaal niet leuk!

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Kwebbel ik ben jaloers, bij jullie sneeuw! Heb je vanmiddag toevallig kunnen sleeen? Nou ik ook nog een paar daagjes en dan ga ik ook naar de sneeuw.

Wat fijn zeg dat sommige kindjes zich niks aantrekken van de stukjes. Mijn schoonmoeder zei al wel dat Ray er vroeger ook niks van moest hebben en zijn opa ook niet. Dus het zal wel een familiekwaal zijn. Het is nu nog steeds als ray stukjes in zijn vla heeft gaat hij kokhalzen hihi :)

Oh er wordt er 1 wakker reageer vanavond verder.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha ik vond de mijne ook niet leuk :)
    Heb de minst erge er uit gezocht voor jullie ;)

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Nou toch even spam dan. De foto is van erg slechte kwaliteit want ik hem m net met de webcam gemaakt.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    HAha goedzo!

Ziet er leuk uit hoor!
    Lekker vlot weer :D

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuke foto Marleen. Maarre hoe had je ze eerst dan :oops:

Tinkerbel....succes bij de Ha morgen. Hoeplijk is het iets onschuldigs. En vlees koken is inderdaad minder vet, maar vet voor de kleintjes is (als het niet teveel is) best goed. Net als volle zuivelprodukten. Maar ieder z'n ding ;)

Esjuh....sterkte.

Sab...leuk een tweede meid. Bespaar je gelijk een boel centjes :)

Bri..hoe gaat het met jou dan en met je kleine man?

Isra...vanmiddag heeft Isa op de slee gezeten. Nu regent het dus de sneeuw zal wel snel weg zijn. :(
    Jij alvast een fijne sneeuwvakantie toegewenst.

Simone....fijn dat Esmé het leuk vond in groep 1. Je zult zien wat straks de ontwikkeling hard gaat van haar.

Kwebbel

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Leuk je haar zo marleen! wel heel anders he..

Ik pureer dani zijn eten ook nog.. Wel steeds minder lang dus het wordt zachtjes aan minder gemalen

Deel Deze Pagina