@ Marleen, idd. We hebben haar goed vetgemest @ Boni, idd, maar jij was net iets eerder dus heb de mijne ff aangepast na die van jouw. Weet ik zeker dat de goeie doorgaat
Vermanen... kijk je wel uit met zulke foto's op internet.. Het is voor iedereen zo te bekijken he? (niet dat het mij uitmaakt, maar er zijn rare mensen op de wereld... )
Ja je hebt helemaal gelijk. Nog niet eens aan gedacht. Maar zoals je ziet aan haar buikje, is haar gewicht weer goed toegenomen. van deze maand nog geen pics, ze is nog nét geen 8 mnd
Ja! (en haal nu deze foto's maar ff weg.. of sensureer ze ff... straks kun je ze niet meer weg halen...)..
Wij zijn dr ook zeer content mee! De ka heeft helemaal niks gezegd over stoppen met vetmesten, maar ik vond het zo wel genoeg. Ff speen dr in stoppen
Esjuh....fijn dat je kleine het weer goed doet. En nogmaals alle ziekjes en gesnotter van de afgelopen tijd brengt veel weerstand met zich mee. Dus hopelijk is hij over een tijdje amper ziek. Boni....over 2 weken is ze vast weer goed gegroeid. Vermanen.....jouw meisje is zeker goed gegroeid. Foto's zeggen ook genoeg. Maar ik sluit me wat betreft plaatsen van zulke foto's aan bij Marleen. Je hebt gekken genoeg op internet. Als je ze alsnog verwijderd wilt hebben en het lukt jezelf niet geef dan even een seintje. Als moderator kan ik heel veel Simone..prachtige banner. Ik ben er nog niet helemaal uit om een banner te maken met psp. Maar gisteravond lukte het mij al wel om de vorm van een banner te krijgen, nu de rest nog. Zondag gaat onze saunadag niet door. Zoontje van mijn vriendin ligt met Rs in het ziekenhuis. Als het goed is gaan we nu de 28e. Vanmiddag om 16.00 met Tijn naar Cb. Jullie horen van me. Kwebbel
Pff vind het af en toe best zoeken idd met de bv. Maar ga het schema in overleg met boniman wel ff een beetje omgooien, zodat de fruithap 's ochtends wordt. 's Middags krijgt ze wel erg veel voor haar kiezen, waardoor ik merk dat ze rond vier uur echt minder drinkt. En daar moet ze nog het meest van groeien, toch! Nu wordt het dan: 07:30 bv 09:00 slapen tot 10:30 fruithap 11:30 bv (live of 140 cc afgekolfd) 12:30 boterham (meestal zo'n kwart boterham) Daarna slapen tot 14:30 15:00 bv (live of 140 cc afgekolfd) tussendoor een rijstewafeltje/koekje/broodkorstje vaak om 16:00 nog een uurtje slapen, ze kan het nog net niet volhouden 18:00 groentehap (100 tot 120 cc) en danoontje 19:00 slapen tot 22:00 bv (en daarna lekker knuffelen op bed, hihi)
@ Kwebbeltje bedankt, maar de pics zijn alweer verdwenen hoor. @ Boni, ik sluit me bij de rest aan. Ziek en niet lekker zijn kost veel energie. Ook het introduceren van ander eten zal best wat grammetjes kosten zeg maar. Maar ik vind haar echt niet te licht hoor. Zolang je aan haar zelf niet merkt dat ze slapjes en slaperig wordt, krijgt ze genoeg binnen. En idd over 2 weekjes zal ze vast wel weer ingehaald hebben.
@ Kwebbeltje. dat RS virus vraagt veel slachtoffers zeg! Bij ons hier ligt de afdeling vol met beebs die het er maar zwaar mee hebben. Gelukkig blijft Hannah vrolijk en alert en gewoon eten en drinken. Anders had zij er ook gelegen.
Zo ben weer bij gelezen. Fijn om weer wat van je te horen Vermanen. Fijn dat ze zoveel gevonden hebben bij jou en Hannah. Merk je zelf ook al verschil? Wow.... wat heeft iedereen ineens mooie banners! He vervelend dat het saunadagje niet door gaat. Nog ff wachten tot de 28e dan. Lekker hoor! Succes bij cb! Vervelend Isra, zo'n schoonmoeder. Kan me voorstellen dat je er erg onzeker van word. Zou gewoon je eigen moeder gevoel volgen, dan zit je altijd goed. Vandaag weer bij osteopaat geweest met Jochem. Het zat weer muurvast. Zo zielig, heeft weer flink gehuild. Was nog wat schorrig nu helemaal door dat gehuil.