Isra fijn dat ze je bij het cb vertelde dat je je niet ongerust hoeft te maken. Scheelt weer een hoop zorgen heh . Ziet er gezellig uit Kwebbel die verlichte boompjes Mooie buggy Marleen. Wij hebben er laatst ook 1 gekocht die lijkt er wel een beetje op, de titanium snooze, bevalt prima Zijn idd geslaagd bij de prenatal, we wisten wat ze wilden hebben dus dat scheelt. Ze is 27 december uitgerekend. Voor Mats nog een zooi slabbetjes gehaald. Bij de HEMA een pyama en een slaapzak. Handschoentjes, voor bookyman als cadeautje prison break seizoen drie en voor mezelf een heerlijk broodje zalm , o ja en sloffen...
@Booky: Die Titanium Snooze lijkt inderdaad erg op de buggy die ik vanmiddag heb gekocht. Welke kleur heb je? Ik heb een zwart/grijze met een donkergroene voetenzak.
Haha hier ook een zwarte, voetenzak zat er al bij . Gebruik met dit weer wel nog een extra dekentje... We gaan weekendje weg boeken voor eind januari . Nu nog even kijken waarheen...
Oh zat de voetenzak er al bij? Das handig! Ik heb nu ook wel een originele erbij. Ik kon die er wel voor de helft van de prijs bij kopen dus dat viel erg mee! Was 50 en nu dus 25 euro (de voetenzak dan he...)
Ow kijk aan Marleen dat valt dan nog mee 25 euro.. Was het een actie dat je hem voor de helft kreeg of had je zoveel gekocht dat je korting kreeg
Internet lag er vandaag weer uit, dus kan nu pas bijlezen. Kwebbel: Annika is niet meegeweest naar de tandarts. Hij moest een kies vullen, dus ik vond dat voor een eerste bezoekje nog niet zo geschikt. Als ik weer eens voor controle ga, neem ik haar ook wel mee. Jammer van je saunadagje, maar toch nog leuk vooruitzicht in de toekomst. Wij gaan de 1e maandag van de vakantie waarschijnlijk ook lekker naar de sauna. En met lichtjes lijken de boompjes echt even groot. Vermanen: Wat fijn dat die vrouw zo duidelijk kan aangeven waar jij en Hannah allergisch voor zijn en dat ze je ervan af kunnen helpen. Zo te lezen heb je nog een drukke periode voor de boeg. Mooie banner heb je gemaakt. Leuke foto voor het raam. Benthe zit hier in haar wipstoel altijd voor het raam naar buiten te kijken. Simone: Ook al een geweldige banner, hoe vinden jullie de tijd om zoiets in elkaar te knutselen? Esjuh: Dani aan het bankhangen? Lieve foto. Boni: jammer dat ze in gewicht niet gegroeid is. Maar ze is toch niet te licht? Ik lees dat Nikita jarig is: GEFELICITEERD! Corina: arme Jochem, hij moet wel veel ondergaan. Maar extra veel knuffelen voorlopig. Lieve foto met die kerstmuts op. Isra: Goed dat je het cb gebeld hebt en weer gerustgesteld bent. Gewoon je moederinstinct volgen, werkt het beste. Marleen: inderdaad handig om in elke auto een zitje te doen. Je blijft anders aan het sjouwen. Vanochtend dus bij tandarts geweest, moet in januari weer en dan moet er een verstandskies uit. (ze zitten er nu nog alle 4 in). Met Benthe gaat het weer heel goed. Na een paar moeilijke nachten en dagen is ze nu weer de vrolijkheid zelve en kwebbelt ze de hele dag door (mamamamamamamamamama ) Het is geweldig om te zien hoe Annika en Benthe steeds meer samen beginnen te spelen. Ga nu eerst wat foto's downloaden, misschien kom ik straks nog spammen.
Kwebbel Ryan heeft niet in het winkelwagentje gezeten. Me moeder was ook mee dus had de wandelwagen meegenomen. Marleen ja vond het wel even lief dat je mijn verhaal even aan wilde horen. Maar ben gelukkig weer gerustgesteld. En lekker hoor even geshopt. Ik kan die buggy helemaal niet, ga zo is even googlen. Booky wat leuk een weekendje weg, weten jullie inmiddels al waarheen? Astrid wat lekker dat Benthe weer zo vrolijk is en er lekker op los kwebbelt. Ryan hier alleen nog maar papapapapapapapapa en een hele enkel keer mamamamama.
Pfff, heb ik een kleinere maat broek aan, zakt ie nog van mijn kont af! Ik heb mijn broeken van voor de zwangerschap eens opgezocht... hihi. Ik ben wel zwaarder dan toen, maar blijkbaar zit die dikheid nog in die vetrol die erbovenuit steekt Beetje zelfspot mag wel he! Vanavond foto's maken als cadeau voor mijn ouders. Ik ga nu ff foto's maken voor de kerstkaart.
