Hier ook last van mn astma. Mag ivm de bv niet teveel medicijnen nemen dus blijf er een beetje mee klungelen nu...
Ik heb nu ook het gevoel dat mijn medicijnen niet voldoende helpen. Vandaag maar een nieuwe ventolin besteld bij de huisarts. Voor dagelijks gebruik heb ik Pulmicort, maar daar red ik het nu niet voldoende mee. Vervelend is dat he, als je het benauwd hebt.
het alziend oog van marleen Nee weetje, ik heb de pil wel in huis, maar twijfel nog om em te gebruiken, harmen twijfelt over februari-april... kiestie voor april, dan gebruik ik em weer, kiestie voor februari dan uiteraard niet...
Simone, wat ontzettend vervelend dat je weer een slechte nacht hebt gehad. En uiteraard nog vervelender dat je meisje zo ziek is Arme schat. Rustig aan doen jij! wow volgens mij zijn er wel veel dames met astma hier bij de april mama's he...
oh trouwens... onze camcorder was kapot,hij ging niet meer uit. Heb em 3 weken terug opgestuurd, en vandaag weer binnen gekregen Kan ik weer lekker filmen
hahaha nee die filmpjes maak ik met de digi... heb geen dvd-drive op de comp dus kan deze filmpjes niet spammen....
Luna had het ook met bilsolvon voor kleintjes. Toen ze dat had opgedronken ging ze ook al overgeven Iemand nog andere tips mss wat ik dr kan geven? Ik heb alleen bronchitus, maar heb er op t moment ook last van... Kan het wel aardig redden zonder medicijnen gelukkig, af en toe een reactine tabletje nemen en dan gaat t wel!
Hier ook een aprilmama met astma én allergie voor de medicijnen. Das echt zó balen! Maar als ik het benauwd heb neem ik een kopje zwarte koffie én ik kan stomen met eucaliptus. Werkt ook heel goed. Dat zijn stoomdruppels van vogel. Ik doe ook wel eens een druppel op de kraag van mijn pj als ik het snachts benauwd heb. Werkt ook heel goed. Maar ik heb het ook al de hele week een beetje benauwd. Ik houd niet zo van koffie, maar doe het toch maar iedere dag en het werkt wel gelukkig! Voor benauwde beebs zou ik het ook even niet weten. Ik heb voor Hannah pufjes maar heb niet het idee dat ze werken helaas.
Zo, vanochtend weer lekker wezen zwemmen met die kleine. Was zo leuk, ze hadden het bad helemaal donker gemaakt, en waxine lichtjes op drijfbordjes op het water gezet. Speciaal voor kerstmis. Was nog iets grappig, er was een vrouw die was overgekomen uit 1 of ander land en die had echt nog nooit water gezien in haar leven, dus die ging echt helemaal uit haar dak. Was erg leuk om te zien. Kan je je toch eigelijk niet voorstellen hé, nog nooit water gezien.
hi meiden, Nou hier eigenlijk naar omstandigheden wel alles ok. Ik baal ontzettend ik kan helemaal niks en ben er nu al gefrustreerd van en ik moet nog 5,5 week. Ik ben zo afhankelijk van andere en daar baal ik van ik ben een heel zelfstandig iemand en moet nu maar toe zien hoe iedereen alles bij mij thuis doet en met mijn kleine man omgaat. Begrijp me niet verkeerd ik ben alle hulp heel dankbaar maar ik hoop dat ik heel snel weer het e.e.a zelf kan. Marleen ik hoop het dat als ik ander gips heb ik maar kan. Booky wat een babyboom bij jullie. ook nog gefeliciteerd met het tante worden he. Corina wat balen meid dat jij nu ziekjes bent hopelijk knap je snel op. Boni bij jou ook al babyboom, leuk! Miss wat super zeg dat jij ook al merkt dat het spiral eruit is. Hieer precies hetzelfde. Sorry dat ik nog niet reageer, mmaar ook het typen gaat nog steeds niet makkelijk.
Hey Isra, wat fijn om van je te horen. En ik snap helemaal wat je bedoelt. Natuurlijk waardeer je de hulp die je krijgt wel. Maar ik zou ook gefrustreerd worden als je helemaal niks kan. Nu maar hopen dat je straks miss ander gips krijgt waar je nog iets mee kan. En verder heel veel sterkte met het niks doen... En geeft niks dat je niet reageert, ik heb soms al moeite dit bij te houden met twee handen
tinkerbel, dat geeft vast een leuke sfeer, zo donker met waxine lichtjes. Hahaha had graag willen zien hoe zo iemand dan reageert... heb het ooit eens gezien in "groeten terug" op tv....hilarisch gewoon! Die mensen menen dat de zee een kwaadaardig iets is dat je opvreet ofzo Isra zeker merk ik het! Maar boven alle lichamelijke voordelen(het verdwijnen van de klachten) merk ik gewoon dat ik weer meer zin krijg in seks en er ook weer moeite voor wil doen, ondanks dat ik harstikke moe ben. Ik laat nooit meer van mn leven zo'n ding zetten! Echt niet!
Zo...even wat bijgelezen. Voor diegeen die het kunnen gebruiken beterschap. Dat het maar snel bergopwaarts gaat. Lijkt me erg raar..iemand die nog nooit water heeft gezien. fijn dat het zwemmen leuk was. Fijn dat de ex-spiraaldraagsters zich een stuk beter voelen. Hier alles z'n gangetje. Eva zit nu op school aan haar kerstdiner. Tijn komt nu sinds 2 dagen ook 1x snachts, maar slaapt dan na een slok drinken weer goed verder. Wil zelf straks even lekker onder de zonnebank....staat nu op zolder ook maar te staan....gelijk even een dutje doen Kwebbel