Eerst had ik het tot over mn schouders en dan een heel klein beetje in lange lagen, maar het was wel bijna op één lengte. Nu dus in veel korte lagen en een heel stuk eraf!
Cynthia bedankt voor je antwoord trouwens.. Fijn dat het met yorgos weer beter gaat en hij ondertussen al thuis is Boni mooie banner! helemaal kerstsfeer leuk
@ Marleen.. Leuk je haar zo! Wayne is ook geen liefhebber van stukjes. Maar ook hier zal dat wel een familiekwaal zijn.. Ik had vroeger ook moeite met stukjes en klontjes.. Alhoewel, ik kan nog niet tegen klontjes. Jakkes.. Als ik vla of yoghurt eet, en er zit een klontje in, wordt ik misselijk. Vind het zo vies.. En dat heb ik altijd al gehad..
Leuk je haar marleen! Staat je goed hoor. Luna moet ook nix van stukjes hebben hoor in dr eten, zowiezo niet veel van zelfgemaakt eten... de potjes gaan er nu ineens veel beter in als vers gemaakt... terwijl t eerst andersom was...
Was ik weer. Zo kleine man ligt weer op bed! Miss en kwebbel geven jullie ook potjes? Want in de meeste potjes zit toch al vlees en doen jullie dat er dan extra door? Haha die Isa, ik zou idd ook mijn hele boterham in ene keer in mijn mond stoppen Ahhh Simone wat schattig dat Esmee zo snel haar middag eten opat om weer zo snel mogelijk terug te mogen naar school. Kan me voorstellen hoor dat je een traantje weg moest pinken, ik geloof dat ik dat later ook zou hebben, maar gelukkig is het nog niet zover Tinkerbel ik zou er idd ook mee naar de HA gaan, toch even voor de zekerheid naar laten kijken. Sab gefeliciteerd met jullie prinsesje. Leuk hoor een zusje voor Daimy. Sab man zal het wel zwaar krijgen met al die vrouwen in huis Marleen ja ja het voornemen is er nog steeds om zelf eten te gaan maken. Maar geef hem eigenlijk nog steeds potjes . IK heb idd het boek opperdepop wel thuis liggen en vind ook dat er heel veel leuke en makkelijke recepten in staan, maar moet mezelf er alleen nog even toezetten om het te doen. En de 6 maanden potjes die zijn helemaal gepureerd. En het drinken is hier eigenlijk nog steeds een drama. Tussen de middag hoeft hij echt niks en s'avonds een paar slokjes van zijn fles en van de rest maak ik pap en dan ook nog een paar lepeltjes en dan doet hij zijn mondje echt niet meer open. Ik hoop stiekem wel dat het van zijn tandjes komt en want dan is er tenminste weer een vooruitzicht dat hij gaat drinken. Haha wat lief van die client dat hij je hoor leuk vond. Super leuk je haar. Vind dit idd ook leuker dan je vorige kapsel.
Ik had niet verteld dat ik naar de kapper was geweest toen ik hem aan de telefoon had (dit soort dingen doe ik vaak in een opwelling). Hij was erg verrast toen ik thuis kwam en hij vond het erg leuk!
@Isra: Oh wat balen dat Ryan niet meer wil drinken... Dat zou ik ook echt niet leuk vinden, maar je kan er zo weinig aan doen he.. Gelukkig wil ie nog wel pap dan krijgt hij in ieder geval nog wel vocht binnen. We gaan er gewoon maar vanuit dat het van zn tandjes is he.. Dan komt het allemaal weer snel goed!