Kwebbel: mooie boompjes! Fijn dat Tijn goed gegroeid is.. Verwijzing lijst in mn onderschrift is weer aangepast.. Isra, inderdaad, we zeiden het toch. Maar nu sta je ook wat sterker tegenover je schoonmoeder.. En papa vond het ook leuk bij het CB, hij was al een paar keer meegeweest dus kende het al. Hij wilde met name even extra doorgeven dat hij ook lengteverschil in zijn benen heeft (hij heeft een steunzooltje daarvoor) zodat ze dat bij Jasmijn goed in de gaten houden. Cynthia: ff die boom spammen! Vermanen: hier ook nog geen kruiper of optrekker. Zitten kan ze nu wel, maar wel wankel. En omrollen doet ze alleen van de rug naar de buik en nog niet andersom. Marleen: een tweede autostoel lijkt ons ook handig. Ga binnenkort maar weer eens kijken. Wil wel graag dezelfde erbij dan. Booky: spannend, Mats zijn neefje/nichtje. Nog ff afwachten dus.. Astrid, nee Jasmijn volgt nog keurig de curve. Vorige keer had ze juist een uitschieter naar boven (ben ik tussentijds wezen wegen) en nu bleef ze nagenoeg gelijk. Heb me dan ook voorgenomen om, met uitzondering van volgende keer, niet meer tussendoor te gaan wegen. Maakt me alleen maar onzeker terwijl het groeien natuurlijk ook met pieken en dalen gaat... En geniet er nog maar van, nu heb je al je verstand nog, haha ! Bij mij is er niets meer over, ben alle vier verstandskiezen al jaren kwijt.. Vermanen, hier toch ook iets afgevallen nu. Volgens mij vooral in de (.)(.), merk het ook aan de bh's. Is wel fijn, kan nu weer in voedingsbh's van de HEMA en daarmee kan ik handsfree kolven, haha. Typt nu toch wat sneller en makkelijker (je moet niet zien hoe ik er nu bijzit, haha )
Pff, bij mij is het ook in de (.)(.) begonnen maar komt denk ik ook omdat ik natuurlijk nog maar 1 keer geef. En verder zijn die zadeltassen van mijn benen af en is er wat vet van mijn billen Wat een praat he. Maar ik kan dus mijn gewone bh's weer aan. Zoals voorheen. Maar die zitten niet zo lekker meer. Ik had geen nieuwe meer gekocht omdat ik toch niet wist wat ik over zou houden he Mag ik nu sjoppen
Hmmm, helaas zijn de pics niet zo geslaagd. Dus strakkies nog maar ff overdoen. Eerst Hannah eten geven en naar bed. ze is me toch een partijtje aan het jengelen.
Altijd vervelend, shoppen! Maar goed, ik ga jullie weer ff verlaten, kolven is klaar en moet weer aan het werk! probeer me toch altijd in te houden om niet op mn werkplek te forummen, zit wel in een hoek maar sommige collega's kunnen toch op mn scherm kijken waaronder de baas (als tie er is). Tot later!
hoi dames, kom me even melden... ga zometeen bijlezen maar eerst ff mn meisje een flesje geven zometeen en dan op bed leggen!
nou toch maar ff snel nog wat reacties, want Luna is nu weer wel aan t spelen met esmee! @Isra: fijn dat je nu weer gerust bent meid! komt helemaal goed met Ryan! @Corina: balen zeg dat alles bij Jochem weer zo vast zat. @Vermanen/Boni: Luna trekt zich ook nog niet op en kruipt ook nog niet hoor. Zelf zitten lukt dr ook nog niet, en rollen doet ze ook maar 1 kant op, en dan nog bijna nooit. Dat komt allemaal vanzelf wel hoor! @Missc: ben benieuwd naar je boom, hier is hij bruin/blauw. @Astrid: leuk he de meiden samen spelen, is hier ook...liggen ze samen op de grond op een dekbed en de grootste lol!
Heeft iemand van jullie gister helemaal geen cent te makken gezien? Echt onvoorstelbaar zeg wat ze daar hebben opgehaald voor de voedselbank... Bijna 2,5 miljoen euro! Had t einde niet gezien dus heb net terug gekeken op internet! Echt onvoorstelbaar zoiets zeg
@ Isra, jaja we hebben geboekt. 30 januari een weekje naar het altijd mooie overijssel . We wilde niet te ver weg omdat je niet weet wat het weer doet tegen die tijd heh (gladheid e.d.). Wel met een zwembad zodat we lekker met Mats kunnen zwemmen en in het bos, lekker voor Xantos. Heb er al helemaal zin in lekker met z'n 3-en en hond. Bookyman is de laatste tijd er veel aan het overwerken (zaterdag ook weer ). Maar goed even 'doorbijten' en dan lekker even er tussenuit Nu weer lekker weekend tot dinsdag . Daarna redelijk druk weekje. Dinsdag vergadering en 's avonds, kerstcadeau uitzoeken (voor 25 euro aan boeken e.d.). Woensdag actiedag voor kinderen uit oeganda en 's avonds schooldisco. Donderdag (vrije dag) overleg over nieuw vak, bijzitten als 2e docent bij de sectorwerkstukken presentaties en 's avonds afscheid van een collega die met pensioen gaat. En vrijdag zwemmen met de kids (naja toezicht houden doe nog geen badpak aan ). Ff aanpoten en daarna..... 2 weken VAKANTIE
Heb juist alleen het einde gezien. Was pas om 10 uur thuis, heb gebloemschikt met de personeelsvereniging. Was erg leuk en geslaagd, heb nu een mooi stuk op tafel staan. Maar idd, wat een opbrengst!
luna is me toch uit dr doen de laatste dagen zeg... nix is goed. bwn dat echt niet gewend van haar. weet iemand of er soms een sprongetje aan komt? ook wil ze ineens geen verse hap meer...en een potje gaat er dan weer wel in...vreemd he...