JAAA, ook hiervandaan Nikita van harte met je verjaardag. @ Corina, bij mezelf merk ik nog niet veel behalve dat ik er flink moe van wordt. Bij Hannah merk ik dat ze minder spuugt. Scheelt al gauw de helft. Sterkte met Jochem, die arme jongen, geef hem maar een dikke knuf!
Nikita GEFELICITEERD!! Wow Vermanen gaat lekker met de groeicurve, super zeg! Dikke knuffel voor Jochem! Mats en ik zijn aan het begin van de middag even met z'n 2-en wezen shoppen. Cadeautje voor neefje/nichtje is binnnen, dus laat maar komen . Meneertje heeft daarna ruim 2 uur geslapen. Nu even lekker spelen en daarna lekker aan de bloemkool.
Corina....wat een super kerstmannetje heb je zeg. Cute! Cb geweest. Alles weer goed. Nu ergens in feb weer. Gewicht 8860, lengte 69cm. Zal zo de lijst even aanpassen. Isra...hoe was het shoppen? Hier nog even een foto van de miniboompjes nu met licht. (foto is niet echt scherp)
Nikita GEFELICITEERD!!! Booky, wanneer gaat hij/komen dan? al uitgeteld? Vermanen, jammer dat ik de pics nie gezien heb maar je meisje is wel super gegroeid hoor! En boni...sommige kindjes zijn klein maar fijn niks mis mee toch Kwebbel jammer dat je saunadagje nie doorgaat, maar sneu zeg voor het arme kind... je hoort veel he van dat RS virus. Wat houdt dat precies in eigelijk?
zo...het dagje basisschool zit er weer op voor esmee. mn schoonmoeder is meegeweest om esmee op te halen zodat ze na de vakantie weet waar esmee heen moet! Kreeg nog een groot kerststuk voor op de tafel. Luna ligt nu lekker nog ff op bed en esmee is aan het puzzelen. zometeen ff eten(broccoli) en dan boodschappen doen denk ik... Morgen lekker dagje vrij nog, ff de stad in met de meiden. En dan zaterdag weer werken... @Nikita: van harte met je verjaardag! @Vermanen: nou jullie meisje is idd goed aangekomen zeg! @Boni: wij hebben de fruithap ook naar de ochtend gedaan omdat het smiddags/savonds zoveel was achter elkaar en dat werkt hier perfect!
28 bevallen april mama's van 29 baby's 21 jongens 8 meisjes Cristel1986- wo 5 maart 2008 - Yorgos Alessio mamaatjevan5-vrij 7 maart- Nagéamo Angélo Pasquenelle 4Catsandagirl - ma 24 maart 2008 - Noelle Adriana LaDi - di 25 maart 2008 - Benjamin Floris Alexander Corina- di 1 april 2008 - Jochem Bri- vr 4 april 2008 - Deane Robin tweeling1 -wo 9 april- tweeling! - Lars & Kevin Isra - do 10 april 2008 - Ryan Tearke - do 10 april 2008 - Jurre Nikita - vr 11 april 2008 - Jari Petrus Hendricus Esjuh - vr 11 april 2008 - Dani Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Ingrid77 - wo 16 april 2008 - Wayne Donovan Mielenl - wo 16 april - Mika Oliver H25 - do 17 april 2008 - Alyshia. kwebbeltje - zo 20 april 2008 - Tijn Astrid v D - zo 20 april 2008 - Benthe Maria Emmetje - di 22 april 2008 - Quinty Alysha Boni001 - wo 23 april 2008 - Jasmijn Gerry Maria Sab - do 24 april 2008 - Daimy Amina Simone - do 24 april 2008 - Luna Anicha Booky - za 26 april 2008 - Mats Christiaan Chelleke zat 26 april 2008 - Damian Kili - vr 9 mei 2008 - Andy Agenda December 11 december - Jasmijn cb 10.20 uur 14 december - Tygho wordt gedoopt! 