Jasmijn is nu ook een broodje aan het eten. Haha, en onze hond staat vol verwachting naast de kinderstoel. Afwachten wat er op de grond valt, heb geen stofzuiger meer nodig zo!
Wat een rust hier! Stilte voor de storm? Nou ben vanmiddag even opzoek gegaan naar verhuisdozen, overal uitverkocht?!?!? Is toch niet normaal? Haha naja dan volgende week maar eens beginnen met die zolder
Goed dat Mats een hele boterham op heeft! Fijn hoor als ze zo goed eten! Alle verhuisdozen uitverkocht? En dat met de kredietcrisis? Ook hier zitten de honden graag naast Roel als hij zit te eten. Je weet het maar nooit he...
Ben lekker aan het luieren. Heb een lekker toetje voor straks gemaakt (appel crumble), wat spulletjes uitgekookt, met Jasmijn knuffelen, eindje wandelen met de hond, de middag is zo om. Heerlijk!
Haha ja alles uitverkocht . We hebben hier maar 2 bouwmarkten hoor . Maar goed allebei waren ze verhuisdoosloos. Mats heeft weer 2 uur achter elkaar geslapen net vandaar dat ik even tijd had . Alle vervelende klusje waren al gedaan
Zo, ik ben eventjes niet geweest en kan meteen weer een hoop inhalen. Ik heb ff vlug gelezen over Isra. Wat balen zeg! Daar gaat je vakantie dan. Gelukkig heeft ze pijnstillers gekregen. Maar die is dus nog wel eventjes zoet ook. En dat zo met de kerstdagen.... @ Booky: de perfecte verhuisdoos is de bananendoos. In elke super hebben ze ze wel en ze zijn (bijna) allemaal in dezelfde vorm en grootte. Superstevig en kunnen dus gewoon gestapeld worden. Idee? Ik heb nog een zolder vol, maar helaas met volle dozen Dan ga ik nu ff Hannah in pj hijsen. Die is moe moe moe. Maar pa is pas half zeven thuis en die heeft haar nog helemaal niet gezien. Maar dan is ze straks startklaar, kusje van papa en lekker naar bed Kom later vanavond denk ik nog ff buurten.
Goedenavond.. Kom ff snel langspieken. Heb niet echt grondig teruggelezen.. Heb wel gelezen dat Isra gevallen is.. Meid sterkte! En Cynthia, nog gefeliciteerd met de doop van Tygho. Hier heerst wederom de griep. Ingman hoest al sinds donderdag zijn longen uit zijn lijf.. Hij is vanmorgen bij de huisarts geweest, en het is gewoon griep, maar hij heeft wel wat gehad om die hoestprikkel een beetje te onderdrukken.. Hij wordt doodmoe van al dat gehoest.. Ik heb op dit moment ook geen stem meer. Nee niet van het schreeuwen, maar ik heb gewoon een rauwe keel. Gister deed het pijn, vanmorgen ook nog, maar ik heb een paracetamolletje op, en nu valt het wel te doen.. Scheelt dat ik voor het typen geen stem nodig heb.. Wayne is de afgelopen dagen een tikkie "vervelend" geweest.. Vooral als het om slapen ging..Echt niet normaal meer. Hij kan zich nu in zijn bed ook op zijn buik draaien, maar hij gaat dan liggen gillen, ipv slapen. Gisteravond echt tig keer naar boven gelopen. Uiteindelijk heb ik hem de laatste keer, omgedraait, ingestopt, en streng gezegd dat hij moest gaan slapen.. Daarna hebben we hem niet meer gehoord.. Jaja, mama kan ook boos worden.. Hihih.. Nouja verder geen bijzonderheden. Oja, het concert afgelopen donderdag in Groningen, was echt onwijs gaaf.. Vond gewoon jammer dat het afgelopen was.. Het concert begon met een optreden van Monique Smit, nou ja.. Daar liep de zaal niet echt warm voor.. Toen kwamen mijn geliefde 3js.. En dat was echt geweldig, om ze te horen spelen begeleid door een band.. Echt super. Daarna was het pauze, en ik had voordat het concert begon al een rompertje gekocht met daarop: De allergrootste 3js fan. En in de pauze gingen de 3js signeren, en toen heb ik dat rompertje laten signeren. Zo leuk.. En na de pauze begon dan het concert van Jan Smit.. En ook dat was geweldig. Supergave lichtshow. Ik heb echt genoten. Ik heb het ook mar 1 moment een beetje moeilijk gehad, en dat was toen Jan het nummer Laura ging zingen.. Toen moest ik ff een traantje wegpinken. Dat nummer doet me nu erg denken aan mijn tante die 12 dagen na de geboorte van Wayne aan kanker is overleden.. Maar verder heb ik het de hele avond droog gehouden.. Het zweet van de warmte niet meegetelt dan.. Ik heb lekker staan dansen en zingen. Heerlijk. Ik zou zo weer gaan als het kon... Nou ja.. Morgen ga ik met Wayne op bezoek bij een vriendin van mij en haar dochtertje. Haar dochtertje is 1 dag ouder dan Wayne, en zij is eind november geopereerd aan haar handje. Haar vingertjes zaten aan elkaar vast, en tijdens die operatie zijn die losgehaald. Ennieweej.. Fijne avond allemaal.
Luna is al 2 dagen aan t spoken met slapen... gisteravond om half 12 was ze klaarwakker en ging echt nie meer slapen. Nix hielp, geen flesje, schone luier...maar nee... Uiteindelijk viel ze om 1u weer in slaap en om half 2 begon Esmee te spoken tot 4u vanacht. En om 5.15u ging de wekker voor corne.... dus jullie raden wel wat ik zo ga doen......
Beterschap Ingrid voor je mannentje! Leuk dat het concert zo leuk was. Wanneer ga je nu weer of staat er nog niks in de planning Pff kreeg net een mailtje van een moeder. Die kon niet op de ouderavond komen maar wil toch graag een gesprek met mij als mentor. Nou prima geen probleem ze is op woensdag vrij. Mooi want Mats is dan hele dag op kdv dus dan kom ik wel eerder naar school voor een gesprek. Mailt ze net dat ze niet kan op woensdag of het eventueel op het eind van de middag of in de avonduren kan . Nou sorry wat denk jezelf . (of ben ik nu heeeel gemeen...)
Ja ik zou ook niet op een andere dag dan terugkomen in jouw geval Booky.. Als elke ouder zou doet dan kun je wel op school gaan wonen!
Ja inderdaad Marleen en dat is niet de bedoeling heh een bed in school. En ik ga er zeker 's avonds niet voor terug komen. Boni hoe was je toetje trouwens de appel crumble? Vermanen das ook nog wel een goede tip idd die dozen. Gaat er inderdaad om dat we allemaal dezelfde dozen hebben om (een klein beetje ) zooi in op te slaan