Het lijkt nu echt goed te gaan, ze is ook weer haar vrolijke zelf ondertussen. Ligt nu nog even in de box te spelen, want haar slaap/eet schema is natuurlijk helemaal in de war vandaag. Maar goed, das ook geen probleem. Krijg nu visite (we hadden een oppashond en die wordt weer opgehaald), kom misschien later nog ff terug!
Nog heel snel trouwens; volgend jaar gaan we naar het concert van de Eagles in het Gelredome! Heb er nu al zin in...
Ja ook zo balen dat Isra dit meteen de eerste dag heeft.. Ze heeft er helemaal niks aan gehad nu en de komende weken zal ze hier "zoet" mee zijn... (eigenijk meer zuur....) Ze had best veel pijn, maar het is nu verdoofd en ze heeft pijnstillers.. Wat een ellende!
Jeetje isra..wat lees ik nu. Mooi shit! Hopelijk is de pijn snel wat minder. Toi toi meid. Missco....goed om te lezen dat de doop leuk was. Nu wat rustiger vaarwater voor jullie? En jullie stoere vent al staan.....applaus. Voor de kindjes die niet helemaal fit zijn...knuffel. Update Tijn: Tand nummer 7 is in aantocht
Jeetje Isra, wat balen! Hopelijk word de pijn snel minder, lijkt me niet bepaald lekker. Gelukkig Cynthia weer wat rustiger. Wow Tijn, tandje 7 al! Jochem is nu gelukkig een stuk beter. Vrijdag naar de HAP geweest, we hebben nu eindelijk een AB kuur gehad. Het gaat nu echt veel beter. Sinds gisteren z'n helmpje dag en nacht op, gaat prima! Vanochtend lekker wezen fietsen met zn drietjes, heerlijk!
Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah Dagje te laat, maar nog van harte!
Bezoek alweer weg. Heb net een foto op canvas besteld (mijn avatar), ben erg benieuwd. Een dagje of zes wachten en dan moet ie binnen zijn. Had nog de bon van mn kerstpakket en moet nog de helft bijbetalen dus dat scheelt.
Ach die Jasmijn, dikke knnuffel voor haar! Echt sneu als die kleintjes ziekjes zijn . Wat een leuk vooruitzich Boni de Eagles! Mooie foto voor op canvas, ben benieuwd! Gelukkig gaat het met Jochem beter! Fijn dat het helmpje zo goed gaat zeg . Missc, mooie doop gehad dus? Goed zo! Wel gezellig zo'n dag wat goed van Tygho zeg al staan! =D> Wauw tand nummer 7 alweer voor Tijn! Jeetje mineetje zeg Ja had ook een sms van Isra . Wat gigantisch balen zeg. Als het dan moet gebeuren laat het dan maar de laatste dag gebeuren... Nu hopen dat ze morgen naar huis kan... Vandaag hele dag bij mijn ouders geweest met z'n 3-en. Toen Mats sliep bleven de mannen thuis en zijn m'n moeder en ik nog even de stad in geweest. 2 Shirtjes voor Mats, 2 broeken een dekentje en een lakentje . Haha weer goed voor de portemonnee dus . Hier tandje nummer 3 er doorheen en tandje nummer 4 is voelbaar (allebei bovenin).
ff tussendoor weer spieken... we zijn film aant kijken en harmen moet ff ongezond doen Hier komt het nu allemaal iets rustiger al moet er nog een boel gedaan worden hoor(verhuizing van mijn opa en oma is nog niet helemaal rond) Isra, vanaf hier heel veel beterschap toegewenst meid!
Allemaal nog van harte! Marleen - zo 13 april 2008 - Roel oOMisscOo - zo 13 april 2008 - Tygho Gerrit Vermanen - zo 13 april 2008 - Hannah
Goeiemorgen allemaal. Bedankt voor de felicitaties Alweer 2/3 jaar zit erop met de kleine man, wat gaat het toch snel Booky, leuke foto van opa-piet met de kleine man! En wat goed dat boven nu ook tandjes doorkomen! heeftie veel last?
Boni, wat naar dat je meisje zo slecht in orde is heel veel beterschap! Corina, wat goed dat jochem nu echt zn helmpje op kan Hopelijk zien jullie snel verbetering!
bloempje79 - di 15 april 2008 - Tijn Tinkerbel - di 15 april 2008 - Thomas Gefeliciteerd! (heb bloempje trouwens al heeeel lang niet gezien hier!) 15 december Damian cb 14.15 uur Succes vandaag!
Nou, Jasmijn is weer helemaal opgeknapt. Ben vanmorgen ook gewoon gaan werken, is toch maar een half dagje. En gelukkig heeft ze geen koorts (gehad), anders was ik wel thuisgebleven. Vanmiddag zou ik op ziekenbezoek bij een collega, die heeft een longontsteking in combinatie met legionella gehad, maar dat heb ik maar afgezegd. Heb zelf ook wat last van de keel en wil hem niet aansteken. Hij is nog niet zo lang thuis uit het ziekenhuis dus zou wat zijn als hij er nu alweer naar toe moest, haha.
Gisteren de kerstkaartjes geschreven, maar had er toch te weinig besteld Dus dat vanmiddag eerst maar eens regelen, vorige keer ging dat ook heel snel dus kan ik de laatste eind deze week op de post doen hopelijk...
Ik heb Isra net weer ff geSMSt en ze komt morgen met een ambulance naar huis. Ze heeft wel goed geslapen door de pijnstillers dus dat is erg fijn.
Fijn dat ze iig goed heeft geslapen. En gelukkig weer naar huis.. lijkt me ook niets om daar te liggen en niets te kunnen...
Fijn om te horen dat Isra goed geslapen heeft, is toch wel belangrijk dan. Jeetje.... met ambulance naar huis. Alvast een dikke knuffel voor je Isra!
Gelukkig gaat het weer wat beter met Jasmijn! Lekker hoor Boni maar een half dagje werken Thomas en Tijn van harte met jullie 8 maanden! Damian succes bij het cb vandaag! (handig Boni ). Mats heeft (nog) geen last van de doorkomende tandjes. Gaat zo wel even spul in huis halen uit voorzorg. En hij heeft vandaag voor het eerst een hele boterham op . Jeetje zeg hij bleef maar in z'n mond stoppen en lekker eten . Donderdag gaat Bookyman even naar het weeguurtje van het cb (omdat hij de vorige keer na zijn ziek zijn was afgevallen). We zijn erg benieuwd, z'n buikje is weer lekker bol dus er zal vast wel weer iets bij zijn... Straks nog even richting de formido verhuisdozen halen en dan de zolder binnenkort maar eens opruimen . En straks maar eens de kerstboom optuigen (is er nog steeds niet van gekomen, ongezellig heh )