15 december Damian cb 14.15 uur 22 december - Deane cb 08.40 Januari 1 januari - Esmee jarig 4 jaar 5 januari - Esmee naar de basisschool 12 januari - Hannah naar dietist 13 januari - Jochem cb 27 januari - Wayne CB 9.00u Maten en gewichten geboortegewicht en lengte tweeling1- Lars -----------1970 gram tweeling1- Kevin----------1993 gram mamaatjevan5- Nagéamo-2360 gr. 41 cm LaDi - Benjamin-----------2500 gr. - 47 cm 4cats -Noëlle-------------2950 gr. - 45 cm boni001 -Jasmijn---------2970 gr. - 48 cm Chelleke - Damian -------3065 gr. - 48 cm Tearke - Jurre------------3090 gr. - 51 cm cristel1986 - yorgos------3134 gr. - 49 cm Simone - Luna -----------3170 gr. - 49 cm Vermanen - Hannah ------3445 gr. - 52 cm oOMissCOo - Tygho -----3530 gr. - 49 cm Ingrid - Wayne -----------3605 gr. - 51 cm H25 - Alyshia------------3630 gr. - 52 cm Marleen1979 - Roel------3720 gr. - 52 cm Bri - Deane--------------3800 gr. - ? denk 51 cm Nikita - Jari--------------3810 gr. - 52 cm Mielenl - Mika------------3810 gr. - 52 cm Bloempje - Tijn-----------3840 gr - ? denk 52 cm Kwebbel - Tijn------------3875 gr. - 50 cm Esjuh - Dani -------------3880 gr - 49cm AstridvD -Benthe--------3900 gr. - 52 cm Corina - Jochem ---------3925 gr. - ? Isra - Ryan --------------4040 gr - 53 cm Sab85 - Daimy-----------4194 gr. - 53 cm Booky - Mats------------ 4400 gr. - 54 cm 7 maanden Vermanen - Hannah ------------ 6045 gr. - 67,5 cm bv & FV + fruit & groente(7 mnd 4 dg) Boni001 - Jasmijn ------------- 6640 gr. - lengte niet gemeten, 6mnd 3 wk BV, groentehap, fruithap, danoontje, koekje Simone - Luna ------------------6900gr - 66,5cm Bri - Deane -------------------- 8705 gr. - 69,5 cm bv en een paar hapjes fruit/groente Chelleke - Damian -------------8850 gr. 70 cm FV + bijvoeding oOMissCOo - Tygho ---------- 9226 gr. - 69 cm Corina - Jochem --------------- 9630 gr. - 74,6 cm (bijna 8 maanden) 8 maanden 4cats -Noëlle-------------6600 gr. - 65 cm Vermanen - Hannah ------------ 7200 gr. - 70 cm BV&FV&bijvoeding (8 mnd) H25 - Alyshia-------------8470 gr. - 73 cm (7mnd en 2,5 wk) Kwebbel - Tijn------------8860 gr - 69 cm Bv, fv en bijv(7 mnd en 2 wkn) Marleen1979 - Roel-------9150gr. - 74,5 cm (7mnd en 3,5 wk) Nikita23 - Jari -------------9550 gr. 76 cm FV + bijvoeding (7mnd/2,5wk) Oranje is BV Blauw is FV
fruithap naar de ochtend... wat een briljant idee! Tygho eet er maar weinig meer van omdat hij ook natuurlijk smiddags de yoghurt krijgt... had em om er toch wat fruit in de te krijgen maar gemengd gedaan(fruit/yoghurt)
Hier zie je Tijns grafiekjes (en die van Hannah) http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 78#3882478
Tijn zit hier met smaak de kidneybonen voor 8 maanden op te eten. Ik kan hem amper bijbenen met happen
hi meiden, Nou vandaag het CB gebeld en die vertelde dat ik me eigen echt geen zorgen hoeft te maken dat Ryan zo weinig drinkt. Ze zei dat hij genoeg vocht binnen krijgt met zijn fruit, groente en yogurt. Ik moet het wel aan blijven bieden maar als hij niet wil, moet ik er geen probleem van maken. En net als met zijn laatste fles dat hij daar nauwelijks iets van drinkt ook niet druk om maken want uiteindelijk krijgt hij op den duur die fles toch niet meer en het ene kindje is daar eerder aan toe dan het andere en aangezien hij gewoon hele mooie lange nachten maakt gaat het heel goed met hem. Wel moet ik volgende week even naar het CB komen voor een extra afspraak om hem te wegen. En wat betreft de stukjes, zij vertelde me ook dat ze vaker hoort dat kinderen de 8 maanden potjes niet hoeven dan wel. Dus ze zei ook gewoon doorgaan met die 6 maanden potjes en straks gaat hij het echt wel eten, maar omdat het nu een combi is van vloeibaar en stukjes vinden de meeste baby's dat een beetje vreemd. Maar ze adviseerde wel om zelf eten te maken en dan te prakken dan is het niet meer zo'n combi. Dus als ik terug ben van de wintersport ga ik daarmee beginnen. Dus ik ben wel weer helemaal gerust gesteld.
