April mama's 2008

Discussie in 'De mama's' gestart door cristel1986, 20 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Geloof in Holten, dichtbij Deventer

2. hbhgbghnj8ghhl ghhfvvmm nbnbnb
    (luna komt even hoi zeggen)

3. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    Simone rond 8,5 maand is er weer een sprongetje.

4. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Zo, en hoe bevallen de kerstbomen met de kleine kruipende monstertjes ;)
    Wij gaan hem morgen opzetten, ik ben erg benieuwd of ik vanaf dan de hele dag: NEE ga lopen roepen. Ha ha

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Hier nog geen kruipend monstertje en ook geen kerstboom trouwens :D Wel een kleintje, maar die staat hoog dus daar kan ie sowieso niet bij.

6. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Hier wel een kruipend 'monstertje' maar ook nog geen boom. Misschien van het weekend maar eens op gaan zetten :D

7. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Hier dus wel een boom maar geen kruipend monstertje, haha. Maar ze vindt hem wel interessant..

8. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier ook een boom en geen kruipend monstertje ;)

Simone: Jari zit ook in z'n sprongetje sinds een dag of drie! Het is de tijd er weer voor, zo rond de 33 weken en als ik me niet vergis zijn Jari en Luna (uitgerekende datum) nu 34 toch? Jari wil ook even geen kant op en kan verschrikkelijk boos worden! Ook wel weer grappig en aandoenlijk hoor!

Booky: Bedankt voor je ecard! En de andere meiden bedankt voor de felicitaties! En wat leuk: Een weekje overijssel!

Corina: Hoe gaat het met de helm?

9. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vermanen hoe zijn jullie foto's geworden?

Boni wat lief dat papa even extra wilde doorgeven dat hij ook lengteverschil in zijn benen heeft. Hier is Ray eigenlijk nog nooit mee geweest, maar die is dan ook nog niet thuis geweest toen ik naar het CB moest.

Booky heerlijk hoor er even lekker tussen uit met jullie gezinnetje. Enne eigen land kan ook heel mooi zijn. Je hoeft niet altijd ver te gaan om het naar je zin te hebben. Idd lekker druk weekje heb je.

Boni wat leuk bloemschikken. Ik heb absoluut geen groene vingers, maar daarom des te leuker als iets lukt.

Tinkerbel hier trekt Ryan de kerstballen uit de boom, maar heb gelukkig plastice ballen. En als hij ze uit de boom trekt gooit hij ze vervolgens door de kamer en dan de hond erachter aan en leuk dat hij dat vind :)

Nikita leuk om weer wat van je te horen. Het is alweer een tijdje geleden dat je wat gepost had, miste je al. Leuke verjaardag gehad?

10. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    No thnx Nikita, kreeg trouwens 2x een ontvangstbericht, heb ik hem 2x gestuurd? :(

Ja idd lekker een weekendje de hort op in eigen land. Hebben er al helemaal zin in :).
    Hier begint Mats erg aan mij te hangen wanneer ik in de buurt ben is verder niemand goed, zelf papa niet....
    Ik ga even potje racen met bookyman (mariokart heh ;))

11. Vermanen

Vermanen Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.227
    0
    0
    Oppasmoeder
    Dordrecht
    Zo ben ik ook weer even.

Hmm, lekker er eventjes tussenuit! Zou ik ook wel willen ja. Geniet ervan!

De foto's van de fotograaf zijn heel leuk gelukt. We hadden 1 foto met zn allen en 1 met alleen de 4 kleinkids. 5 jaar geleden waren we bij dezelfde fotograaf geweest en intussen is mijn man, Joran, Sem en Hannah erbij gekomen. Ben benieuwd hoe het er over 5 jaar weer uit ziet ;)

Van de kleinkids en van de grote foto waren er eigenlijk maar 1 goed en wel meteen helemaal. De kids kijken allemaal 1 kant op, ik stond een beetje gek te doen zodat ze zouden lachen :) Het was al half zeven savonds en ze waren eigenlijk gewoon moe. De foto's zijn as vrijdag klaar. Ben benieuwd wat mijn ouders er van vinden.

Maarrrr vandaag zijn manlief en ik 5 jr samen en gaan we gezellig een dagje samen weg. Dat is écht lang geleden zeg! Ben benieuwd hoe Hannah zich houd, maar ik ga er gewoon van genieten. Mijn single zus is hier het weekend en kan lekker tutten met dr.

We gaan een dagje naar snowworld in Landgraaf. Ik heb al een jaar niet op de ski's gestaand. En manlief gaat lekker snowboarden. Ben benieuwd!

Maarre, dan ga ik nu maar weer eens onder die waterstraal staan!

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Vermanen: Van harte!

