Zooo dat zijn aardige sterktes Cynthia. Dan zie je zonder bril idd niets denk ik (heb zelf -3 en -4 dus ben ook al aardig op weg haha)
nou meiden daar ben ik ook weer. Sorry kan even niet op jullie allemaal reageren omdat het typen ook niet zo gemakkelijk gaat. Nou zoals jullie van Marleen dus al gehoord hebben heb ik mijn pols op 2 plekken gebrokken. Baal baal, gelijk al op dag 1. Het was echt super goed sneeuw, super zonnig weer dus eigenlijk helemaal top. We dachten nog snel 1 keer naar boven te gaan en dan vervolgens de dalafdaling naar beneden te maken. Opweg naar de lift, blokkeerde mijn board en viel ik, hoe precies weet ik niet meer, maar wat ik nog wel weet is dat ik zo'n beetje al mijn botten hoorde kraken en dat het knetter hard ging. Ik voelde al gelijk dat mijn pols erg pijn deed maar was al lang blij dat ik mijn nek, rug en benen nog kon gebruiken. Toch nog opgestaan en nar de lift geboard waar ik uiteindelijk ben opgehaald met een sneeuwscooter. Toen ben ik naar de gondel gebracht die mij naar het dal bracht. Daar stond de ambulance mij al op te wachten en zijn we naat het ziekenhuis gebracht. Er zijn toen rontgenfoto's gemaakt en toen bleek dus dat mijn pols op 2 plekken was gebroken. Mijn pols moest ook gezet worden en vervolgens in het gips. Ik dacht nog wel te kunnen apres skieen, maar ook dat ging niet meer door, omdat ik medicijnen mee kreeg. Ik was dan ook erg blij dat ik vandaag naar huis kon, had daar echt geen zin meer in om nog langer te blijven. Ik ben daar heel netjes door een Nederlandse ambulance opgehaald en voor de deur afgeleverd. Er zat nog een jongen in de ambulance (toevallig een bekende ) maar die was gevallen op zijn eigen ski en zijn been opengehaald. Dus al met al ook nog wel aanspraak gehad. Het grootste probleem is alleen dat ik niks kan met ryan en baal daar zo van. Morgen ga ik naar mijn schoonouders want daar is hij nu. Donderdag komt er een vriendin al om 07.30 om mij te helpen. Vrijdag mijn moeder en dan is Ray even thuis. Moet voor maandag een afspraak maken in het ziekenhuis voor ander gips en om nog een keer foto's te laten maken. Mocht het nu niet goed zijn waar we absoluut niet van uitgaan, dan zou ik nog geopereerd moeten worden pfffff. Maar dat gips schijnt ook lichter te zijn, dus zou daar dan ook weer iets meer mee kunnen. Nou dit is even in het kort mijn verhaal. Maar angezien het typen niet zo gemakkelijk gaat zal ik aankomende tijd niet echt veel reageren, sorry!
Jeetje Isra, je hebt t echt niet getroffen zeg! Echt enorm balen voor je zeg.... Hopelijk gaat alles goed, en kan je vanaf maandag weer wat meer... Ik duim voor je!
Pff strijken, ben zo blij dat het winter is. Niet al die shirtjes strijken. En manlief heeft regelmatig gewoon een trui met shirt eronder. Maar die hoef ik niet te strijken. Wacht maar tot het weer mooier weer wordt... Hier dus niet zoveel en dus stel ik het elke keer uit tot zaterdag. Sjonge Isra, balen hoor. En nog niet eens met snowboarden maar tijdens je lifttochtje! En idd daar gaat je vakantie. Ik hoop dat het allemaal een beetje lukken gaat met tillen ed en dat je genoeg hulp krijgt! Wij waren trouwens afgelopen zaterdag bij snowworld landgraaf. Was ruimen een jaar geleden dat ik op de latten stond. Sjonge wat heb ik een spierpijn, maar was wel weer supergaaf. Zo, hier weer bedwaarts!
Jeetje Isra ik was behoorlijk geschrokken toen Marleen je verhaal vertelde! Wat een pech zeg! Hopelijk hoef je niet geopereerd te worden!
Goede morgen! Op zich wel lekker geslapen, maar het was maar 6 uurtjes helaas Maar ach, Hannah ligt al weer in bed, gedouched, gevoed en geflest Eens kijken of ze het tot 10 uur oid uithoud.
moguh, Hier weer een drama nacht, begon gisteravond al.. Luna naar bed, hoestdrankje en neusspray gegeven en ze moest hoesten en t leek wel of er van 3 dagen melk uit kwam zetten.... Ze heeft echt tot half 2 alleen maar liggen hoesten en spugen. Tussendoor Esmee die weer begon over dr oorpijn... Dus het was half 2 voor ik ging slapen, en de nacht ervoor was ik vanaf half 2 wakker, dus heb de 24u bereikt! Maar kan zeggen, ik ben gesloopt! haha Zelf ook totaal nie lekker, verkouden, keelpijn,hoofdpijn... Esmee is vandaag toch naar de psz, want ja ze mocht trakteren... Maar of ze t vol gaat houden?! Ze houden dr in ieder geval lekker binnen.... Zometeen er heen voor dr traktatie! (Sorry voor mn ego berichtje)
je zal dr maar last van hebben zeg! dan heb je toch nergens meer zin in? Sterkte vandaag en ik zou gedrieen vanmiddag maar eens op bed gaan liggen
Hee, goed weer even wat van je te horen Isra! Gelukkig ben je nu weer in Nederland want ergens zijn waar je niks kan is ook vervelend.. Ik dacht trouwens dat je arm gebroken was, maar ik zie nu je pols. Dat is ook erg lastig. Maar als je ander gips hebt, kun je de pols dan wel belasten met tillen en zo? Roel en ik hebben vanmorgen lekker uitgeslapen toto 10 voor half 10. Heerlijk!
Hey Isra fijn weer wat van je te horen. Wat ontzetten k*t dat dit jou moest gebeuren zeg... al helemaal op de 1e dag en dan ook nog eens niet tijdens een afdaling... wat een pech meid! Simone, wat naar zeg dat het in huize kools niet lekker gaat Benieuwd of esmee het volhoudt op de psz. Veel beterschap en dikke knuffels voor jullie allemaal! Marleen wat een luxe zeg...zo lekker uitslapen!
Hey Marleen ik heb hier met isa en Tijn ook tot half 10 uitgeslapen , heeeeerlijk. Isra....wat een pech toch. Hopelijk valt maandag de uitslag mee en krijg je ander gips zonder ok. Owww je moet er toch niet aan denken dat je met 1 hand niets meer kan..... Marleen hoe gaat het trouwens dan met jouw rug/been klachten? Simone......sterkte.
Jeetje Isra wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je erg baalt dat je nu niets kunt met Ryan. Hopen dat je met het nieuwe gips wat meer kunt... Iig: dikke knuf!
Hee vervelend Simone! Klinkt ook precies als waar Jasmijn zondag last van had. Hopelijk is het net als bij haar nu ook over.
Ja, heerlijk he... Even uitslapen. Echt luxe! Ik schrok er eigenlijk zelf van dat ik zo laat wakker werd haha. Met mijn been/bekken/rug gaat het wel de goede kant op denk ik. Het is nog niet over, maar er zit verbetering in gelukkig! Inmiddels was het 7 december ook al een jaar geleden dus dan mag het wel iets beter gaan ook he!