Booky nog geslaagd bij de Prenatal? En voor Mats ook nog wat geshopt? Miss wat balen zeg dat jij toch nog wel een beetje last hebt gehad van het verwijderen van je spiraal. Hopelijk heb je het ergste gehad. Geen ervaring met Stediril. Esjuh wat fijn dat Dani weer beter is. Boni vond papa het ook leuk om mee te gaan naar het CB? Wat een heel meisje wordt Hannah al weer zeg. Kwebbel wat rot zeg voor het zoontje van je vriendin. Hopelijk knapt hij snel weer op. Corina wat balen zeg dat het weer helemaal vast zat bij Jochem. Zielig ook hoor dat hij zo moet huilen. Nikita gefeliciteerd. Kwebbel heb heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geshopt. Ik heb 2 buxus bomen in mijn voortuin staan en heb daar van die netten met lampjes over gekocht, echt super leuk. En ik dacht dat ik dat eigenlijl wel voldoende vond, maar nu ik jou kerstboompjes met verlichting zie baal ik toch wel weer, waarom ik ze toch niet gekocht heb. Jij ook nog lekker geshopt met Tijn?
zo ik heb net bij mijn opa en oma tussen het kerstspul geneust en heb daar roze ballen en slingers meegegraaid (ze zijn verhuist en anders hadden ze het weggegooid) heb meteen de boom maar ff aangevuld
Isra..volgend jaar is het weer kerst Fijn dat je heerlijk geshopt hebt. Hier was het ook weer geslaagd. Vanaaf met z'n allen binnen de boom optuigen. Kon Ryan goed in het zitje zitten? Ik merkte dat Tijn na een paar keer oefenen de smaak te pakken had.
@ Isra: fijn dat je weer gerustgesteld bent. Gewoon lekker doen wat Ryan aangeeft, ieder kindje heeft zijn eigen ritme. Zo is Hannah voorlopig nog niet aan het kruipen, zitten en optrekken. En er zijn beebs die alledrie al een tijdje doen. Ach, we wachten gewoon af. Ze heeft het karakter van dr moeder en die deed niks tot ze 1 was! Beetje zoals Nageamo
@Kwebbel: Tijn ook weer lekker gegroeid. Goed hoor! @Isra: Ik ben blij dat je weer gerustgesteld bent! Ik vond het gisteren zo vervelend dat je je zo rot voelde.. @Nikita: Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik ben vanmiddag met mn moeder naar een babywinkel geweest. Even een tweede autostoeltje gekocht. Nu hebben we in beide auto's een stoeltje. Dat leek ons toch handiger! Ook nog een nieuwe buggy gekocht. Een erg mooi ding! X-Adventure Vibe. Meteen een voetenzak ook gekocht erbij en een regenhoes dus wij kunnen er weer tegen!