Wat vervelend van de griep en keel van Ingiman: beterschap. Jij ook met je keel, niet een beetje te veel meegezongen met de 3js en jan? Fijn dat je een geweldige avond hebt gehad!
Zo, ben weer bij is het alweer koffietijd. Hannah is al een tijdje wakker maar begint nu toch wel te huilen. Dus ga ff lekker theeleuten met de kids. Nog wel ff een nieuwtje: Hannah dr bedje staat nu op de laagste stand. Wat wordt ze weer groot. Als ze op dr buik ligt en zich met haar armen opdrukt kan ze de rand van het bedje in dr mond doen. Lekker bijten. Maar das niet de bedoeling! En ze lag nu elke keer de hemel naar binnen te trekken dus die ook maar weg gedaan. Is het ineens geen babykamer meer
Joehoe Tearke! Wat een supernieuws! (had het gisteren al via de tamtam vernomen haha) Voel je je goed?
Hee Vermanen, je hoeft niet bij te plakken dit jaar! Je mag ze van vorig jaar gewoon gebruiken ook al zijn ze 5 cent te weinig. Heb het zelf even opgezocht op de site van TNT Post!
Ja dat was heftig van die collega idd. De artsen hadden niet meer gedacht dat hij het nog zou overleven.. maar gelukkig hebben ze ongelijk gehad!
Goed, heb het kolven er weer opzitten. Loopt de laatste paar dagen weer lekker gelukkig, meer dan een fles per keer. Dus dat is gunstig, misschien kan ik nu toch weer eens een voorraadje in de diepvries opbouwen. Tot later !
ben ik ook weer effies... esmee was om half 10 wakker. ze zegt geen oorpijn meer te hebben, maar hoor ook dat t vaak pas smiddags weer erger wordt(net als koorts) dus we kijken het maar ff aan. Ze was boos joh toen ze wakker werd, ze wilde naar de basisschool! En dat mocht niet van mij haha Ze vond me niet meer lief en wilde me niet meer zien.... Maar tis weer over. We hebben net samen een kerststukje gemaakt voor mn moeder, die komt strax. Kan ik ff boodschappen doen. Hou de meiden maar n dagje binnen...
Tearke....van harte meid. Wat een super nieuws. Simone.....sterkte met je ziekenboeg. Missco...balen dat Tycho nog niet het goede ritme heeft. Hopelijk aankomende nacht beter. Las iets over decemberzegels bijplakken....hoeft niet. Je kan die van vorig jaar zo gebruiken. Bri...waar zit jij dan? Hoe gaat het met jullie?
Joepie de poepie, werd vanochtend om m'n werk gebeld we zijn oom en tante geworden . Zusje van bookyman was de 27e uitgerekend. Had echt een iniminie buikje. Maar tis toch een flinke zoon, 11 dagen te vroeg 3830 gram en 53 cm (waar die verstopt heeft gezeten ). hij heet Pepijn. Ben nu even thuis en mocht even snel komen spieken. Wat een prachtventje . Gitzwarte haartje oohh zo leuk en lekker thuis bevallen, helemaal leuk TEARKE MEID WAT EEN FANTASTISCH NIEUWS (was al aan het meespieken bij een ander topic, kwam ik toevallig op ) Verder weinig terug gelezen . Boni kolven gaat weer de goede kant op, klasse hoor! Simone beide meiden ziek, wat naar . Van harte beterschap! Nou even snel douchen, dan weer naar school vergaderen tot uiterlijk half 5 (dan wil ik thuis zijn!). En dan om 18.00 uur weer naar school voor het kerstpakket en dan is de eerste rotdag voorbij
Boni....goed dat het kolven weer goed gaat. Nu kan er mooi wat in de vriezer. Hier nu steeds op 1 x bv life. Kolven doe ik niet meer....ik was geloof ik echt kolf-moe! Die ene Bv voeding gaat meestal zonder bijten gelukkig. Booky..gefeliciteerd met tante. Kwebbel
Tearke gefeliciteerd! Dat is supernieuws joh. 'Tante Booky' gefeliciteerd met je neefje. Best een flinke knul ja, als hij toch 11 dagen te vroeg was. Balen Simone, dat Esmee oorontsteking heeft. Lijkt me niet echt lekker. Marleen, toevallig nog geen nieuws van Isra? Vanavond een kerststukje maken met mn zusjes. Soortje workshop. Heb er zin in. Ff er tussenuit. Vanochtend ff flink geshopt. Nieuwe spijkerbroek, want die ene is alweer te groot. En een paar leuke vesten, ook evt. voor de kerst. Ook mn haar weer geverfd (lees: laten verven ) en geknipt. Ik ben klaar voor de kerst.
Zo jij hebt weer een kleine beurt gehad Corina? Is ook wel weer eens lekker om jezelf te (laten) verwennen! Fijn Boni dat het kolven goed gaat. Kwebbel hier ook een kolfmoeie moeder. Doe het nu een week niet meer en ook die ene keer live begint terug te lopen. Maar heb nu koemelkvrije voeding en dat gaat een stuk beter gelukkig. En nog maar 1 fles 210 cc per dag, dus dat scheelt ook want 1 pak is 2x zo duur als normale. Ik moet nog via de verzekering een machtiging regelen... wat een gedoe. Tante Booky gefeliciteerd met je neefje Pepijn. Alles goed gegaan en lekker thuis! Zeker fijn. Simone ik wordt hier vaak ook van alles beticht en ben dan niet meer lief. Ik zeg altijd dat gaat vanzelf over, is gelukkig altijd zo geweest