Isra....hier ook wel eens potjes hoor. Maar tegenwoordig meestal met de pot mee.. althans de groentes en aardappels Wel balen zeg dat Ryan wat minder wil drinken. Komt vast van de tandjes die eraan komen. Marleen...leuk dat marleenman enthousiast was. Kwebbel
Snik, ging vandaag weer helemaal mis op school. Ik denk dat ik in een depressie zit. Niets is meer leuk en ik ben alleen maar moe, moe, moe. Maar eerst even bijlezen: Marleen: ik weet ook echt niet wat ik anders wil. Mijn hobbies vind ik ook altijd leuk (knutselen, sieraden maken), maar ja, met 2 huizen verdien je er niet genoeg mee. Fotografie is ook wel leuk, maar dan moet ik me er nog heel veel in verdiepen en een opleiding heb ik nu echt geen tijd voor.En die foto is best goed gelukt, misschien niet zo scherp, maar je kapsel is in ieder geval heel leuk. Isra lekker dat gourmetten en het is inderdaad toch niet alleen bestemd voor de feestdagen. Ik heb zondagmiddag samen met Annika de kerstboom opgezet. Was wel grappig, want zodra ik de (plastic) ballen erin hing, haalde zij ze er weer uit en stopte ze weer in de doos: opruimen zegt ze dan. ('s avonds kon ik dus weer opnieuw beginnen met versieren). Fijn dat je van die ellende van die spiraal verlost bent. Hoop dat de klachten nu verdwijnen. Ach, Ryan al bijna 8 maanden. Ik gaf Benthe vandaag ook een potje voor 8 maanden met stukjes erin. Ze zat wel even vreemd te kijken en de eerste paar stukjes kwamen er weer uit, maar daarna heeft ze alles lekker opgesmikkeld. Missco: wooh, wat is Tygho verwend door sinterklaas. Helaas moet Benthe het veel met het oude speel goed van Annika doen, maar van Sint heeft ze wel een paar kleine dingetjes gekregen.Vervelend dat Tygho weer zo vol zit. En dat niet slapen is hier ook het probleem. Benthe is al 2 weken bezig en slaapt steeds slechter. En je moet je eigen schema gewoon aanhouden, inderdaad is ieder kind anders. Kwebbel: goed nieuws over Eva. Steeds afspraken aflopen is ook niet leuk. Sneeuw? waar haal je dat vandaan. Het is hier de hele dag droog geweest (wel ijzig koud). tinkerbel:bruine vlekjes komen mij niet bekend voor. Eens bij CB vragen misschien? Ingrid: lekker weer een uitstapje naar je favo groep. Geniet ervan. H25: vervelend dat je niet in orde bent. Ook van die kiespijn. Ik heb mijn afspraak bij de tandarts zo'n 5 maanden weten uit te stellen (vulling is eruit), maar het begint nu pijn te doen, dus donderdag moet ik er toch echt aan geloven. oooooh, wat heb ik daar een hekel aan. Simone:Leuk dat het allemaal goed is gegaan met het dopen. En Esmee al naar school, dat zal wel wennen zijn, maar gelukkig heeft ze het naar de zin. Sab: geweldig, nog een meid erbij . Kan je vertellen dat je de komende jaren je handen wel vol hebt hieraan. Scheelt ook een hoop in de kosten van nieuwe kleding en speelgoed en beddegoed e.d. Esjuh, Was zielig voor Dani dat hij zo ziek is. Gelukkig dat het de goede kant opgaat.
Heej Astrid, doe je het wel een beetje rustig aan? Je hebt alleen jezelf ermee als je je over de kop werkt hè! Dikke knuf!
En dan is er spam! Jasmijn in haar loopstoel Deze heeft ze bij het dopen van haar peetoom gekregen, vandaag zat ze er voor het eerst in. Ze vond het errug leuk!
Wat een prachtige blauwe ogen heeft Jasmijn! Zo te zien heeft ze het goed naar haar zin in de loopstoel.
Ja het was een groot succes! Ze kan alleen nog net niet goed met haar voetjes bij de grond, dus we laten haar er nog niet zo lang inzitten. Die ogen heeft ze trouwens van papa! Die heeft ze ook mooi blauw..
Dank je Boni, ik besef zelf ook dat ik het rustiger aan moet doen, maar mijn verantwoordelijkheidsgevoel (mooi woord voor scrabble) is erg groot en ik ga maar door. Ik probeer mezelf ervan te overtuigen dat niemand erbij gebaat is als ik er aan onderdoor ga, maar het wil nog niet goed tot me doordringen. Raar is dat. Maar schattige foto's van Jasmijn. Kan ze wel bij de grond in dat loopstoeltje?
Ik sluit af, ik heb knallende koppijn van al die emoties. Ga nog nadenken over of ik morgen wel ga werken (heb toevallig een functioneringsgesprek met afdelingsleider, kan dus ook leuk worden).