Isra: Ja ik weet het, shame on me, maar ik heb het ook zoooo druk! Verder ben ik vreeeeselijk moe steeds. Dus iedere keer als ik mijn standaardroute over het forum gedaan heb en eindelijk bij de aprilmama's beland zie ik na het lezen dat ik eigenlijk op minstens tien man zou willen reageren en denk ik: Ik doe het straks wel. Om het vervolgens weer minstens een week uit te stellen :rolleyes:
    Maar het was een erg gezellige verjaardag! Ben verwend met mooie kadootjes!

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ohja: Ik heb vandaag de twaalfwekengrens bereikt!

14. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    Vermanen gefeliciteerd, leuk snowworld :) (ikm kna voor geen meter skieen maar vind het wel leuk :D) Lekker genieten met z'n 2-en!

Nikita gefeliciteerd met de 12 weken!! Fijn gevoel weer lijkt me :)

Mats heeft weer doorgeslapen :) (het is hier nogal wisselend). Om 7.15 uur werd hij wakker, gevoed en weer terug gelegd tot 10.45 uur :D. We zijn nu net allebei wakker, hihi.

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Goedemorgen,

Booky heerlijk dat Mats weer heeft doorgeslapen, hij heeft nu toch wel door dat slapen ook echt wel lekker is :) .

Nikita fijn hoor je 12 weken grens bereikt, weer een fijn gevoel. Hopelijk gaat je moeheid nu ook snel over. Gaat het wel goed met de studie?

Vermanen gefeliciteerd met het 5 jaar samen zijn met je man. Ga er lekker van genieten met zijn 2en. Leuk hoor skieen in Landgraaf. Ik ga vanavond voor 5 daagjes naar Gerlos, lekker snowboarden. Heb er ook zoveel zin in. Er is iig voldoende sneeuw gevallen, dus het zal vast goedkomen.

Tot over een paar dagen dames!

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Mats: Yauw! Lekker doorgeslapen, heerlijk voor mama!

Isra: Ontzettend veel plezier!

17. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik heb net mn "kerstpakket" thuis gestuurd gekregen. Het zijn Tintelingen. Kennen jullie dat? Het is een boekje met allerlei dingen erin en daar kun je dan uit kiezen. Het is bv. een dinerbon, kappersbon, blender, boormachine, foto op canvas, nachtje in een hotel, bestek en ga zo maar door... Lastig kiezen!

18. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ja ik ken hem.
    Wij hebben die vorig jaar voor het eerst gekregen.
    Erg mooie cadeaus staan er in. Heb vorig jaar een foto op canvas gedaag. We moeten alleen nog een mooie foto uitzoeken/maken om op canvas te laten afdrukken. Dit kan tot 30 december dus heb nog even de tijd.

19. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    achterhoek
    @ Isra veel plezier en wel weer helemaal heel thuiskomen heh :)

@ Marleen nee ken het zo niet Tintelingen. Maar wel erg leuk zeg :D. Volgens mij had m'n vader ook zoiets gekregen. Weet je al wat je gaat kiezen?
    Ik mag dinsdag m'n kerstpakket ophalen. We worden dinsdagavond in de boekhandel verwacht en mogen dan helemaal los voor 25 euro ;). Verder is er nog een hapje en een drankje bij.

En jawel het broodje ging vandaag ook goed :D. Mats moest er niet zo heel veel van hebben maar vandaag ging het lekker. Ik had er een heeeeeeeel dun laagje jam opgedaan, nou het mondje ging zelfs vanzelf open :). Papa kwam ook nog even snel langs tussen de bedrijven door, dus het was weer feest :whistle:. Daarna nog wat gedronken en nu weer lekker aan het slapen. Kga hier maar eens aan de slag en nog een potje Mariokarten op de wii (haha ik lijk wel een kleuter :))

20. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Sorry dat ik niet overal op reageer maar heb veel vlug gelezen en ben veel ook alweer kwijt.
    Hier is Alyshia echt ziek. Ze hoest heel erg en moet daar erg om huilen omdat haar keel haar zeer doet. Verder komt echt overal snot uit (is natuurlijk een goed teken want dan zit alles los) en dit ziet er ook heel zielig uit. ze wil het liefst gewoon de hele dag tegen je aanhangen en is verder wel aardig vrolijk als ze net uit bed is. Veel slapen doet ze overdag niet dus ben wel druk nu even. ze kan zich even vermaken in de box maar daarna wil ze weer lekker tegen je aan kroelen. Ze krijgt nu neusspray, hoestdruppels en luuf op haar borst. Meer kan ik niet bedenken. Ik denk dat we het dus maar even moeten uitzitten.

O ja nog een nieuwtje. Tandje 2 is door.

Sorry voor het egobericht maar moet nu echt Alyshia uit bed plukken voordat ze zich helemaal hees schreeuwt.

Deel Deze Pagina