Tante booky Gefeliciteerd! wat leuk fijn dat alles goed is gegaan! Corina.... altijd fijn als een broek te groot word he Lekker weer klaar voor de feestdagen Ik ben net even bij de opticien geweest... had het idee dat ik door mn bril en lenzen niet meer optimaal zag... en dat had ik goed. Ben links van -5 naar -5,5 gezakt en rechts van -5 naar -6 Maar wel een hip brilletje uitgezocht en daarmee het bedrag bereikt om alles af te trekken bij de belasting
Hier ben ik ook weer! Veel bij te lezen. Ik ga proberen even te reageren op jullie maar ik vergeet vast de helft. Allereerst Tearke, gefeliciteerd! Leuk joh! Ook jij gefeliciteerd met je nieuwe neefje Booky! Van Isra niks gehoord. Ik moet haar nog even SMSen. Heb ik vandaag nog niet gedaan omdat ik moest werken. Ze zal nog wel onderweg zijn verwacht ik. Ik heb haar nu net een berichtje gestuurd. Balen dat Tygho nu een ander ritme heeft.. Hopelijk is het snel weer oke.. Arme Esmee.. Zoveel oorpijn en dan ook nog eens niet naar school kunnen.. Sneu hoor! Heeft Tijn al 7 tanden Kwebbel! Dat gaat hard! En Hannah's bedje naar beneden... Tilt wel zwaar zeker? Wij gaan het bedje binnenkort naar beneden doen denk ik. Ik geloof dat ik alles wel zo'n beetje gehad heb... Hoop ik! Anders sorry voor de mensen die ik vergeten ben!
SMSje van gehad. Isra hoopt over 2 uur weer thuis te zijn. Ze mag Ryan niet tillen, maar heeft de komende dagen wel hulp en hoopt daarna ander gips te krijgen waar ze wat meer mee mag.
Jeetje wat balen voor Isra. Ja je bent dan echt gebonden aan hulp met zo'n kleintje. Wel fijn dat ze daarna ander gips krijgt. Hihi... soort van loopgips maar dan anders.
Laten we het tilgips noemen.. Eerst maar eens kijken of ze dan wel kan tillen... Echt ellende is het zeg.. Autorijden kan vast ook niet..
Leuk hoor ff lekker wat anders doen! Veel plezier met t kerststuk maken! Esmee heeft er hier thuis ook al 2 gemaakt, zo lief als ze dat zelf doet! Morgen op school gaan ze er ook nog 1 maken. EN mn schoonma had al n grote voor me gemaakt. Lekker wezen shoppen jij joh! Heerlijk dat je al klaar bent voor de kerst, ik ook...heb de kleren van Luna dr doop!
nou harmen is weer weg(voetbal) De strijkplank staat me weer aan te staren... en er ligt nogal wat (3weken geen tijd voor gehad )
Succes met strijken.. zo had ik vorige week een bult.. Mijn oude strijkijzer deed een paar weken geleden plof, en al het water liep er in 1 straal uit.. Niet helemaal goed dus.. Stekker er maar uit, en op jacht naar een nieuwe.. Alleen duurde dat ook nog weer een paar weken, en het strijk stapelde op.. Maarja. Gelijk een goed excuus om de strijkijzer uit te testen.
Goedenavond. Nou tis hier echt maar goed, dat typen met je vingers gaat, en dat ik er geen stem bij nodig heb. Tis nu helemaal niks meer.. Denk dat het toch een combi is van de kou op mijn keel, en het ietsje te hard meezingen bij het concert van de 3js en Jan Smit.. Maar goed.. Ja en vanmiddag op theevisite geweest, naar een vriendin en haar dochtertje, haar dochtertje is 14 uur ouder dan Wayne. Ze zijn nu allebei 8 maanden. Verder weinig gedaan vandaag.. Ingman heeft zich voor morgen ziekgemeld van zijn werk. Hij blijft stevige verhoging houden, dus eerst maar uitzieken lijkt mij..
Leuke foto's van Tycho. En strijk ze. Hoe is het trouwens met de woning afgelopen? Ingrid...dus een goed optreden geweest. Leuk. Kwebbel